itsaka Публикувано 28 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2015 Как да да го проверя този клапан дали работи както трябва и къде точно се намира? Днес затапих с ламарина ЕГР-а, но същото, когато постой да истина колата и реша ли да паля върти по няколко пати и чак тогава пали, след което отзад изкарва бял пушек. А когато сутрин паля и подгреят свещите, само като я докосна и пали, но пак изкарва този пушек. А ЕГР-а нали тук трябва да се сложи пластина? http://i301.photobucket.com/albums/nn78/SiliconS/Audi/crankcasefilter/08.jpg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 28 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2015 Там се поставя пластината. Клапата за мекото гасене се намира на въздуховода между двигателя и маркуча от интерколера . При мен е счупено малко, даже е вързана по цигански и въпреки това не дава проблеми.Евентуално управляващият клапан да не работи, но това няма да само на полустудено. Накрая да не се окаже компресия. Защото след като се отхвърли всичко остава само това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 28 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2015 Сам как мога да проверя компресията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 28 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2015 Сам няма да можеш, Трябва ти компресомер (специален манометър) и накрайник.Варианти два. Първият е да се отвият подгревните свещи(всичките) и се завива накрайник. Вторият с "фалшива дюза" на мястото на оригиналните.Сваля се всичко и на студен мотор се върти докато стрелката на компресомера спре да вдига.Ако нямаш условия по-добре не опитвай, а я закарай в сервиз да ти я премерят. Лошото е, че има вероятност да се скъса някоя свещ, а за дюзите си е половин ремонт да се извадят...Пък трябва и фалшива дюза...а не навсякъде имат, после и чистене на отвори, нови дифтхунки...и някой маркуч ще се цепне без да се забележи, а от там ще почне да дърпа въздух... ще почне да тече масло от гарнитурите на капаците или покрай дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 28 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2015 Ясно, но какво да го правя тогава, някак си е много дразнещо така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 28 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2015 Радвай се че пали... Щото ако положението е зле, на -10,-15 може да не запали въобще. Тогава е зле... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 30 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 Защо след като затапих ЕГР-а покарах колата ден, два - преди малко като я запалих ми светна чека и изписа EMISSION WORKSHOP, как да го оправя да не излиза този надпис след като съм го затапил? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 30 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 Да не се е скапал междувременно вакум-клапана?Имаш ли на какво да я закачиш да прочетеш грешката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 30 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 00550 е грешката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 30 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 Тука нещо намирисва яко не съм имал тази грешка, въпреки, че правих помпа ама ross-tech казва това. 00550 - Start of Injection Regulation 00550 - Start of Injection Regulation: Control Difference Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) ONLoss of PowerStarting ProblemsTransmission in Emergency ModePossible Causes Fuel Tank incorrectly filled with Petrol or BiodieselAir/Water in Fuel SystemInjection Timing incorrectElectrical Fuel Pump faultyPossible Solutions Check Fuel Tank for Petrol and BiodieselDrain Tank and Fuel SystemCheck Fuel System for Air/WaterCheck Fuel Supply and Return Lines for Blockage and LeaksCheck Electrical Fuel PumpCheck/Correct Injection TimingPerform Basic Setting / Use TDI-Graph Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 30 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 Сигурен ли си, че центровката ти е ОК? Най-лошия вариант за тази грешка е помпата (ремонт). Дано да не е това... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 30 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 Как мога да проверя с VCDS дали е до центровка? Има ли го този вариант? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 30 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 Човек, сваляй помпата и не се занимавай вече с глупости. Минал съм от там.Разбира се, че е до центровка, ама не е в центровката проблема. Сори.Трябва да ти пиша три листа с обяснения кое как съм научи по трудният начин. То не че и ти сега няма да го научиш де.Ето гледай принципа на авансатора, хидравличен с соледоидно управление, да ама като палиш не му стига хидравлично налягане да избута аванса щото ,оборотите за 100-200, а като запалиш вече има обороти и вдига ниското налягане в помпата. и почти не се усеща, че е блокира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 31 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2015 Нищо де, нека провери центровката. Пусни си тест на 004 канал на basic settings и дай скрийншотове на Early и на Late на колко % ти е клапана и какви градуси достига, или напиши данните тук. Колата трябва да е загряла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 31 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2015 Нищо няма да направи..... Както казваш да мери когато е загряла.... е несмислено.Авансатора работи с хидравличното налягане от подкачващата помпа за ниско налягане, а го управлява соленоиден клапан.И проблема се изразява в невъзможност да изпълни зададената команда при палене... тогава най трудно качва налягане подкачващата помпа за ниско налягане заради ниските обороти на стартер. Значи какво се получава, от боклуци и задиране...комбинирано с парафин и ниска температура...При палене Ниското налягане не може да избута авансатора тъй като едвам има обороти за да има дебит на нафта да бута авансатора.... Прочети от самото начало темата, само свещите са помагали да не пуши при палене, а при второ полу-студено палене...проблем. Но явно проблема се задълбочава, и с студеното време ще става все по трудно първоначалното палене, но запали ли ще си пали цял ден после. Аз имах три изгоряли свещи и същият проблем: на моменти пали, на моменти не. Даже ако някой и подкачва докато въртя(помага да дигне ниско налягане) палеше. Но на моменти накрая и на топло време отказва.Тази проверка на топло я минах два пъти даже единият път Ти я прави.... и нищо не показа. Истината е да се закачи на студено и да се гледат живите данни при палене, какво иска и какво дава при въртене на стартер на студено палене.За да се види какво изпълнява авансатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 31 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2015 Ето ги резултатите: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 31 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2015 За мен темата е приключена. Авансатора не връща дори при работа. Аванса е голям, и не е на 100.2% и за това пуши бяло при второ палене.Няма да се оправи с центровка. За ремонт е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 31 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2015 Какви пари излиза подобен ремонт и при кой да занеса помпата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 31 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2015 Мен ме бръснаха за 700парета, ама плюс чистене на дюзи.В операцията влизат смяна на авансатор, гарнитури и обучение. Трябва да си разбират от занаята и да имат стенд за настройка Има и голяма вероятност да скъсат лентовият кабел на датчика за обороти...ако не са кадър. Jordan Atanasov го мина и този филм.Аз я носих в супердизел на околовръстното.... но не ги рекламирам защото не направиха помпата и дюзите по начина , който исках. Въпреки това работи перфекно за момента.Другият който съм чувал е Кирил Николов работи и живее във Владо Тричков, има и още един,Иван от Гара Яна, ама не знам дали се занимава с електрониката иначе за помпи, дюзи за мен е N1. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 31 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2015 Като си го затапил тоя ЕГР, спрян ли е софтуерно.Че може от това да ти набива грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 31 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2015 Не ми се вярва, Моя е затапен и не е пипан софта. Дава отклонение от на празен ход, ама не го познава като грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 31 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2015 Не софтуерно не съм, нямам логин за да го спра софтуерно. Това е, че преди да оправя подгр. свещи колата не искаше да пали сутрин, а след първо палене нямаше проблеми, независимо дали беше топла или студена. А от както сложих новите свещи нещата се обърнаха, има нещо гнило, ако е ГНП-то няма ли да има и някакви други симптоми? Също така на празен ход вътре лоста на скоростите трепери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 31 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2015 Мисля, че не става спирането с вагком така просто.Мен ми го спря софтуерно Крематор. Аз го затапих с ламаринка и махнах вакуумния маркуч към него и го затапих и него с болт М6х15 мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 1 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2016 Сваляш помпата и пращаш на някой, който разбира (например http://decbg.com/). Иначе теста на 004 канал си се прави точно на загрял мотор, иначе не е показателен... (" Test conditions l Coolant temperature at least 80 °C l Electrical equipment switched off (radiator fan must not run during the test). l Air conditioner switched off. l Selector lever in position P or N. ") Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2016 (Редактирано) Идеята ми беше не да се прави тест на аванса. А да се закачи на угасен и да се пусне на 4канал, но не на basic setihgs. И при въртене на стартер да се гледа дали помпата дава исканият аванс. Тоест дали авансатора смогва да изпълнява това, което се иска от него.И всичкото това трябва да стане на студен мотор, после на полу-загрял(когато е проблема). Редактирано 1 Януари 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване