bugster Публикувано 24 Март 2016 Доклад Share Публикувано 24 Март 2016 Здравейте колеги, отскоро съм собственик на Ауди. Първо за мен изобщо. Преди пак карах кола от VAG групата - VW, но вече преминах към Ауди Та - колата я имам от 2 месеца, Ауди А6 комби, C6 4F2, 2007-ма. Купих си и кабел вчера и пуснах VCDS-a. Излязоха ми следните грешки за които тук не намирам нищо, а по-принцип в нета информацията е доста разнородна. Моля ако някой знае за какво става въпрос да ми каже. Благодаря. Address 34: Level Control Labels: None Part No SW: 4F0 910 553 B HW: 4F0 907 553 A Component: J197 LUFTFEDER H17 0020 Serial number: 00628004493100 Coding: 0000010 Shop #: WSC 00081 264 90674 VCID: 23450907E2202306A91-8076 2 Faults Found: 01583 - Leak in System Detected 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 15 Reset counter: 159 Mileage: 143125 km Time Indication: 0 Date: 2016.03.17 Time: 08:34:26 02646 - Plausibility of Level Control System 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 158 Mileage: 143474 km Time Indication: 0 Date: 2016.03.23 Time: 12:44:08 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 24 Март 2016 Доклад Share Публикувано 24 Март 2016 При мен беше изпускаща въздушна възглавница и заминаващ компрес на окачването, и двете се рициклират, ама си смени и релето на компресора. И все пак иди при хора които правят възудшни окачвания. Може да я провериш след няколко дни. Понякога теча го има само като е студено, ако видимо не пада колата от някоя страна не се филмирай, но все пак може да смениш релето на компресора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 24 Март 2016 Доклад Share Публикувано 24 Март 2016 Релето е задължително, даже профилактично да се поглежда, че не е толкова скъпо (40-тина лева), а при мен същото прееба компресора... където вече са си 200лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bugster Публикувано 24 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2016 Благодаря на отзовалите се колеги за съветите и мненията Колата наистина има Adaptive Air Suspension, но като цяло не съм забелязал да изпуска и да спада някоя страна. То както се вижда на лога грешките са сравнително отскоро. Някой може ли да ми препоръча хора които се занимават с въздушно окачване или поне доказан сервиз където знаят какво правят че това ми е първата кола с такова "чудо". Благодаря отново Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 24 Март 2016 Доклад Share Публикувано 24 Март 2016 Изпускането може да е малко, но това ще значи че компресора компенсира постоянно, което може да го батиса бързо. http://www.smatic.net/ При тези момчета ходих аз, както и доста колеги и съм доволен. Цените в сайта не са 1:1 с реалните, така че си питай на място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Medic Публикувано 19 Май 2016 Доклад Share Публикувано 19 Май 2016 Здравейте, Искам да изразя възхиението си от http://www.smatic.net/ !!! Обяснихам ми любезно каквото ме интересуваше и ми изпратиха възглавницата още на същия ден в който беше пристигнала при тях. Иначе казано ремонта траеше по-малко от един работен ден. Впечатлен съм - препоръчвам с две ръце ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bashaev Публикувано 1 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2018 Колега в крайна сметка от какво се оказа въпросната грешка 02646 - Plausibility of Level Control System 008 - Implausible Signal - Intermittent ,че от няколко дни имам ядове с окачването.Първо беше проблем с възглавницата,след рециклиране искаше адаптация,а сега както си карах ми висна предницата на колата и ми записва тази грешка.След изтриване менюто става активно но не се вдига.Интересното е ,че проблема беше в предна лява възглавница.А сега виси и от двете страни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 1 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2018 Виж какво налягане прави компресора.34-ти канал, отиваш в 08 и гледаш живи данни на 04,05,06. Избери от ММИ режим динамик за да я свали и после ЛИФТ. Хем ще виждаш коя възглавница как вдига, хем ще виждаш и с какво налягане работи компресора, както и каква температура ще вдига. 13-16 бара трябва да вдига, ако е ОК. Ако не вдига повече от 8-9 бара - той е виновника за грешката. Може да отидеш и 03-ти канал (не съм сигурен, но пише "ТЕСТ"). И там пускаш тест-а. Само трябва да натискаш ОК и NEXT. А за възглавниците - вероятно и другата е за рециклиране. Или тази , която са ти правили да не е направена както трябва и пак да изпуска. В повечето случаи, като изпуска една възглавница пада и целия мост.Те не се "пукат" а започват да изпускат през гумата на място, където стоят постоянно подгънати.Напуква се от старост самата гума. Напълно нормално и двете да са за оправяне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
billysezgo Публикувано 7 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2019 Каква трябва да е температурата на компресора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване