Jump to content

Основен ремонт на с3 БАМ +леки доработки


JDM as Fuck

Recommended Posts

Един Въпрос тази помпа дали ще стане директно да замени оригиналната ?!Че ми казаха да направя или да купя външен резервоар и него да го пълни оригиналната помпа , а от него да бута към мотора друга помпа (бош044 примерно) http://www.ebay.co.uk/itm/HFP-265LPH-AWD-Fuel-Pump-Audi-S3-TT-Turbo-VW-Golf-R32-VR6-Replaces-9-655-1025/161165792905?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140122125356%26meid%3D31a405f4023a4e1a880c7c5fe29a5b83%26pid%3D100005%26rk%3D3%26rkt%3D6%26sd%3D122023757692

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 124
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Дирек фит я дават, което ще рече, че би трябвало да стане. Но все си мисля, че ако е силна колата ще има проблем с нивото на бензина ако не е с външен резервоар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днешно време избор на помпи бол бошове,валброта,аеми,аеромотиве и много други все си мисля , че има начин да се направи без резервоари и тъка нататък едно , че не гоня хиляди коне , а пък и с наще полицай няма оправия .... Все си мисля , че има 1.8т с около 400кс който са без резервоари и нямат проблем ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те и такива с атмосверни валове има дето нямат проблеми ама.... остави си стоковата помпа и сложи един малък резервоар и едно 044 и си спи спокойно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за мнението на колегата @DogForLife ... и на мен ми се искаше да не се занимавам с външен съд за горивото, но за да стане както трябва просто не става без него. Другия вариант е винаги да караш с над половин резервоар гориво и може да няма драми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и тъка да стане да стигна до там само ... А това какво e предполагам нещо свързано с халдекса ?

20160922_173359_HDR.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/23/2016 at 9:29, JDM as Fuck написа:

Цитиране на предходно мнение!

нещо свързано с фаровете по-скоро:)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Тъка и тъка ми предстой сваляне на скорости та оригиналните са малко къси и гледам слагат дизелов диф да станат по-дълги има ли значение дали ще е от 116,131 или 150 ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, нека ти дам и аз един пример за директен фит:

265 LHP DW65V на Deatschwerks

На която дават до 500HP съпорт.

Има S-ки с посочената, които спокойно си рънват 350+ без излишни драми.

Дават и 40% по-голям дебит от стокова на 225

Аз лично ще слагам такава.

Успех!

image.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги знам тези помпи даже по горе бях дал линк за тъкава помпа , а отделно гледам , че в Англия доста слагат такива тъкаче стигне ли се до там и аз ще сложа тъкава помпа 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си авансатора (оптегача на разпределителните валове) и пак мерете налягането аз като го смених си заспа но до края на годината ще купя и нова помпа на колбеншмит (300лв е) , че само тя остана не сменена... Пп като купуваш оптегач си купи оригинален от ебеи.ко.ук доста по-евтин в бг е 1000+лв а там можеш да го намериш за около 450лв сега как паунда падна 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросната колбеншмидт за 300 лева ако не е оригиналната(за първоначално вграждане), май няма много смисъл да се взима според мен. При положение, че оригиналната излиза 390 лева, тези 90 лева едва ли ще те бутнат, но ти си знаеш най-добре...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В събота за сефте дадох малко газ на колата и какво да видя боост метъра ми показа 1.3 бар налягане след 4к рпм принципно я карах до 3к и там е 0.5... В първия мотор имах крива биела дали може да е от това макар , че се чудя какво да поръчам 1во дали даунпаип на 76 или биели ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги 1 бърз въпрос бях поръчал керамика от англия дават я само за с3 но вчера ми дойде и преди 10 мин я видях аз та маховика е 240мм а феродовия 228мм това проблем ли е (според мен е ) но някои по компетентен да се изскаже да знам какво да правя , че бях решил утре да свалям скоростите....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://prikachi.com/images.php?images/671/8953671X.jpg...http://prikachi.com/images.php?images/672/8953672r.jpg Ето снимки на тези неща които доидоха но проблема , е че не мога да ги качвам в темата ... Ролките от 1вата снимка тежът 600грама общо , а цената им е 300лв !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих попитал за чий са ти тия ролки? Правиш турбо кола, а не някой атмосферен шмиргел и не знам колко па толкова ще имат ефект от тия ролки. За тия пари да беше взел една сонда за да не отваряш пак мотора.

Редактирано от DogForLife
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 с колегата @DogForLife. Олекотените ролки за турбо кола не са едно от най-умните неща, които могат да се купят и сложат на мотора... С приятел правихме този експеримент(колата беше е30 2.5 турбо) и сложихме лека шайба на коляновия вал и поведението на колата се промени коренно в отрицателна посока. Започна да надува по-късно, във високите въобще не вървеше добре и колкото преди, не можеше да се развърти мотора до прекъсвач и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ковани биели са поръчани и се чакат , а за Аем сондата имах проблем с поръчката но и тя ще дойде и след това дино да видим какви коне е колата ... А за ролките исках леки ролки и ги взех пък ще видим дали ще има полза или ще пречат ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото по трудно му е на един турбо мотор, толкова по рано спулва турбината. С тия леки шайби олеква работата на мотора, което води до намалено количество изгорели газове, което пък е.ава развъртането на турбината. Същото и с олекотените маховици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за тОрбо моторите него знаех моето мнение , е че колкото по-лека е цялата мотовилка толкова по-добре да се завърта по-бързо мотора защо инече на коли с много повече коне от тези който гоня слагат леки колянови валове , биели , маховици и ролки визирам японски коли , че не съм гледал по-форомите за ваг ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са някакви драгстери и състезателни автомобили които се карат само на писта и никак не са приятни за каране в нормални условия. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В цялата работа бях решил и маховика да е 4.5/5кг но формата му е доста гадна и без да се реже няма как да му се свали и 1кг , а пък неми се реже защото ако не се балансира добре няма смисъл да казвам какво може да стане ...Има вариянт за фиданза 4.5кг ама и цената е около 1000лв и ще ми доиде комплекта като да си бях взел 2дисков съединител...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...