Jump to content

Има загряване на двигателя А4 1,8Т.


jijix

Recommended Posts

Колата е 1.8T AEB мотор, със газов инжекцион (на метан).

1. Преди 5-6 месеца започна да държи по високи обороти, когато се движи по инерция. При спирене на светофар се стабилизираха и ставаха нормални.

2. Когато спра на сфетофар колата си работи нормално, но когато се опитам да потехля все едно е задавана, няма мощност и едвам тръгва. Като я изфорсирам всичко си идва на мястото.
Предполагам че някой от инжекторите е започнал да пуска по малко бензин.

 

3. от няколко дни колата започна да загрява. тем. се вгига над 92 градуса и много бавно се покачва. вчера достигна 102. това го прави и газ и на бензин, тествах го, защото преди време беше изпуслана една гумичка в изпарителя и вкарваше газ във водата. Тогава обаче при каране на газ тем. се погачваше мн бързо, а като я включа на безин проблема изчезваше.
Относно загряването: маркучите са меки, този който подава вода в горната част на радиатора е горещ (т.е. термостата би трябвало да е отворил?). в с-мата има някакво налягане, защото като отвия капачката на разширителния съд наляганетпо се освобождава.

 

4. от седмица започна пак да ми гъби по малко вода. това го казвам в посока дали все пак газта на нагува много по малко системата.

 

ВЪПРОСИ:

Основното ми притеснение в момента е повишаването на температурата. Страховете ми са, че от някъде навлизат по малко игорели газове в охладителната система.
1. Може ли през охлаждането на турбото да вкарва изгорели газове в охлад. с-ма?
2. Моля опитайте се да навържете горноте симптоми и да ми дадете идей за проблема или проблемите който да търся?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

започнах разглобяването, ще сложа друга водна помпа. доста е трудоемко и ще го довърша вероятно в понеделник. дано не е много студено. ще пиша какъв е бил резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разглобих я цялата. сложих една стара водна помпа. смених и ангренажния ремък, така и така се сваля. след като свалих помпата беше очевидно че проблема не е в нея. смених и термостата. нямаше ефект. накрая се оказа най- простия вариант, повредата беше в самия датчик който мери температурата (при мен на 51 канали на клиатроника). смених го и сега всичко е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си сложих от удареното ауди целия модул с водната помпа виското и обтяжнатя ролка като си купих следващото Ауди. Щото не ми се даваха пари за водна помпа и обтяжна ролка :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах стара водна помпа, свалена от колата работеща. Сложих нея, работи си и сега. Ако се появи проблем ще я сменя със свалето Hepu. Все пак разглабянето ми е без пари, правя си го сам. Отнема ми само време. Приемам го като забавление, стига да е топло навън :).

Изръсих се 250лв, което за непредвиден разход и то точно по нова година си беше неприятно.

Смених обтегача на ангренажа, който миналия път сложих бях сложил със счупен стержен (не че така не работеше, но вече реших че му е дошло времето) и обтегара на пистовия ремък, чиято пружина беше доста отпусната вече.

Редактирано от jijix
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...