Jump to content

2.5 TDI V6 163 к.с. - проблем с паленето


itsaka

Recommended Posts

Как да да го проверя този клапан дали работи както трябва и къде точно се намира? Днес затапих с ламарина ЕГР-а, но същото, когато постой да истина колата и реша ли да паля върти по няколко пати и чак тогава пали, след което отзад изкарва бял пушек. А когато сутрин паля и подгреят свещите, само като я докосна и пали, но пак изкарва този пушек. А ЕГР-а нали тук трябва да се сложи пластина?

 

http://i301.photobucket.com/albums/nn78/SiliconS/Audi/crankcasefilter/08.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 91
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Там се поставя пластината.

  Клапата за  мекото гасене се намира  на  въздуховода между  двигателя и маркуча от интерколера .post-93099-0-91532000-1451331793_thumb.j При мен е счупено малко, даже е вързана по цигански и въпреки това не дава проблеми.

Евентуално управляващият  клапан да не работи, но това няма да само на полустудено.

 

 Накрая да не се окаже компресия. :nixweiss: Защото  след като се отхвърли всичко остава само това.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сам няма да можеш,  Трябва ти компресомер (специален манометър) и накрайник.

Варианти два.  Първият е да се отвият подгревните свещи(всичките) и  се завива накрайник. Вторият   с "фалшива дюза" на мястото на оригиналните.

Сваля се всичко и на студен мотор се върти докато стрелката на компресомера  спре да вдига.

Ако нямаш условия по-добре не опитвай, а  я закарай  в сервиз да ти я  премерят. Лошото е, че  има вероятност да се скъса някоя свещ, а за дюзите си е половин ремонт да се извадят...Пък трябва и фалшива дюза...а не навсякъде имат, после и чистене на отвори, нови дифтхунки...и някой маркуч ще се цепне без  да се забележи, а от там ще почне да дърпа въздух... ще почне да тече масло от гарнитурите на капаците или покрай дюзите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвай се че пали... Щото ако положението е зле, на -10,-15  може да не запали въобще. Тогава е зле...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо след като затапих ЕГР-а  покарах колата ден, два - преди малко като я запалих ми светна чека и изписа EMISSION WORKSHOP, как да го оправя да не излиза този надпис след като съм го затапил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да  не се е скапал междувременно   вакум-клапана?

Имаш ли на какво да я закачиш да  прочетеш грешката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука нещо намирисва яко не съм имал тази грешка, въпреки, че правих помпа ама ross-tech казва това.

 

00550 - Start of Injection Regulation 00550 - Start of Injection Regulation: Control Difference Possible Symptoms
  • Malfunction Indicator Light (MIL) ON
  • Loss of Power
  • Starting Problems
  • Transmission in Emergency Mode
Possible Causes
  • Fuel Tank incorrectly filled with Petrol or Biodiesel
  • Air/Water in Fuel System
  • Injection Timing incorrect
  • Electrical Fuel Pump faulty
Possible Solutions
  • Check Fuel Tank for Petrol and Biodiesel
    • Drain Tank and Fuel System
  • Check Fuel System for Air/Water
  • Check Fuel Supply and Return Lines for Blockage and Leaks
  • Check Electrical Fuel Pump
  • Check/Correct Injection Timing
    • Perform Basic Setting / Use TDI-Graph
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че центровката ти е ОК? Най-лошия вариант за тази грешка е помпата (ремонт). Дано да не е това...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек, сваляй помпата и не се занимавай вече с глупости.  Минал съм от там.

Разбира се, че е до центровка, ама не е в центровката проблема. Сори.

Трябва да ти пиша три листа с обяснения кое как съм научи по трудният начин. То не че и ти сега няма да го научиш де.

Ето гледай принципа на авансатора, хидравличен с соледоидно управление, да ама като палиш не му стига хидравлично налягане да избута аванса щото ,оборотите за 100-200, а като запалиш вече има обороти и вдига ниското налягане в помпата. и почти не се усеща, че е блокира.

post-93099-0-94872900-1451516087_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо де, нека провери центровката. Пусни си тест на 004 канал на basic settings и дай скрийншотове на Early и на Late на колко % ти е клапана и какви градуси достига, или напиши данните тук. Колата трябва да е загряла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да направи..... Както казваш да мери когато е загряла.... е несмислено.

Авансатора  работи с хидравличното налягане от подкачващата помпа за ниско налягане, а го управлява соленоиден клапан.

И проблема се изразява в невъзможност да изпълни зададената команда при палене... тогава  най трудно качва налягане подкачващата помпа за ниско налягане заради ниските обороти на стартер.  Значи какво се получава, от боклуци и задиране...комбинирано с парафин и ниска температура...При палене  Ниското налягане не може да избута авансатора тъй като едвам има обороти за да има дебит на нафта да бута авансатора....  Прочети от самото начало темата, само свещите са помагали да не пуши при палене, а при второ полу-студено палене...проблем. Но явно проблема се задълбочава, и с студеното време ще става все по трудно първоначалното палене, но запали ли ще си пали цял ден после. Аз имах три изгоряли свещи и същият проблем: на моменти пали, на моменти не. Даже ако някой и подкачва докато въртя(помага да дигне ниско налягане) палеше. Но на моменти  накрая и на топло време отказва.

Тази проверка на топло я минах два пъти даже единият път Ти я прави.... и нищо не показа. 

Истината е да се закачи на студено и да се гледат живите данни при палене, какво иска и какво дава при въртене на стартер на студено палене.

За да се види какво изпълнява авансатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен темата е приключена. Авансатора не връща дори при работа. Аванса е голям, и не е на 100.2% и за това пуши бяло при второ палене.

Няма да се оправи с центровка. За ремонт е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ме бръснаха за 700парета, ама плюс чистене на дюзи.

В операцията влизат смяна на авансатор, гарнитури и обучение. Трябва да си разбират от занаята и да имат стенд за настройка Има и голяма вероятност да скъсат лентовият кабел на датчика за обороти...ако не са кадър.  Jordan Atanasov  го мина и този филм.

Аз я носих в супердизел на околовръстното....  но не ги рекламирам защото не направиха помпата и дюзите  по начина , който исках. Въпреки това работи перфекно за момента.

Другият който съм чувал е Кирил Николов   работи и живее във Владо Тричков, има и още един,

Иван от Гара Яна, ама не знам дали се занимава с електрониката иначе за помпи, дюзи за мен е N1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се вярва, 

Моя е затапен и не е пипан софта.  Дава отклонение от  на празен ход, ама не го познава като грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не софтуерно не съм, нямам логин за да го спра софтуерно. Това е, че преди да оправя подгр. свещи колата не искаше да пали сутрин, а след първо палене нямаше проблеми, независимо дали беше топла или студена. А от както сложих новите свещи нещата се обърнаха, има нещо гнило, ако е ГНП-то няма ли да има и някакви други симптоми? Също така на празен ход вътре лоста на скоростите трепери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че не става спирането с вагком така просто.

Мен ми го спря софтуерно Крематор. Аз го затапих с ламаринка и махнах вакуумния маркуч към него и го затапих и него с болт М6х15 мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш помпата и пращаш на някой, който разбира (например http://decbg.com/). Иначе теста на 004 канал си се прави точно на загрял мотор, иначе не е показателен... ("

Test conditions l Coolant temperature at least 80 °C l Electrical equipment switched off (radiator fan must not run during the test). l Air conditioner switched off. l Selector lever in position P or N. ")
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ми беше не да се прави тест на аванса. А да се закачи на угасен и да се пусне на 4канал, но не на basic setihgs. И при въртене на стартер да се гледа дали помпата дава исканият аванс. Тоест дали авансатора смогва да изпълнява това, което се иска от него.

И всичкото това трябва да стане на студен мотор, после на полу-загрял(когато е проблема).

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...