Jump to content

спешно странен боботещ звук audi a6 2,5tdi v6


Kanazirski

Recommended Posts

колеги от някъде  се  появи този звук боботещо сякаш идва от филтърната кутия   само я запалих и се появи преди 2 часа си работеше добре ...... само я загасих на скорост но я запалих веднага и работеше добре .....някои да се е сблъсквал с това     ето видео                                                                

https://www.facebook.com/100000468213400/videos/vb.100000468213400/1262846487074280/?type=2&theater&notif_t=video_processed

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 204
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

 Това е звука на умиращ Душегуб.

https://www.facebook.com/100000468213400/videos/vb.100000468213400/1262846487074280/?type=2&theater&notif_t=video_processed

 

 

 

 

Не е изпаднала само една, цяло ято са.... отлетели....  ако е само една, не си личи.

До 6 кобилици не си личи, ако са на различни цилиндри и различни клапани. Проблема е когато изпаднат двете  на изпускателните клапани на един цилиндър. Тогава изгорелите газове се връщат  в всмукателните тръби  и пак се засмукват от друг цилиндър.

 Един майстор ми казваше: -Няма кола 2.5тди в движение, на която всичките кобилици да са си на местата.... :hilezh:

 Приготви си 1000лв. за части  плюс труд.

Валове, кобилици, хидравлични повдигачи, талерки.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно си прав в диагнозата,но 1000лв. няма да му стигнат на колегата за всичко което си посочил с нови части.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този звук се появява и от клапата която е на всмукателният колектор ( тази за меко гаснене ) На един прител оста на клапата се беше износила и издаваше точно този звук. Лесно можеш да разбереш дали е от нея. Просто хвани лостчето което я мести и го задръж ако "буботенето: изчезне значи е от нея... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колеги сега я почвам да разглобявам .... а може ли да е от колекторите изпускателните гарнитура нещо подобно 


Този звук се появява и от клапата която е на всмукателният колектор ( тази за меко гаснене ) На един прител оста на клапата се беше износила и издаваше точно този звук. Лесно можеш да разбереш дали е от нея. Просто хвани лостчето което я мести и го задръж ако "буботенето: изчезне значи е от нея... 

не знам къде е 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този звук се появява и от клапата която е на всмукателният колектор ( тази за меко гаснене ) На един прител оста на клапата се беше износила и издаваше точно този звук. Лесно можеш да разбереш дали е от нея. Просто хвани лостчето което я мести и го задръж ако "буботенето: изчезне значи е от нея... 

ДА се обзаложим ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е евтиният вариант.Скъпият е да смениш главите и цялата карантия с по-новите, които са с ролкови кобилици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам от кога я имаш тая кола, но трябва да си наясно, че тия мотори са си куци.

Имаш три варианта:

1 Сменяш двигателя

2 продаваш я на части

3 ако и ти си от малкото луди, то набиваш доволна четири цифрена сума за ремонт и си я караш до следващия инцидент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незвам, ти колко си наясно,

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ако вала не е наяден , сменя повдигачи , кубилици и пулчета само на изпадналите , но при положение ,че труда си е от теб . така ще закрепиш временно положението и ще можеш да я продадеш работеща :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@hacker4oy Много ме кефи как всички така ги мислят нещата, закрепяме я и набутваме някой друг. Ами ако тоя някой друг се окаже див по цялата глава и се върне да ти я очука, ко праим? :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе... из наше село има едно 2.5тди купено през 2005г Та от тогава насам интервенцията е правена два пъти като от втория път мисля, че човека ми каза, че е дал 4 бона. Преди години мислех и аз да вземам 2.5 и затова съм го разпитвал. След това пък птиятел си взе пасат 2.5... побеля му косата и го продаде наскоро за 3к. Сега имам братовчед с а4 2.5... ще видим и него! Та ейтака да си напиша мнението изградено от чути неща от пруятели на мои приятели...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сменял на моята и цената излезна 1100 лева.В нея влизат 24 повдигача,24 тарелки,24 кобилички,всички маслени гарнитури и филтър картерни газове,като само цената на филтъра е 160 лева,защото го има само като оригинална част.Така,че не е нещо кой знае какво.Не са ни лоши колите,просто са им много километрите.Един познат с 3.0 ТДИ наскоро прескочи зъб на центровка,3000 само части,иначе двигателя прехвален.Колата му работеше перфектно,нямаше грам причукване от някъде.Явно и дойде времето при него точно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@hacker4oy Много ме кефи как всички така ги мислят нещата, закрепяме я и набутваме някой друг. Ами ако тоя някой друг се окаже див по цялата глава и се върне да ти я очука, ко праим? :hilezh: :hilezh:

По тая логика да се върна в Италия да го начукам на Фабио ,че ми не е потдържал колата ;) Майтапа настрани , аз лично ако труда си е от мене при здрав вал си сменям износените кобилици + тарелки и повдигачи и си карам до след 10к км :) и после пак лека полека ще ги дам 1000 лева за 1-2 г :) Както казва loshdancho: "Към всички собственици на душегуби,  Тази кола е хоби, някой ходят на риба, други имат 2.5TDI..."

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лятото я правих тази процедура.кобилици.повдигаюи и тарелки(Колбеншмидт)и силикон всичко 476лв.майсторлъка от мен :)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има частите и инструмент, двама човека за един ден го правят и си караш още 150-200хиляди. Разбира се и маслото трябва да е хубаво и редовно сменяно. Аз заради една паднала кобилица на нови валове смених всичко(щото счупих главата). Останаха ми два вала перфектни. Ако искаш може да ти ги подаря. Интересното при мен беше, че падналата кобилица не беше пипала даже вала...Явно е станало при монтажа.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След кaто ги смених и изминaх 400-500км през кaпaчкaтa зa мaслото видях че еднaтa кобилицa пaк беше пaднaлa.след кaто свaлих вaлa нaтиснaх клaпaнa и си остaнa нaтиснaт,явно от нaгaрa който се е обрaзувaл с времето зaсичa.няколко пъти го нaтискaх и връщaх нa ръкa и се опрaви.от тогaвa нямa проблеми.a зa смянaтa сaм сaмичък зa един ден я прaвя тaя интервенция :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...