Jump to content

Audi A4 B5 1.9tdi 66KW Предните предпазни колани не се връщат до край.


Borce MKD

Recommended Posts

Предните предпазни колани не се връщат до край , така че исках да отворя и да видя каква е причината , но не знам как се вадят Пластмасите , ги питам колеги за помощ,

Ако някой знае нека помогне.Поздрав и всяко добро.

Sent from my LG-P970 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почисти пластмасите, където се търка самия колан горе на колонката. Ако не се оправи, най - вероятно коланите ще са за смяна.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли инфор колко пари са новите има ли взаимозаменяемост и т.н.? Не мога да си обясня защо при мен пасажерският е много по-зле от шофьорския. Очевидно натоварването там е по-малко. Разглобявал съм го, не закача никъде, просто пружината е по-слаба там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пружините подлежат на натягане, тънкия момент е да се развият напълно от корпуса и изчистят от старата смазка до последната витка, обратния процес е доста пипкава работа(тогава става и натягането, като може да се "играе" с близо четири оборота +/-), но става с търпение. Във велосипедните магазини има една хитра полутечна грес, жълта на цвят, има същите характеристики като оригиналната, няма да си познаете коланите. А и момента е най-добрия за изпиране на лентите(само на ръка), излиза невероятна мизерия.

 

Борце, горната бяла кора(през която минава колана) се дърпа навътре(вътрешността на купето), като започваш от горния ръб до тавана, внимавай, че са чупливи. Долната се издърпва нагоре, посока тавана, след като е махната бялата. Но първо трябва да махнеш дългите тясни лайстни долу ниско в купето, тръгват от двете страни на  на задната седалка(дори мисля, че се налагаше да се издърпа уплътнението на вратата на определено място за един болт), покрай двете врати и свършват в двата декоративни капака отпред под таблото.Имат доста болтчета и фиксатори.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

заповядай колега малко обяснения със снимки, надявам се да са ти от полза

 

http://www.audiworld.com/tech/int51.shtml

http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/40885-Audi-A4-seatbelt-help-needed

 

Niko,  чел съм, че е много тегава работа да вкараш тази пружина обратно, но може би си има цака. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правя вече трета двойка колани, наистина не е за нервни бързаци с леви ръце, но не е и нещо страшно, просто трябва да се внимава за посоката, че се бърка лесно , както и за натяга. Задължително всичко се измива и обезмаслява перфектно, малко преди затварянето се слага и греста. Има няколко пластмасови фиксатора, които са доста нежни и счупят ли се, се стига до колани от морга за части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги, тези дни, когато ще бъда свободен ще се опитам да ги отворам

Sent from my LG-P970 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

продава се инструмент за сваляне пластмаси със щипки, нещо като широка отвертка по ъгъл средата има процеп като за вадене на пирони, много е полезна струва около 8-11лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...