Jump to content

Мнения за тази А4


Recommended Posts

Здравейте колеги, някой гледал ли е тази кола, или може би е на колега от форума? http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11450796337939746&slink=c5niwa Някой със същия мотор да сподели мнение за него, реален харчлък, чупи ли се, скъп ли е за поддръжка? В момента карам Б5 1.8Т AJL  и съм си доволен, но заглеждам по-новички напоследък. Мерси предварително, бирата от мен  :zustimm:  :respekt:

Редактирано от Quadcore
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Годината е реална. Салонът и главно шоф. сдалка е доста протрита, волана е мн зле. Може и да е на тия, може и да не е на тия км. Заниси много от това какъв човек я е карал. Има хора, на които мн им се ротят ръцете при шофиране и при тях доста по бързо се износва кожата на волана.

Като външен вид изглежда добре, няма разминавания по фугите поне на тези снимки.

3.2 FSI харчи колкото 4.2 V8, а вэрвежя разбира се не е същия. Ако мислиш за газова - скъпа е и колата няма да работи само на газ, но и на бензин заради дюзата с директно впръскване. Смесено ще е.

За мен лично е плюс че е с ръчни скорости. Вътре странно защо няма мулти волан, но може да се сложи лесно, защото има темпомат, а това значи че платката има всички букси за мулти волан, само няма волана.

До ден днешен се чудя едно нещо като видя такава кола, регистрирана преди 1 2 3 седмици. Чуденката е дали някой не я купува и след 1 седмица разбира, че има ремонти за 4-5000 лв и гледа да се отрве от нея или продавача си минава колите в КАТ, което не е много на сметка за него, защото млиза с едни 400лв без да е сигурно дали ще я купи някой от същото населено място за да си запази номерата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за бързия отговор, да и аз четох че разхода е почти като на 4.2, но доколото разбрах 4.2 бил доста по-скъп за поддръжка? Иначе гледам и А6 2006-2007 там има 4.2 но разходите ме притесняват, както на двигателя така и на самата кола като цяло. И аз се чудя защо се продава обслужена регистрирана застрахована и т.н. и то на сравнително ниска цена, ако се стигне до покупа ще мине през сервиза за щателен преглед разбира се.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на 4.2 и на 3.2 за да се сменят веригите се вади мотора от коша. Частите не са толкова различни като пари, работата е скъпа доста. Ако на тази са сменени вериги и обтегачи няма драма. Аз моята кола само за това я купих преди време, защото знаех че този ремонт е направен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има колега гледал на място съответната Б7-ца,ще съм благодарен да даде мнение. :)

Може и на Л.С.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъпдейт по темата.. колегата ShoxXx май е прав, като ще е гарга да е рошава.. за тези някакви мнения? Някой да е ходил да ги гледа?  

  http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11440100759266051&slink=caaxa9   

http://www.cars.bg/c1181538

Цена за обслужване  (вериги ролки масла) ?

Редактирано от Quadcore
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първата в mobile.bg - има няколко нюанса на сивото, липсват важни според мен екстри за S4 като мултиволан, подгрев на седалките и темпомат. И докато подгрев и сложно да се добави все пак има перки на волана, което значи, че е с модула, към който може да се добави волан и темпомат. Волана за колкото си го намериш, темпомат (само лостчето) е около 82лв по спомен в Порше. Обучава се колата и има темпомат. Ако наистина всичко, което е написано може да се докаже с бележки (касови), а не някой да ги изпринти на бел лист нещата - то инвестирани са около 3000лв за ремонти, които в близките 100000км няма да ги пипаш.

 

Втората в cars.bg - още по-ниско оборудване - нито темпомат, нито мултиволан, нито пера на волана (което е нормално за ръчни скорости), но щом няма нищо по волана и около волана, значи и модула отдолу е друг и няма буксите за изброените неща. Ще трябва да се взима модул. Парктроник няма дори, за подгрев да не говорим. Общо взето май има само 4.2 и това е. Тази няма никакво нави, отделно няма и сензор за фаровете + копчето за фаровете е възстановяване. Фаровете са мъгла, ама това се прави де. Съдейки по волана и скоростния лост колата е на +70 до 100 хиляди км отгоре.

 

За разлика от 3.2 FSI, тези S4-ки все още не са FSI и подлежат на газифициране. Верно скъпо е, ама се изплаща бързо.

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... нито темпомат, нито мултиволан ...

При този двигател ... мултиволан/автопилот само те разсейват ... B) И при A4 B7 DTM Edition, често ги няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S4/B7/ седан с ръчна кутия е голяма рядкост на пазара тук.

Конкретната в Пловдив пише,че е декември 2006 г.,т.е. би трябвало да е с по-новото поколение quattro,като при RS4/B7/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...