turbo_quattro Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 Здравейте колеги! Отново имам нужда от вашата помощ. Мисля че съединителя ми е за смяна, при потегляне най-вече по нагорнище цялата кола претриса и то доста вече, при по рязко потегляне усещам как оборотите се вдигат а пък автомобила не ускорява осовено и за това смятам че съединителя си е позаминал вече. Искам да ви питам как стоят нещата със смяната на съединител задължително ли се сменя комплект или първо се сваля скоростната кутия и се преценя дали се сменя всичко или само феродовия диск. Комплекта какво съдържа? Каква марка ще ми препоръчате и от къде да го закупя, също така искам да ми препоръчате доверен майстор или сервиз в Бургас. Какво друго е добре да се провери при смяната на съединителя? Благодаря ви предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 Най-добре е да се смени целия комплект , който включва феродов диск , притискател и лагер. Аз бих го взел от Коко от форума , защото ще ти предложи оригинален на добра цена. Не си струва да се монтира евтин , защото притискателите са с много лошо качество и не изкарват много . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 Комплект на Закс върши добра работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 Само Закс! Пълен комплект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbo_quattro Публикувано 13 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 (Редактирано) За тази марка ми говорите нали така "SACHS"? Какво друго е препоръчително да се прегледа при сваляне на ск. кутия.. тампони? Как вървят цените за смяна на съединител? Редактирано 13 Февруари 2016 от turbo_quattro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 Може да се смени задната семерина на коляновия вал, профилактично. Цената която аз знам за Търново е 100-150лв, зависи от майстора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 Аз имам един комплект за продаване ,ако е същия твоя ,има го в обявите купува /продава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbo_quattro Публикувано 16 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Какво се разглобява при смяната на съединител? Полуоските свалят ли се? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Аз свалях полуоски , кормилни щанги , магарето и скоростната кутия. Спомням си , че най-много се измъчих с обратното слагане на долната помпа . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbo_quattro Публикувано 16 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 При бензиновите и дизеловите Б3-ки съединителя един и същ ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ_EnerGy Публикувано 18 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2016 Здравей колега аз сменях съединител на мойта бабичка миналата година сложих комплект на Luk на добра цена само 270 лева полуоските се свалят от вътрешната им страна не е много голям филм трябват ти още 2-ма приятела и си готов със една гидория и няколко ключа го направих това упражнение за полуоските имаше една звезда, която взех от един майстор иначе за сега нямам оплаквания колата е карам всеки ден и си е настъпвам, дърпал съм и други мпс-та и се държи за сега много добре ако искаш пиши на ЛС за подробности. Спорен ден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roko Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 здравеите,оня ден го смених пълен комплект на SACHS",купих го 185 лв.AUDI80 1.8s 1988g Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 (Редактирано) То от завода не излиза на тия пари сигурно е заводски рециклаж Цитиране на предходно мнение! Редактирано 21 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbo_quattro Публикувано 21 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Колега сам ли си го сменя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване