Jump to content

Отново за скоростния лост


SIMO

Recommended Posts

Здравейте на всички.

Първо проблема.

Купих едно ауди купе 2.0 абк с почти разпаднал се скоростен лост. Колата много трудно включваше на скорост със много търсене с две думи като на стар автобус. Продавача ми даде един лост който да си го сменя(естествено горе долоу добър).

Смених го и сега не съм на ясно какво точно е положението на лоста той може да се сложи и на двете страни от едната страна има една част на бялата пластмаса която е по изпъкнала има ли значение ха къде е тя към шофьора или към пасажера.

Знам че има много писано по темата скоростен лост изчетох почти всичко от форума но повечето теми са стари и липсват снимките. Писах на HITMAN той ми отговори че снимки няма били хостнати на външен хостинг(нищо не разбрах).

Молбата ми е някой ако пази или има снимков матерял по темата или поне си е снимал положението на скоростния лост или пък схема някаква просто всичко ще ми е полезно защото изобщо не знам дали след смяната на лоста зглобих всичко правилно.

Резултата е че лоста вече не се вади от ябълката но включва доста трудно. Особено когато е студена колата е максимално зле положението направо ме заболя ръката да натискам, много дразнещо след като загрее става една идея по лесно но пак с доста усилие.

Отдолу има регулировка на щангата която отива в скоростната кутия опитвах и нея да регулирам но пак ударих на камък не иска да почне да вкючва плавно и това е.

Съединителя ми е ниско долу така ли трябва да е ??

Отеля добре не приплъзва. Горната и долната помпа нямам идея в какво състояние се намират , не намалява спирачното масло.

Няма течове.

Това е колеги супер са темите по моя въпрос които сте публикували и сте правили снимки което  е най-ценното но снимките ги няма много тъпо и за тези които имат нужда от помощ и за самите автори които са си правили труда да ги напишат.

Хубава вечер на всички.

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За лоста долу към щангата, май няма значение в какво положение ще е. За трудното включване на скоростите, си смени маслото. 3литра 75W 90 пълна синтетика. Има шанс да не се подобри с много превключването, тогава отиваме към щанга. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 2 часа, krisaleks написа:

Цитиране на предходно мнение! 

За коя щанга имаш в предвид колега

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, krisaleks написа:

За лоста долу към щангата, май няма значение в какво положение ще е. За трудното включване на скоростите, си смени маслото. 3литра 75W 90 пълна синтетика. Има шанс да не се подобри с много превключването, тогава отиваме към щанга. 

За коя щанга имаш в предвид колега

 

http://www.catcar.info/audivw/?lang=en&l=c3RzPT17IjEwIjoiQnJhbmQiLCIyMCI6IkFVREkiLCI0MCI6IkF1ZGkgQ291cGUgRXVyb3BlIiwiNTAiOiIxOTkyIiwiNjAiOiJQZWRhbHMiLCI3MCI6IjcxMTMwICJ9fHxzdD09NzB8fGJyYW5kPT1hdXx8bWFya2V0PT1SRFd8fG1kbD09QUNPICB8fEVwaXM9PTE0Mnx8RWluc2F0ej09MTk5Mnx8TWFpbkdyb3VwPT03fHxCaWxkdGFmZWw9PTcxMTMwIHx8R3JhZmlrPT0wNzExMzAxMTQ%3D

 

Ето колеги тази схема търсих, на някой ако ми е от полза да си я разгледа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Off Topic

 

№20- накрая й има каре (към селектора на ск кутия) което се разбива, а ако има теч от семерината луфта става огромен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега, мисля че се сещам какъв може да е проблема.Номер 26 е като топка с вилка отстрани,едното рогче на вилката е по-късо и трябва да е надясно,тъй като при натиск за задна лоста го накланяш в нея посока. Аз като сменях моя съм го поставил обратно и имах проблеми , подобни на твоите.След като го завъртях всичко си е ОК.Дано съм ти полезен,успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тъ................................

Продължавам драмата.

След като 26 е на дясно,карето при скоростите е ок, скоростния лост е сменен със здрав.

Докато правих интервенциите всичко сякаш дойде на мястото си , почна да включва нормално, казвам нормално защото не е и перфектно или както чета изказвания с два пръста но все пак положението беше задоволително добре.

Не карах колата 2 дни и реших днес да я преместя еееее. няма включване направо ми скъса нервите с мноко ръчкане бутане и натискане включих някак си но положението не е хепи определено.

Отдолу регулировката на щангата съм я сложил малко по назад от центъра или малко отпред посока предницата се вижда мако дупка от регулиращия отвор.

Идея си нямам точно тая регулировка отдолу под скоростния лост как трябва да е правилното и положение.

Ако някой има идея да помага.

Вече си мисля за помпи , съдединител ,и т.н.

Съединителя ми отеля супер ниско и е с много малък ход може ли да има връзка с проблема.

Друго за сега няма само ядове.

Моля някой ако има идея какво да правя да сподели опит че много ме ядосва купето ми :-).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом отделя толкова ниско съединителя може би имаш проблем с някоя от помпите - обикновено горната. Връща ли се докрай педала на съединителя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не не се връща, връщам го с крак иначе стои като наполовина натиснат педала.

и аз нещо в горната помпа се съмнявам, визуално може ли да се разбере дали е здала багажа или как трябва да се движи трябва ли да стърже нещо като се движи или няправо да я разглобявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да я видиш визуално. Временно може да сложиш допълнителна пружина на педала за да го връща - това може да отложи ремонта с доста време. Самата помпа не се ремонтира успешно защото обикновено е надран и самия цилиндър и новите гумички заминават за няколко месец. Единия вариант е да се занесе на човек, който ремонтира помпи за да я престърже и да сложи съответния размер гумички. Другото е направо да се смени с нова помпа. Обезвъздушаването на новата помпа е доста трудно, има теми във форума с описание на процедурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.

Да разгледал съм всички теми по няколко пъти.

Само не съм срещал идеята с пружина на педала имаш ли идея как и къде може да се постави въпросната пружина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм слагал навремето на 100-цата и карах почти 2 години преди да сменя помпата. За пружина най-добре става от настолна лампа - имат по две пружини на всяка сгъвка. Трябва ти една такава пружина - не е много силна и почти не се усеща на педала. На самия педал (стеблото) правиш странично малка дупчица с бургия 2мм (стеблото при мен беше алуминиево). Другия край на пружината закачаш някъде около бушоните, като внимаваш да не опира в някой кабел или захранваща клема . 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...