embata_audi Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Колеги как може да разбера дали BLow off-a ми е двубутален или регулируем?Вчера взех един и го сложих на моетo 1.8т няма никакви проблеми освен,че по vag com ми дава грешка 17608 - boost pressure control valve (n249) mechanical malfunctionBLow off-a e почти нов и алуминиев!Прилича на този: http://www.ebay.com/itm/UNIVERSAL-ADJUS... hA&vxp=mtr Нормална ли е тази грешка,понеже въздуха излиза навън или не е добре да я има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
embata_audi Публикувано 7 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Моля ви напишете нещо,ако знаете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Линка ти не работи.Ако разтоварващия клапан, който си сложил е от по-китайските има голяма вероятност да не работи коректно, което ще предизвика тази грешка. Препоръчвам ти да не караш много агресивно, за да не стане по-дебела работата и да се наложи смяна на турбина, поради неразтоварено от клапана налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
embata_audi Публикувано 7 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 http://m.ebay.com/itm/UNIVERSAL-ADJUSTABLE-ALUMINUM-SILVER-RFL-STYLE-TURBO-BLOW-OFF-VALVE-BOV-30-PSI-/141919421631?nav=SEARCHЕто нов линк.Да го разглобя ли.На място не бие грешка,а само в движение.Днес това разбрах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 N249-ката може да реве заради BOV май само, ако не си вързал вакуума към BOV-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 И аз така си мисля. Да не би да си забравил да вържеш тънкия маркуч към Blow off-а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Не е задължително да е от BOV-а, може просто N249-ката да е цъфнала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
embata_audi Публикувано 7 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Вързал съм вакума и съм запушил маркуча към дебитомера.Сега се чудя дали да го продавам на 2 седмици BOV и да търся друг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
embata_audi Публикувано 7 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Със стоковия нямам проблеми нито една грешка на engine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Е не бързай де, колегата по-горе ти написа, че има вероятност и Н249 клапана да е дал фира. П.П. Щом си вързал вакуума провери му и другия карай - да не се е измъкнал от Н249-ката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
embata_audi Публикувано 7 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Вързани са,а н249 е блоу оффа ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 (Редактирано) Не е. Ел.клапан е - соленоид. Намира се под колекторите.Проследи тънкото вакуум маркуче от Blow off-а и ще го видиш. Той управлява вакуума, който отива към Blow off-а. Редактирано 7 Март 2016 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
embata_audi Публикувано 7 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Здраво е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
embata_audi Публикувано 7 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Свалям го някой ако иска снимки да казва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
embata_audi Публикувано 7 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Свалям го някой ако иска снимки да казваСложих си стоковия и нямам проблеми Жалко само,че този го купих Някой който нямам претенциозно 1.8т може да му го дам като подарък Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване