Fireblood Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 (Редактирано) Колеги, малко помощ ако е възможно. Купихме кола преди няколко дни......А4 В7 , 2.0 тди, BPW мотор.Изчаквах Мишо да се върне, че е извън страната за няколко дни и нямах намерение да я карам колата преди смяна на масла и филтри. Наличното гориво е наливано в бг.........в автосалона...я е от бензиностанция я източвано........Първия ден след покупката навъртях 250 км градско, колата си пали отлично и няма други проблеми с мотора, поне видими. И така....зазимих я в чакане на Мишо..... обаче ей тъй....в Неделя сутрин при минус 19 ме озари идеята да видя дали ще запали.....е....ЗАПАЛИ! Поработи 5 минути........притресе мотора и изгасна. И така....във Вторник опитах да я запаля но, не! Подозирам, че филтъра се е запушил с какво ли не. Ще взема филтър довечера, ще го напълня с нафта и ще опитам да запаля.Въпроса е следния......имат ли някаква подкачаща помпа, или какво друго трябва да направя, за да запали. Ок....филтъра ще е пълен с гориво, по маркуча до резервоара предполагам пак, но щом е угаснала....между филтъра и мотора гориво няма!Съвети?П.п: никога не съм се занимавал аз с това...... ама няма как да я бутам до сервиз......голяма излагация стана! Редактирано 26 Януари 2016 от Fireblood Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoyko Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Тя е с ел.помпа,и щеси подкачи сама Два три пъти даи на контакт и върни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Сменял съм горивен на 2.0 ТДИ. Просто напълни новия филтър с нафта догоре, слагаш маркучите обратно и директно палиш. Дори не се и захълцва колата след тази процедура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S lain Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Запали ли ? Кво стана ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 27 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 (Редактирано) Не! Направихме всичко както трябва, стария филтър беше пълен с нафта, от маркучите като ги откачихме също текна гориво...напълнихме новия, монтирахме......... поне 6-7 пъти дадох на контакт предварително и........ нищо! Акумулатора много му се събра тия дни, а преди да вземем колата бая е дремал по автосалони, та и той бързо падна. Едно приятелче опита да ми даде ток...ама ментетата кабели от магазина за нищо не стават и...така.Сега зареждам акумулатора, ама няма да се занимавам повече. Като се върне Мишо записвам дата, натоварвам я на платформа и у сервиза! Може да е нагълтъла въздух некъде, може да е имало вода и да е направила поразия а може да е нещо друго и да е съвпадение, че се случи при минус 19. Преди случката палеше от раз........В конкретната сутрин на минус 19 също запали лесно. А сега като върти няма никакви принаци на живот....не претриса и не се опитва да запали...Озадачен съм ....но....ще се разбере какво става! Редактирано 27 Януари 2016 от Fireblood Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S lain Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Не е от филтъра бях почти сигурен . От мръсен филтър не са такива признаците. Като махна стария филтър вода имаше ли вътре ? Що не го провери . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 27 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 трудно ми е да ти кажа какво имаше вътре, източих го в тъмното...че снощи до 23 се мъчих. Със сигурност имаше и нафта, дори да е имало вода. Не се знае дали не е от филтъра...... в смисъл ако е засмукала въздух и сега по някаква причина не може да всмуче гориво...... чувам помпата когато давам на контакт, но това че е звучна, не гарантира че подкачва.... па и малко ли чарколаци има по тая кола..... бая неща може да са.Мога само да гадая разбира се..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S lain Публикувано 28 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2016 Вземи един дезодорант обикновен, на основа на спирт. Махни трабара от филтъра и някои да ти пръска в трабата с дезодоранта и ти опитваш да запалиш.РАЗБИРАШ КАЛ НАЛИ ??? И пиши дали е припукала, запалила или кво прави двигателя. Но сложи филтъра на място както трябва да си е . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 28 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2016 Аз чак сега сядам на компа. Колата запали! Аз верно се съмнявах вече, но...... след цяла нощ зареждане на акумулатора за да е на макс...... тая вечер го закачих...... пак дадох няколко пъти на контакт .....после едно 15 секундно въртене.......и нищо! Пауза....второ въртене, започна леко да дава признаци на живот и накрая запали. Явно е имало остатъчен въздух след смяната на филтъра и не е могла да го изкара..... че първия път акумулатора не издържа дълго. Сега е ок вече, работи нормално както преди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване