Jump to content

Проблем с паленето


yavkatapk

Recommended Posts

Здравейте, колеги имам един проблем от днес и по точно от преди малко ако може малко помощ.

Колата в големите студове тези дни си палеше без проблеми днес сутринта и през целия ден нямаше проблеми, по късно ми се наложи да излезна и кога да запаля въртя ключа и никакъв признак за запалване след 3 опита не успешни на 4 тия запали после гасих палих няма проблем, какъв може да е проблема съмнявам се в стартера.

досега проблеми не съм имал с паленето одеве просто ме изненада колата като завъртях и нямаше никакъв признак отстрана на стартера нито завъртя нито звук издаде.

Колата е a4 b6 1.9 TDI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами дадох на контакт изчаках лампата за свещите да изгасне и завъртях но абсолютно никакъв признак не даде колата пробвах 3 пъти така никакъв признак на 4-тия завъртя и си запали колата карах я палих газих няма проблеми за момента поне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се получи същият проблем преди време. Правеше го когато си реши. Като размърдвах лоста за скоростите и палех.
Проблема се реши със смяна на включвателя на стартера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво се случи, оправи ли проблема и ако си, как го оправи?
Започна тема, но не и даде развитие. Ако на друг му се случи може да прочете и да си помогне.
Нека когато питаме, като отстраним проблема да опишем и как сме го отстранили!
Иначе питането е само еднопосочно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами не съм писал защото колата е в сервиз все още, сега ходих до там и майсторът ми каза че колата вече пали, но не е сменявал нищо просто ми каза че е почистил стартера от масло защото целия е бил в масло и след като го е свалил и го е почистил добре го е пробвал на 12V и е работил без проблеми направил е оглед всичко изглеждало ОК и го закачил на колата и в момента колата пали без проблем. Колата в момента все още е при него за смяна на фланеца защото тече антифриз от там. Каза ми че прегледал я обстойно, но не вижда някакви признаци на повреда в стартера или по веригата към него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, дано е наред тогава, но ако пак ти се появи проблема имай в предвид това което беше и при мен. Лошото е че пак ще трябва да плащаш за разглобяване и подмяна, което при моята А4 В7 не беше малко, а цената на включвателя и то на Bosch беше около 50 лв по спомен, но не съм много сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами дано да нямам повече проблем с него майстора ми каза, че много масло е имало по него и мръсотия от старо масло и прахоляк по него и след обстойно почистване на целия стартер и тест на 12V е работил и след като е монтиран на колата сега пали без проблем и той тва ми каза, че гадното в момента е че не се знае дали от това се е оправил или е някакъв друг проблема, но ми каза да покарам така и да видя дали няма пак да дефектира нещо и за момента се разминах само с 30 лв за работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,не се ядосвайте за ремонти по стотина лева......  че може да има и за хиляди:)    Безаварийни километри на всички желая разбира се :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши пак като го отстраните, какво е било. Може да дадеш и инфо за цените на частите които ще смените, както и за труда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да утре имам час и ще я откарам сутринта сега пробвах да запаля пали без проблем, но ще ходя да намерим проблема и да го отстраним

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се получи същият проблем преди време. Правеше го когато си реши. Като размърдвах лоста за скоростите и палех.

Проблема се реши със смяна на включвателя на стартера.

Колега при теб напълно ли отказа когато откри проблема, защото преди малко ходих до майстора и той ме върна защото колата отново започна да си пали без проблем и той ми каза че при тва положение няма как да открие проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е отказвал напълно, правеше ми го от време-навреме. Проблема ми беше че като дам на контакт, изобщо не превключваше (не цъкаше) за да завърти. Бях му хванал цаката като го направи и аз превключа напред назад скоростния лост, давах на контакт и завърташе, съответно и палеше. Бях дал да ми обслужат колата за масла, филтри, агренажи и им бях споменал и за този проблем. Те не му обърнаха внимание и ми казваха че пали, и искат да го видят когато не ще. Нали се сещаш че аз за да им я закарам все някак си я палех. Та веднъж си платих за разглобяването и обслужването, но около 3 седмици по -късно видях че губи антифриз и отново при тях. Казах им пак да разглобяват. Оказа се че капе антифриз от една хартиена гарнитура май на водната помпа, която гарнитура явно не бяха сменили, понеже ги видях в момента че режат нова от картонена кутия. Както и да е. Казах им да ми сменят и включвателя на стартера!!! Самият включвател струваше около 48 лева по спомен. От тогава шести месец и изобщо не е направила пролем, но си заплатих пак за труда по разглобяването - около 150-200 лв., което беше ненужно ако го бяха направили още първият път.
​Тъй че, смени си задължително включвателя и да видят четките и бендикса, защото бая разглобяване падна при мен А4 В7. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес оправих проблема поне за момента не е давала проблем колата сменихме четки и шалтер и вече отново сме на пистата дано всичко вече да е ок. Сега колата пали супер няма мудно палене и зачудване пали от раз .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С този шалтер изтрепа рибата, казвам ти! :hilezh: Вече ще ти е наред паленето.

Я сподели и цени като труд и части?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е добре де включвател като пари четките ми струваха 26 лв Бош и включвателя не помня каква марка беше, но като цена 45 лв за работа  20 лв познат ми я направи.

Оня майстор който миналата седмица седя 2 дни при него и кажа че уж е чистил стартера даже не го е и свалял и днес сутринта ходих до него и ме успиваше че по добре било да си взема нов стартер направо, и си прибрах колата и го сменихме с един познат днес беше хубаво времето и се справихме за един ден

Редактирано от yavkatapk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

На мен днес ми направи такъв проблем след като отидох на гости оставих колата на слънце беше 32 градуса .. за около 30 минути и после като се качвам колата не искаше да пали ,лампите си светват и всичко си е както трябва но като тръгна да паля изобщо не върти ..чуваше се само нещо като цък от двигатела и това е ...запалих от 8-9 въртене ..и като се пребрах оставих да изтине колата и след 2-3 часа вече си палеше нормално :) дали и на мен проблема е като твоя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...