Stuttgy Публикувано 14 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 Колеги,имам нужда от жокер за това как се освобождава ръчната спирачка с VCDS,за да мога да отворя апарата?И след това адаптация прави ли се?SONY Xperia Z3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 53- Паркинг брейк, 04 бейзик сетингс, канал 007 за отваряне, и 006 за затваряне. Препоръчително е да включиш допълнителен източник на ток, докато правиш смяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 15 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Ок,ясно!Много благодаря!SONY Xperia Z3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eevooo Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 (Редактирано) Здравейте колеги извинявам се за спама но мисля че е точното място където да попитам за моя проблем .Обеснявам. Преди две вечери дръпнах ръчната на новозакупената ми А6-ца 4F 2.7 и писна проблем Parking brake malfunction на целия дисплей и мигащ удивителен , ръчната неискаше да се пусне . След 20тина опита се пусна но явно не напълно защото проблема неискаше да се махне от дисплея , като я прибрах веднага дисковете пареха за това си вадя такъв извод че не се е пуснала напълно. На сутринра дадох на контакт и се появи пак , дръпнах , пуснах рачната и изчезна. На вечерта обаче излязох с нея спрях малко под наклон на едно място и не съм яопувал а я оставих на скорост и проблема пак излезе но този пут на полвината дисплей Parking brake malfunction?Можели да споделите знанията си по проблема ? Редактирано 22 Декември 2015 от eevooo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsiderov Публикувано 23 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2015 За това има писано милиони пъти във форума. Едното от двете кабелчета които са между апаратите и ключа на ММИ-то обикновенно прекъсва. За най-сигурно прочиташ грешката с ваг ком защото може и да е самият ключ. Ако са кабелчетата имаш варианта да ги циганиш т.е. препояваш през известно време или да си купиш нов комплект. По спомени беше 130 от Порше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2015 Може да смениш буксата и пиновете само с оригинални такива без целия сноп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване