straxill Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Здравейте, предстои ми сваляне на мотора и главите за цялостно обслужване. Бихте ли ми помогнали със съвети относно инструментите и дали те са еднакви за 2,6 и 2,8. Не съм разглобявал такъв двигател досега , ще съм благодарен ако дадете полезен съвет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Принципа е същия но инструмента е различен понеже разстоянието между ангренажните колела на 12 клапановия е различно от това на 30 клапановия. Има инструмент, който е се регулира и става и за двата вида двигатели включително и за някои V8. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 (Редактирано) kapitango е прав Редактирано 19 Април 2016 от Evgeni K. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
straxill Публикувано 19 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Намерих фиксатор за валовете: http://instrumenti.net/зацепване Audi 2.8 VW 2.4#.VxWyQ3-d-60.mailto Дано върши работа. Ако някой ми разясни за фиксатора на коляновия вал,ще съм благодарен! Еднакъв ли е за всички 6 и 8 цилиндрови модели ? Каде се фиксира вала? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване