Jump to content

A3 2.0TDI BKD DSG чудеса :)


valll4o

Recommended Posts

Здравейте колеги, нов съм във форума, и това ми е първото ауди, и ще ме извините ако задавам малко глупави въпроси :)

Към края на миналата година закупихме въпросния автомобил, на пръв погле доста добре изглеждащ, доста стегнат, преди покупката му направих диагностика нямаше проблеми, след това пълно обслужване,  първия месец всичко ОК, след това започнаха приключенията. Първо започна да не иска да тръгва на първа и задна, когато колата е загряла и спреш за около 10тина минути, при изчакване на светофар, в задръствания и т.н. няма грижи, но изгасиш ли я за малко и край, диагностика-нищо, никаква грешка, ходене по майстори "специалисти на автомати" пак нищо, всеки обяснява че колата е здрава и едва ли не жената си въобразява тъй като тя я кара, и така около месец. Взех колата един ден и започнах тестове, оказа се че колата си ги прави тези магарии, забелязах че като не иска да тръгна, ако я мръдна леко на бутане и захапва веднага без никакви ядове, от там до склада една стоп машинка и всичко се закрепи пак за около месец, а интересното е че на диагностика не показва нищо, всичко си е ок. Последва едно изънградско обикаляне по празниците, и колата пак почна да си прави каквото си иска тръгва не тръгва :) и това е само на първа и задна, на други скорости нито забавя нито боксува нито рита нищо, направо ме побърка, диагностика отново нищо. Свързах се със стария собственик и се оказа че колата е чипосвана, което ме въведе на мисълта че може да са тръгнали съединителите, след проучване къде ги има какви пари и така нататъка реших да ги сменям, покрай нова година колата беше паркирана за няколко дни покрай блока, на 5ти януари запалих и тръгнах към сервиза и до там на първа и задна тръгва другите скорости боквални ги няма, едвам едвам до гаража, на подемника и започна големия филм, почти цял ден разглобяване, кутията долу, оказа се че се е откупчал капака на касетата с дисковете, имаше доста поизносени дискове, касетат беше остъргала кожуха от вътре доста здраво, изпаднаха и някакви парчета от натрушени лагери. реших да сменям направо кутията , първата дойде с куриер и макар да ме убеждаваха че е перфектна и със всичко се оказа без платка съединители и беше пълна свода, в следствие на което блокирала, върнах я намерих си във варна за 1300лв, сложих я и от вчера колата се движи за сега нормално, общо взето голямо приключени. Сега ще търся фирмата която я е чипосвала, и ще видим дали ще могат да ми върнат заводския софтуер, също така не можах да адптирам ЕСП-то всичко друго се получи, ако някой знае как става ще съм му благодарен, дава ми грешка за отворена верига на клема 30 мисля че беше, и постоянно ми изкарва грешка за подгревна свещ на втори цилиндър, а свещите са нови, аз съм ги сменял. ако някой може да ми помогне стези грешчици благодаря, малко по късно ще кача снимки на приключенията :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле не съм мн вещ ,но това за грешката за свеща щом остава след смяна обърни внимание на кабела до нея .Така поне пише по форомите

Надявам се да съм помогнал

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от Swimsas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........................................ Сега ще търся фирмата която я е чипосвала, и ще видим дали ще могат да ми върнат заводския софтуер, ..................

Не е нужно да търсиш фирмата. Просто отиди при някой да ти налее стоков такъв.

 

............................. , също така не можах да адптирам ЕСП-то всичко друго се получи, ако някой знае как става ще съм му благодарен, .............

Предполагам не се справяш с адаптацията на Steering angle сензора (G85). Има хватка там. Гумите трябва да сочат точно на пред. И чак тогава пускаш Basic settings на  Steering angle от 60-ти канал (като преди това разбирасе си се логнал с 40168).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, ще пробвам тези дни да видим какво ще се получи, а за софтуера ще поразпитам къде ще се наемат да се занимават :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми каже точен размер на резервна гума тип патерица за това Ауди

В темата "Гуми и джанти за А3 8Р" я има дискутирана. Там ще намериш пълна информация както за цолажа, така и за ЕТ-то: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=165409&p=2362084

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето се отказах да търся патерица, направо поръчах един авариен комплект, че все пак жена я кара и на дали ще тръгне да сменя сама гуми  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

отдавна не бях писал, но пак с проблеми почвам, така и никой не можа да оправи грешката с клема 30, и на мене не ми се занимаваше, но сега като се завърнах в бг реших да почовъркам, активирах си някоя и друга екстра и се оказа че колата не разпознава кога са отворени вратите, поразпитах тук там и ми казаха да не съм се занимавал че било голям филм, имало някви модули по вратите, и те правели мизерии, ако някой се е сблъскал с този проблем може да сподели, така или иначе вратите ще ги разглобявам да търся проблема, пък да видим какво ще става

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страшно много хора тук са се сблъсквали с този проблем (аз поне за щастие не). Проблемът е в микретата. Но те се намират в бравата на вратата. 

Чети и попивай:

 

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено ще е забавно, интересното е че при мене не отчита дори и багажника, че е отворен, явно и там ще отварям, другото което ми направи впечатление снощи е, че като си активирах ливинг каминг хоум функцията отначало не тръгна, и се изнервих и откачих кабелчето от пин 12 на Е буксата, тъй като нямам светлинен модул, а сега вече работи без този кабел как стана не знам

другото е че багажника ми не иска да се отваря от копчето на дистанционното, и не знам къде да търся проблем, в дистанционното или в бравата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Агтивирането на CH/LH през 12-ти пин става само с докосване до GND. Оригиналния бутон е незадържащ. За това е тръгнало чак след откачане на кабела. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1/21/2016 at 5:30, valll4o написа:

Общо взето се отказах да търся патерица, направо поръчах един авариен комплект, че все пак жена я кара и на дали ще тръгне да сменя сама гуми  :hilezh:

 

Добро и много по-смислено решение :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, valll4o написа:

Един бърз въпрос, трябва ли да ми светят перата за типтроника на волана 

Да, но само когато си на фарове (при активни габарити).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи има някакъв проблем, защото нищо не свети, като започна да се занимавам с поставянето на темпомат ще го гледам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи има някакъв проблем, защото нищо не свети,....

Явно да. Ето как е при мен с габарит и без:

 

180687257.gif

 

IMG_20170106_093654.jpg

 

 

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще търсим проблема, така и така ще се разглобява, ще взема и аз да сдобия с такъв мултиволан, като е гарга да е рошава :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска реших да оправя около декоративните пластмаси на мотора че ме дразнеха как тракат и се оказа че съм с глава Ц което е добре, апринципно би трябвало да съм с А 

20170130_170849.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...