Jump to content

Грешки 01583 - Leak in System Detected и 02646 - Plausibility of Level Control System


bugster

Recommended Posts

Здравейте колеги,

отскоро съм собственик на Ауди. Първо за мен изобщо. Преди пак карах кола от VAG групата - VW, но вече преминах към Ауди :)

Та - колата я имам от 2 месеца, Ауди А6 комби, C6 4F2, 2007-ма. Купих си и кабел вчера и пуснах VCDS-a.

Излязоха ми следните грешки за които тук не намирам нищо, а по-принцип в нета информацията е доста разнородна.
Моля ако някой знае за какво става въпрос да ми каже.
Благодаря.

 

Address 34: Level Control        Labels: None
   Part No SW: 4F0 910 553 B    HW: 4F0 907 553 A
   Component: J197 LUFTFEDER  H17 0020  
   Serial number: 00628004493100
   Coding: 0000010
   Shop #: WSC 00081 264 90674
   VCID: 23450907E2202306A91-8076

2 Faults Found:
01583 - Leak in System Detected 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 15
                    Reset counter: 159
                    Mileage: 143125 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.03.17
                    Time: 08:34:26

02646 - Plausibility of Level Control System 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 158
                    Mileage: 143474 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.03.23
                    Time: 12:44:08
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше изпускаща въздушна възглавница и заминаващ компрес на окачването, и двете се рициклират, ама си смени и релето на компресора. И все пак иди при хора които правят възудшни окачвания. Може да я провериш след няколко дни. Понякога теча го има само като е студено, ако видимо не пада колата от някоя страна не се филмирай, но все пак може да смениш релето на компресора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Релето е задължително, даже профилактично да се поглежда, че не е толкова скъпо (40-тина лева), а при мен същото прееба компресора... където вече са си 200лв :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на отзовалите се колеги за съветите и мненията :)
Колата наистина има Adaptive Air Suspension, но като цяло не съм забелязал да изпуска и да спада някоя страна.
То както се вижда на лога грешките са сравнително отскоро.
Някой може ли да ми препоръча хора които се занимават с въздушно окачване или поне доказан сервиз където знаят какво правят че това ми е първата кола с такова "чудо".
Благодаря отново :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпускането може да е малко, но това ще значи че компресора компенсира постоянно, което може да го батиса бързо.

 

http://www.smatic.net/

 

При тези момчета ходих аз, както и доста колеги и съм доволен. Цените в сайта не са 1:1 с реалните, така че си питай на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте,

 

Искам да изразя възхиението си от  http://www.smatic.net/  !!!  Обяснихам ми любезно каквото ме интересуваше и  ми изпратиха възглавницата още на същия ден в който беше пристигнала при тях. Иначе казано ремонта траеше по-малко от един работен ден. Впечатлен съм - препоръчвам с две ръце !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Колега в крайна сметка от какво се оказа въпросната грешка 

02646 - Plausibility of Level Control System 
            008 - Implausible Signal - Intermittent

 ,че от няколко дни имам ядове с окачването.Първо беше проблем с възглавницата,след рециклиране искаше адаптация,а сега както си карах ми висна предницата на колата и ми записва тази грешка.След изтриване менюто става активно но не се вдига.Интересното е ,че проблема беше в предна лява възглавница.А сега виси и от двете страни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж какво налягане прави компресора.34-ти канал, отиваш в 08 и гледаш

живи данни на 04,05,06. Избери от ММИ режим динамик за да я свали и после ЛИФТ.

Хем ще виждаш коя възглавница как вдига, хем ще виждаш и с какво налягане работи

компресора, както и каква температура ще вдига. 13-16 бара трябва да вдига, ако е ОК.

Ако не вдига повече от 8-9 бара - той е виновника за грешката. Може да отидеш и 03-ти канал

(не съм сигурен, но пише "ТЕСТ"). И там пускаш тест-а. Само трябва да натискаш ОК и NEXT.

А за възглавниците - вероятно и другата е за рециклиране.

Или тази , която са ти правили да не е направена както трябва и 

пак да изпуска. В повечето случаи, като изпуска една възглавница

пада и целия мост.Те не се "пукат" а започват да изпускат през гумата на място, където стоят

постоянно подгънати.Напуква се от старост самата гума. Напълно нормално и двете да са за оправяне. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...