Jump to content

Смяна гарнитура картер 2.0 АБК


Recommended Posts

Здравейте,

искам да питам ако някой е сменял гарнитурата на картера на Ауди б4 2.0АБК дали се налага разхлабване на предния мост или може и така да се махне...и дали при отваряне има филтър,който да се сменя или нещо такова за да се подготвя предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иска да се отвият болтовете на моста и да падне надолу колкото може-и нещата стават.Не съм видял да сменят филтри, там е маслената помпа, може би само някакво почистване да иска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тоя мост много зор видях.Вече ме е страх да го отвивам и завивам,понеже ми превъртаха гайки...и се чудя дали да не оставя  тая гарнитура за по-натам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с 10 мм болт на тампоните на моста сега е момента да минеш на 12 мм. За гарнитурата вземи си гумена за АБФ, за АБК е някаква като от балатум. По-късно ще ги снимам двете за да видите разликата.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре,ама относно смяна на болтовете-като знам колко се набутах около смяна на тампоните на моста и тия неща с гайките още се чудя да бързам ли отново да се хващам на същото хоро :)
 А то ще трябва и други тампони или разпробиване и става сложно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я снимката:

http://www.prikachi.com/images.php?images/104/8691104T.jpg

Около 93-94% съм сигурен че теча не е от тази гарнитура, а от семеринга на коляновия вал :) Там филма е по-голям :( Ако не тече много масло си карай така и при бъдеща смяна на съединител или тампони на предния мост сменяй гарнитурата или семеринга.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да..ами изглежда като от гарнитурата,но нищо чудно ако е от семеринга да подлива по каналчетата около капака и да ме лъже.Мога да изчистя един път хубаво и да разбера.Но най-вероятно ще оставя ремонта за по-натам.А като се заговорихме за течове имам и един от около избирача на скоростната кутия.Из форума четох че избиване и набиване на нов семеринг правели на място без да разглабят нищо.Някой от вас правил ли го е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сменях семеринга на избирача миналия месец. Трябва да се откачи катализатора, иначе няма достъп. После се развива пръта който идва от скоростния лост, точно от едно болтче и тогава се сменя семеринга :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм снимал :(  Извадих я с права отвертка. Малко пипкаво е, защото е тясно, но не е нещо сложно. Като се махне катализатора се вижда за какво става дума. При мен се наложи да му режа болковете(на катализатора), защото бяха запекли яко. Трябва само да внимаваш да не нарараниш повърхността в която ляга семеринга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Sklepi..понеже гледам си от Мездра ще дадеш ли телефонче да ти звънна някой път преди да реша да почна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...