МИТАКА1654

Members
  • Content Count

    1,083
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About МИТАКА1654

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A6 4G 3.0tdi

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Плевен
  • Interests
    Автосервиз и авточасти

Recent Profile Visitors

3,211 profile views
  1. Аз не знам на колонката ли да вярвам или на форумните спецЯлисти.Маршрутът ми е Долна Митрополия-Плевен(математическа гимназия Сторгозия)+2 склада за авточасти в промишлена зона Север,почти винаги в час пик,разход по борд 6,5-7,5/100 ВИНАГИ,разстоянието е 15 километра в едната посока и е 50/50 градско и извън.На колонка наливам половин литър над показанията по борд,винаги догоре и винаги на една и съща колонка.Колата е с кутия,дпф,егр и дюзи на 110 000км вече.На ден в ученическо време въртя по около 100км.Карам яко,винаги слагам добавки.Факт,доказуем на който иска.Последно миналата седмица до Созопол и обратно 6,6/100 на отиване и 6,4/100 на връщане-магистрално 170-240км/ч,извън-110-150км/ч.
  2. От личен опит-245к.с.-5,5-6,5/извън,7,5-8,5/градско,битди-с половин литър повече извън и литър повече градско.Това при един и същи шофьор и един и същи маршрут.Имай в предвид,че ЗФ-а е по-малко ефективната кутия.
  3. @lodestr Сменя се само мигача,моите ги смених с "бягащи"
  4. @Милослав Дали е толкова масов проблем?Чак,когато си търсех кола,ме предупредиха да не купувам а6 с матрица,че кондензирали и горели и после яко кинти.
  5. Ако си с оригиналната генерация,не се разбира,че регенерира по нищо,освен,че включва допълнителната перка на радиатора,така че ако я угасиш и продължава да ти работи перка,значи е била в регенерация.Да,и вдига оборотите на място с малко.
  6. Ееее браво на колегата,най-после едно работещо решение.Аз лично имам двама клиенти с такъв проблем,а трети смени мотор гаранционно,след като и в Порше Запад не му решиха проблемът,след смяна на де що има по мазилната система.
  7. За слизането да ти кажа,че на каквото и да е 2,0 тди да се качиш,ще ти малее.Завчера правих с на един клиент 2,0тди битурбото Плевен-Софи-Плевен и на моменти не ми стигаше.Относно форумните легенди-вече 2 год и 50к карам ц7 3,0тди 245 преди фейс със прословутият с-троник и не съм имал АБСОЛЮТНО никакви проблеми,като подчертавам,че я купих на 307 000км.Така че нещата са доста попресилени относно проблемите.Но пък съм свидетел на мои познати с чисто нови Аудита,как сменят валове,кутии,рейки,мотори и др. на под 100к км
  8. @sunshai Не съм казал,че няма да е правено нищо.Мога да давам много примери за какви ли не неща,които се прецакват още преди да изтече гаранцията.Което важи и за другите "премиуми".Това не прави колата лоша,а ненадеждна.Зависи от приоритетите на кандидат-жениха
  9. Допреди 2 седмици търсех точно такъв автомобил и ти казвам от опит,че гредата е при 9/10бр.Масово са на по над 500к км и няма как да го провериш освен чрез ВИН,който не всички дават.Отделно,че някои дават един ВИН,а на място колата е друга и ако се сетиш да го сравниш добре.Малкото,които са на нормални км са давени или събирани от няколко коли.Ремонтите по В8 на Ауди са зверски трудни и скъпи,та и това го имай в предвид,а Ауди е всичко друго,но не и надеждна кола.Купи си някоя по-нова Мазда и си свиркай.
  10. На мен ми прилича на маховик
  11. @P_PETKOV Така е
  12. @sweep В момента съм с Мотул и мога да кажа,че няма да повторя.Даже приятелите ме питат,защо ми работи по-грубо и шумно колата.Отделно разхода на масло се увеличи доста.От Равенол ВМП бях доста по-доволен.
  13. @audiVAG Ти си знаеш,дано да нямаш никакви ядове и грижи.По принцип това е топ мотора в това купе за мен.Смяна на масло на 10к макс,нафта не пробирам,добавки задължително за горивото и редовно даване на газ.