topssi Posted January 24, 2016 Report Share Posted January 24, 2016 (edited) Здравейте, вчера трябваше да махам акомулатора от колата и след като го сложих пак не можах да си заключа колата. Алармата си работи, но вратите не се заключват. Търсих в интернет и разбрах къде е вакуум помпата на централното. Свалих я и вече цял ден я оглеждам обстойно. Не разбирам много от токове, но всичко гледах в интернет.Мерих си съпротивлението на резисторчетата докато бях закачил буксите и без да искам дадох единото на късо - ПОМПАТА ПРОРАБОТИ. Демек имам изпържил резистор?Проблемът не е в предпазител, защото на буксата идва ток като натисна "заключване".Някой има ли логично обяснение? Тенкю ин адвенс. Edited January 24, 2016 by topssi Link to comment Share on other sites More sharing options...
mshbul Posted January 24, 2016 Report Share Posted January 24, 2016 Да беше пробвал да заключиш с ключа преди да сваляш помпата. Щеше да разбереш дали работи централното. Link to comment Share on other sites More sharing options...
topssi Posted January 24, 2016 Author Report Share Posted January 24, 2016 Не става. Алармата май е някакъв хибрид от фабричната и афтърмаркет. Дистанционното не е това на ключа, а отделно. А пък ключа ми става само за багажника. При заключване на багажника не се вкл. централното, а се заключва само багажника. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mshbul Posted January 25, 2016 Report Share Posted January 25, 2016 По принцип трябва и от багажника да отключва и заключва, поне при мен беше така, но може да не го прави заради микроключетата. Е как може една работеща ключалка да нямаш. Link to comment Share on other sites More sharing options...
topssi Posted January 25, 2016 Author Report Share Posted January 25, 2016 (edited) Ами колата е отскоро в мен и още и откривам побългаряванията. На този въпрос не мога да си отговоря и аз, но ключът става само за багажника... Има вероятност ключалките да са "клеясали", защото не са ползвани от 10тина години.Въпросът е някой дали знае при заключване от къде минава токът преди да стигне до вакуум помпичката ? Edited January 25, 2016 by topssi Link to comment Share on other sites More sharing options...
mshbul Posted January 25, 2016 Report Share Posted January 25, 2016 Ако са клеясали обикновено това става с външната обвивка, а не самия патрон. Виж като се опитваш да въртиш ключа дали мърда правъъгълния отвор(където е капачето).Ако не мърда значи той спира ключа, а не самия патрон. С голяма плоска отверка внимателно го напъваш наляво надясно докато мръдне. Ако и след това не става е вече от ключа. Аз така месеци пръсках задната ключалка със спрей и не и не. Като се позагледах видях, че не мърда рамката, напънах я малко и се оказа, че ключалката работи перфектно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
topssi Posted January 25, 2016 Author Report Share Posted January 25, 2016 Утре ще пробвам, колега А по темата - разчетох се из форума и май проблема може да е от управлението (кутията) на афтърмаркет алармата, която се вплита в ел.инсталацията на оригиналната аларма. Един руснак пише, че при свалянето на акумулатора се получавало така. Още търся причината.Пожелайте ми успех ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mshbul Posted January 25, 2016 Report Share Posted January 25, 2016 Няма такова нещо.Алармата използва инсталацията и симулира отключване и заключване с ключ - закачат се на кабелите от микроключетата на ключалката в шофьорската врата. Мисля, че с компютър ще се види дали от алармата се получава сигнал за отключване и заключване. Отвори лявата врата, махни гумата на кабелите и виж дали има допълнителни. Даже е доста вероятно да са там снадките. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nedelcho_iliev Posted January 26, 2016 Report Share Posted January 26, 2016 Отвори лявата врата, махни гумата на кабелите и виж дали има допълнителни. Даже е доста вероятно да са там снадките. Моите снадки са точно в маншона. Кабелчетата са зелен с кафяво и кяфяв с бяло. Управлението е по-маса (-). Link to comment Share on other sites More sharing options...
topssi Posted February 14, 2016 Author Report Share Posted February 14, 2016 Днес ме сполетя късметът и колата започна да се заключва. Централното не работеше и от ключа и това ме навежда на мисълта,че някъде има проблем по кабелите. Благодаря на всички' които се включиха. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now