123213 Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 (Редактирано) Колеги имам 2 въпроса 1-вия въпрос ми е следния: правих преди около половин година основен ремонт, започна да пуши много здраво в синьо и направих основен ремонт, на двигател беше изкривила главата. Оправих този проблем и смених свещите на двигателя и свещите, за подгрев. Смених водна помпа, ремъци, ролки, повдигачи на клапаните общо взето всичко по двигателя съм го обслужил колата е с чип, и когато я запаля и изпушва син пушек и мирише много остро. Може ли проблема с пушенето да идва от капака на двигателя където има клапан за изгорелите газове ? 2-ро въпрос: Като карам и дам kick down, на педала като стигне 100 120 км/h и ми изключа турбото и трябва да я изгася и да я запаля наново и се оправя? Редактирано 18 Април 2016 от 123213 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tevlogiev Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 По 2-рия въпрос - турбото пренадува и влиза в авариен режим,зацапана геометрия,Н75, Актуатор ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
123213 Публикувано 18 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 момчетата бяха ми чистили колектора и турбото и ЕГР клапана за Н75 не съм го сменял но пък ще я закача на ВАГ да видя дали вади грешка на Н75 ако вади грешка може ли да е заминал ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Като чета нищо чудно и двата проблема да ти идват от турбото... виж турбото ти в какво състояние е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tevlogiev Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Тъпия Н75 трудно ще даде грешка... той се прецаква, така че работи,но неработи правилно и компа го отчита че работи и няма проблем,но е муден... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
123213 Публикувано 19 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 (Редактирано) Ето какво показа ВАГ като я закачих след като беше забила за пореден път Прегледах кодовете за грешки и ако съм разбрал правиално грешка номер 18062 - това е за датчик на маслото грешка номер 17965 - това е за дефектен N75 Редактирано 19 Април 2016 от 123213 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване