Jump to content

Проблем с централното - вакуум помпата


topssi

Recommended Posts

Здравейте, вчера трябваше да махам акомулатора от колата и след като го сложих пак не можах да си заключа колата. 

Алармата си работи, но вратите не се заключват. Търсих в интернет и разбрах къде е вакуум помпата на централното. Свалих я и вече цял ден я оглеждам обстойно. Не разбирам много от токове, но всичко гледах в интернет.

Мерих си съпротивлението на резисторчетата докато бях закачил буксите и без да искам дадох единото на късо - ПОМПАТА ПРОРАБОТИ. Демек имам изпържил резистор?

Проблемът не е в предпазител, защото на буксата идва ток като натисна "заключване".

Някой има ли логично обяснение? 
Тенкю ин адвенс. 

Edited by topssi
Link to comment
Share on other sites

Не става. Алармата май е някакъв хибрид от фабричната и афтърмаркет. Дистанционното не е това на ключа, а отделно. А пък ключа ми става само за багажника. При заключване на багажника не се вкл. централното, а се заключва само багажника.

Link to comment
Share on other sites

По принцип трябва и от багажника да отключва и заключва, поне при мен беше така, но може да не го прави заради микроключетата.

 

Е как може една работеща ключалка да нямаш.

Link to comment
Share on other sites

Ами колата е отскоро в мен и още и откривам побългаряванията. На този въпрос не мога да си отговоря и аз, но ключът става само за багажника... Има вероятност ключалките да са "клеясали", защото не са ползвани от 10тина години.
Въпросът е някой дали знае при заключване от къде минава токът преди да стигне до вакуум помпичката ?

Edited by topssi
Link to comment
Share on other sites

Ако са клеясали обикновено това става с външната обвивка, а не самия патрон.

 

Виж като се опитваш да въртиш ключа дали мърда правъъгълния отвор(където е капачето).

Ако не мърда значи той спира ключа, а не самия патрон. С голяма плоска отверка внимателно го напъваш наляво надясно докато мръдне. Ако и след това не става е вече от ключа.

 

Аз така месеци пръсках задната ключалка със спрей и не и не. Като се позагледах видях, че не мърда рамката, напънах я малко и се оказа, че ключалката работи перфектно.

Link to comment
Share on other sites

Утре ще пробвам, колега ;)

 

А по темата - разчетох се из форума и май проблема може да е от управлението (кутията) на афтърмаркет алармата, която се вплита в ел.инсталацията на оригиналната аларма. Един руснак пише, че при свалянето на акумулатора се получавало така. Още търся причината.
Пожелайте ми успех !

Link to comment
Share on other sites

Няма такова нещо.

Алармата използва инсталацията и симулира отключване и заключване с ключ - закачат се на кабелите от микроключетата на ключалката в шофьорската врата.

 

Мисля, че с компютър ще се види дали от алармата се получава сигнал за отключване и заключване.

 

Отвори лявата врата, махни гумата на кабелите и виж дали има допълнителни. Даже е доста вероятно да са там снадките.

Link to comment
Share on other sites

Отвори лявата врата, махни гумата на кабелите и виж дали има допълнителни. Даже е доста вероятно да са там снадките.

 

Моите снадки са точно в маншона. Кабелчетата са зелен с кафяво и кяфяв с бяло. Управлението е по-маса (-).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Днес ме сполетя късметът и колата започна да се заключва. Централното не работеше и от ключа и това ме навежда на мисълта,че някъде има проблем по кабелите. Благодаря на всички' които се включиха.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...