Jump to content

мудно ускоряване audi s3 8l..


weedman

Recommended Posts

Колеги при даване на гас се чува фучене.открих един маркуч скъсан мисля че е за картерните газове ..възможно ли е от него да испуска

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже е сигурно,че от него съска и не ти върви колата както трябва. Най-добре си провери цялата картерна вентилация,защото като гледам откакто е станала кола не е поглеждана и може да има още скъсани/нацепени маркучи по вентилацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега оправи ли проблема, че и аз имам същия проблем сменях ламда сонди, дебитомери, свещи и пак ми се струва мудна :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже не е сигурно,че с диагностика ще покаже ,че е повреден.. по принцип н75 се поврежда така,че диагностиката не го хваща... нямам си идея защо толкова тъпо се скапва...,Но остава ти вариант най-точен,най-добър .. да намериш някой твой приятел с работещ и да го разкачите и закачите на твоята колица... така най-лесно ще разбереш ... махни тая диагностика няма да ти свърши никаква работа,особено  за Н75 ,лично съм виждал ,как диагностиката дава ,че н75 работи правилно,но файда,работеше мудно и т.н,като го сменихме и друг ,се видя разликата ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега закачи го на vag-com и виж налягането на турбото направи един лог не си спомням на кои канал беше от 3000 до 6000 об/м от там вече може да разбереш дали N75 работи.

Редактирано от byrad
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормалното му състояние не е ли постоянно отворен? В такъв случай какъв ефект ще има неговото "откачане".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам..четах че ако работи трябва да се усеща някво пулсиране като се хване .при мен го няма

Sent from my SM-A310F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да е постоянно отворен в покой. В противен случай неговата повреда и оставането в затворено положение би довела до overboost и....нали. Как по точно си го откачил? От буксата или някой от маркучите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш от кой да вземеш за тест клапан - махни маркуча от гейта и го затапи с нещо, изръчкай леко колата (без да се увличаш да не стане някоя беля) и виж дали има разлика във вървежа (надуването). Така поне ще си сигурен дали клапана те базика. И пак казвам съвсем леко посръчкай колата и не се уливай, че не се знае, знае ли се!

 

П.С. до колкото знам откачането на клапана набива грешка.

Редактирано от DogForLife
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да си купуваш неща които не са ти нужни. Установи първо къде е проблема и тогава го реши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...