strakov_m Публикувано 23 Април 2016 Доклад Share Публикувано 23 Април 2016 Колеги има ли сред вас някой играл си с маховика при V6 и по-конкретно за 2.8 , от прочетеното по нета разбрах че е около 15-16 кг. стоковия . Пристъргване на стоковия маховик възможно ли е и дали има по-лек такъв от друг двигател който да пасва без драми ? Дали ще се усеща прилична разлика ако се намали теглото на 10-12кг.? Всякаква информация е добра дошла Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 23 Април 2016 Доклад Share Публикувано 23 Април 2016 Двумасов ли ти е маховикът или едномасов? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 23 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2016 Не съм го виждал , ама си мисля че е двумасов . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 23 Април 2016 Доклад Share Публикувано 23 Април 2016 Как мислиш д аго стържеш тогава? Твърд маховик от петак става на шестаците, но ще трябва да минеш на другия типа феродо и притискател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 23 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2016 Ами не знам , с маховици не съм си играл още и за това питам какви са вариантите . Друг тип притискател и съединител от какво може да се вземе ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 23 Април 2016 Доклад Share Публикувано 23 Април 2016 (Редактирано) Маховик от петак, притискател и феродо от петак. Това е най-евтиният вариант. Редактирано 23 Април 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 24 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Разликата в кг каква е ,едномасовия до колко може да се пристърже без драми с тресене и вибрации ? П.п. Намерих цял комплект на много добра цена , но трябва да си избистря всичко и тогава мога да се захвана . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 И какво искаш да постигнеш,атмосферните шестаци и без това страдат от липса на въртящ момента на това тежко купе.Не случайно на 2.8 са му сложили тези къси скорости,с по-лек маховик ще загубиш още повече от въртящия момент.Много по-добре е да свалиш малко главите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 24 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Колега скоростите не са къси хич особенно с 225/50/17 които съм я обул са си направо дълги ,а въртящ момент не мога да кажа че ми липсва смисъл усещам че има сила ама се разгръща бавно и да загубя малко няма да е болка точно 307 нм е в момента . Ако успее да стане малко по-нервна супер . Какво имаш в предвид по главите да се пипа ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Колега,тия гуми са прекалено високи и затова ти е мудна.Трябва ти 225/45/17,сега си 30мм по-висок.С лек маховик,със сегашните гуми още повече няма да има сила.Относно кутията,за мен лично е много къса 5-та,с 3000об беше някъде на няма и 120км/ч.Това си е като на хечбек от среден клас.За да получи малко повече сила тоя мотор,най-евтиния начин е да свалиш главите,портване и полиране и сгъстяване на мотора,чрез шлайф на главите с около 1мм.Ще се учудиш каква разлика има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 3 hours ago, strakov_m said: Разликата в кг каква е ,едномасовия до колко може да се пристърже без драми с тресене и вибрации ? Взимаш, мериш и носиш на стругар, така ще си отговориш най-лесно на въпросите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bat ves Публикувано 27 Април 2016 Доклад Share Публикувано 27 Април 2016 А от 2.4 не е ли по лек... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване