Borce MKD Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 Предните предпазни колани не се връщат до край , така че исках да отворя и да видя каква е причината , но не знам как се вадят Пластмасите , ги питам колеги за помощ,Ако някой знае нека помогне.Поздрав и всяко добро.Sent from my LG-P970 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 (Редактирано) Почисти пластмасите, където се търка самия колан горе на колонката. Ако не се оправи, най - вероятно коланите ще са за смяна. Редактирано 30 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 Някой има ли инфор колко пари са новите има ли взаимозаменяемост и т.н.? Не мога да си обясня защо при мен пасажерският е много по-зле от шофьорския. Очевидно натоварването там е по-малко. Разглобявал съм го, не закача никъде, просто пружината е по-слаба там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 (Редактирано) Пружините подлежат на натягане, тънкия момент е да се развият напълно от корпуса и изчистят от старата смазка до последната витка, обратния процес е доста пипкава работа(тогава става и натягането, като може да се "играе" с близо четири оборота +/-), но става с търпение. Във велосипедните магазини има една хитра полутечна грес, жълта на цвят, има същите характеристики като оригиналната, няма да си познаете коланите. А и момента е най-добрия за изпиране на лентите(само на ръка), излиза невероятна мизерия. Борце, горната бяла кора(през която минава колана) се дърпа навътре(вътрешността на купето), като започваш от горния ръб до тавана, внимавай, че са чупливи. Долната се издърпва нагоре, посока тавана, след като е махната бялата. Но първо трябва да махнеш дългите тясни лайстни долу ниско в купето, тръгват от двете страни на на задната седалка(дори мисля, че се налагаше да се издърпа уплътнението на вратата на определено място за един болт), покрай двете врати и свършват в двата декоративни капака отпред под таблото.Имат доста болтчета и фиксатори. Редактирано 30 Януари 2016 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 заповядай колега малко обяснения със снимки, надявам се да са ти от полза http://www.audiworld.com/tech/int51.shtmlhttp://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/40885-Audi-A4-seatbelt-help-needed Niko, чел съм, че е много тегава работа да вкараш тази пружина обратно, но може би си има цака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 Правя вече трета двойка колани, наистина не е за нервни бързаци с леви ръце, но не е и нещо страшно, просто трябва да се внимава за посоката, че се бърка лесно , както и за натяга. Задължително всичко се измива и обезмаслява перфектно, малко преди затварянето се слага и греста. Има няколко пластмасови фиксатора, които са доста нежни и счупят ли се, се стига до колани от морга за части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borce MKD Публикувано 31 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Благодаря ви колеги, тези дни, когато ще бъда свободен ще се опитам да ги отворамSent from my LG-P970 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 1 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2016 продава се инструмент за сваляне пластмаси със щипки, нещо като широка отвертка по ъгъл средата има процеп като за вадене на пирони, много е полезна струва около 8-11лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borce MKD Публикувано 1 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2016 Мога ли да се види на снимка как изглеждаSent from my LG-P970 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване