kd1912 Публикувано 1 Април 2016 Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 Колеги помагайте !! колата е ауди 80 купе 1992 1,8 115 коня двигател ДЗ механична инжекция . Проблема е следният : когато колата позагрее над 40 - 50 градуса , при рязко подаване на газта забива муцуната и започва да глъхне . При леко подаване на газта набира...... докато не достигне 90 градуса ....... тогава както и да се натиска педала сякаш се дави , придърпва ....... работи сякаш на 3 цилиндъра . .... спирам , загасям двигателя , паля отново давам газ колата върви нормално . след 2 минути проблема се повтаря . Ходих на всякакви 'майстори' и 'разбирачи' . всеки ми казваше да сменя по нещо та до този момент са сменени : бензинов филтър , бензинова помпа , кабели , свещи , дистрибуторна капачка , палец , гофриран маркуч , един вакум .........минах през елкон , гледана е центровката на делкото , регулирана е механичната инжекция от човек който разбира (може би) .... а и оставих колата по колектори защото имаше предположение на същия този разбиращ човек ,че има катализатор който създава този проблем , е в крайна сметка и това не бе ............. принуден съм да си е оправям сам та общо взето след прочетеното във форума съм се насочил към два датчика . единият е този за антифриза , а другият е под него влиза в нещо като малка черна кутия с 4 болта с два пина ....... но не съм сигурен каква точно му е функцията . Ако някой може да помогне със съвет или насока ............. пс: ще опитам да кача снимка с въпросните два датчика ....... до момента съм ги изключвал при студен и при топъл двигател и промяна в работата на двигателя няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 2 Април 2016 Доклад Share Публикувано 2 Април 2016 Според мен е температурния датчик. Той следи градусите на охлаждащата течност и в зависимост от тях се определя подаването на нужното количество гориво към дюзите. Само че на твоя мотор не знам точно къде се намира въпросния датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 2 Април 2016 Доклад Share Публикувано 2 Април 2016 Няма такъв датчик при този мотор.По-скоро петата дюза изпуска и дави мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 2 Април 2016 Доклад Share Публикувано 2 Април 2016 А може ли някой запознат с този мотор да каже защо са тези два датчика? Единия е за таблото, а другия да не е за украшение! Една 80-ка не можеше да запали, карбуратор, пак беше с два датчика там, почистих им клемите, защото бяха много позеленели. Колата запали от раз и момчетата си заминаха за Ловеч. Бяха угаснали насред града. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd1912 Публикувано 3 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 Преди 18 часа, veselin velchev написа: Няма такъв датчик при този мотор.По-скоро петата дюза изпуска и дави мотора. Значи този от ляво измерва температурата и влияе само на петата дюза ? според това дали е студен или топъл да поддаде сигнал да се включи пета дюза при палене или не . А някой има ли представа каква е тази метална кутийка прикрепена с болтове и каква и е функцията . има два маркуча и букса в която влиза кабел с 2 пина . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 4 Април 2016 Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 Казва се: warm up regulator за повече инфо питай бай Гугъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd1912 Публикувано 6 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 А има ли вариант този регулатор да се изолира и изобщо без него колата ще работи ли правилно поне до степен в която да се установи дали проблема е в него ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 7 Април 2016 Доклад Share Публикувано 7 Април 2016 Ето малко да почетеш: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=5&t=108667&hilit=пак+wur http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=52&t=87607&hilit=wur+mod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd1912 Публикувано 8 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2016 На 7.04.2016 г. at 9:24, caro написа: Ето малко да почетеш: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=5&t=108667&hilit=пак+wur http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=52&t=87607&hilit=wur+mod Благодаря , утре ще сваля регулатора да видя какво му е състоянието ..... между другото днес установих че бушон номер 13 (подгряване на бензинова помпа) е разтопен , реле 213 и релето на бензиновата помпа загряват доста ..... та мисля да ги сменя да не се окаже че проблема е някъде там ...... На 2.04.2016 г. at 18:49, koko60 написа: А може ли някой запознат с този мотор да каже защо са тези два датчика? Единия е за таблото, а другия да не е за украшение! Една 80-ка не можеше да запали, карбуратор, пак беше с два датчика там, почистих им клемите, защото бяха много позеленели. Колата запали от раз и момчетата си заминаха за Ловеч. Бяха угаснали насред града. Другият е за студен старт , само това му е функцията ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 9 Април 2016 Доклад Share Публикувано 9 Април 2016 Това,че грее релето на помпата да не се окаже проблем в самата помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ_EnerGy Публикувано 10 Април 2016 Доклад Share Публикувано 10 Април 2016 Мойта преди време имаше проблеми като позагрее малко и подавам гас мотора се товареше и нямаше мощност. Съответно майтори-делко датчик хол и т.н. колата дори грееше малко повече и както ти така и аз започнах да си е правя сам бях писал във форума дори- никой със конкретен отговор. Един ден приятел се заслуша като я изфорсирах и ми каза " Абе отзад не се чува да излизат газовете" помолих го да подаде гас и наистина едвам едвам съответно запушено крайно гърне. След смяна на двете със нови колата отихна, дойде и мощността и сега си е огън за това погледни като дадеш кас как са нещата със изгорелите газове.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd1912 Публикувано 10 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2016 Благодаря за съвета колега . Лошото е , че вече и това пробвах . Имаше съмнения че колата има катализатор , затова разкачих гърнетата и е оставих по колектори. Смущавайки хората в квартала направих няколко кръгчета да позагрее и проблема пак се появи . Сега съм се насочил към регулатора на налягане и акумулатора на налягане на горивото . Ходих до два три сервиза и съответно ми заявиха че нямат необходимите уреди да и замерят налягането . сега съм си поръчал манометри и маркучи чакам ги във вторник живот и здраве и ще видим какво ще покаже теста Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd1912 Публикувано 16 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 Хора помагайте . Както вече казах реших да направя измерване на налягането . Направих го с 3 манометри в три точки . Манометър 1 - горивна тръба на входящият бензин , влизаща в инжекцията - налягане между 9 и 10 бара и при топъл и студен двигател . Манометър 2 - горивна тръба от инжекцията към регулатора - 0 бара и при топъл и студен двигател . Манометър 3 - горивна тръба от регулатора към инжекцията 1,5 бара при студен , 3 - 3,2 бара при 90 градуса . При изключване на двигателя всички манометри показват 3,5 бара и постепенно падат....... до колкото изчетох из форумите стойностите на бензина от регулатора към инжекцията трябва да са 1,5 бара при студен и между 3,5 - 4 бара за загрял мотор ........ и още нещо .... проблема с давенето и загубата на мощност започна да се появява и при студен двигател но рядко и за малко.........някакви идеи дали тези стойности от измереното налягане са в норма ..... лично мен тези 9 - 10 бара на входящо ми се виждат странни ........ и тази 0 незнам дали там трябва да има налягане на входящата тръба към регулатора ........ дайте съвет дали проблема може да е свързан с нещо друго . Незнам дали в този двигател има нещо тип ТПС датчик или ламбда контрол които също могат да породят такъв тип срив в работоспособността на мотора ......................... ;( Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 17 Април 2016 Доклад Share Публикувано 17 Април 2016 (Редактирано) Според Аутодата налягането след помпата трябва да е 4.7 -5.4 бара ,а след регулатора 3.4-3.7бара.Най-добре закачи манометъра на тръбичката на петата дюза и замери налягането на работещ топъл двигател. Редактирано 17 Април 2016 от caro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd1912 Публикувано 17 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2016 Измерване на тръбичката на петата дюза - 4.5 - 4.6 при студен , 4 - 4,5 при топъл ...... т.е. колкото повече работи двигателя налягането пада ...... при загасяне на двигателя и повторно запалване вдига до 4, 6 и пак пада след минута две на 4 и проблема се задълбочава . регулатора при загрял двигател не отчете повече от 3 бара ........... дали проблема ще е в регулатора ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd1912 Публикувано 19 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Първо искам да благодаря на всички колеги които помогнаха . С ваша помощ ПРОБЛЕМА ВЕЧЕ Е РЕШЕН .! Както казах по горе тази стойност на налягане на входящата тръба на бензина към инжекцията ( 9 - 10 бара ) ми се вижда съмнителна . Оказа се че болта който свързва тръбата и инжекцията е запушен , от там повишава налягането във входящата тръба и не пропуска достатъчно гориво в системата . Смених го и всичко си дойде на мястото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване