Jump to content

МИТАКА1654

Members
  • Мнения

    1111
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    A6 4G 3.0tdi

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Плевен
  • Интереси
    Автосервиз и авточасти

Последни посетители

4503 профилни разглеждания

МИТАКА1654's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте,някой знае ли нещо по-специфично за този мотор и на какво да обърна внимание.Последното ми Ауди беше 3,0тди 245к.с.,този 231кс има ли нещо много по-различно?
  2. @Donov Откъм страната на шофьора,през нивомерната пробка.Това за с-троник.
  3. @v140 Това са табла от А6 Ц7 и А8 Д3
  4. Нормално,аз им продадох А6 2012 на близо 400 000км,защото не исках да въртя километрите,те я върнаха на 172 000 и я продадоха с 5 000лв печалба за 2 седмици.Почувствах се балък
  5. Първо свалете смукателният колектор и почистете нагара,дюзите са ти норми.
  6. Маслото ти е VMO,ако ще караш Равенол,аз карах 0в30 зимата и 5в30 лятото.Ако махнеш екошитните,можеш да минеш на 5в40.Кутията я обслужи задължително,най-добре със ZF масло,нищо че малоумниците от Ауди казват,че не се обслужва.Аз лично карах всички масла в колата на Равенол,като мотора съм карал и с Кастрол.Нафтата я наливах само на Лукойл,не видях разлика с другите.БДЦ сипвах постоянно,редувах с Лики Моли и като че ли по бях доволен.За да нямаш проблеми с регенерации и т.н.,раздавай редовно газ(нафта).
  7. @Denisx А защо не ShadowM?Питам от интерес,защото мисля да го посещавам за нещо.
  8. @ma3xa Напълно съм съгласен,това са коли на клиенти,които обслужвам
  9. @Georgi929222 Те точно там си карат по 30к км от смяна до смяна и й ебават мамата.Иначе за харчене на масло,справка-Артеон 2022 на 50к км 2,0тди,жули към кило и нещо за 25к км,Голф 8 2023год,тфси нещо си,вчера му налях втория литър на 26к км.
  10. 20k са много калпав бюджет за Ауди според мен.Или взимаш много хубава кола на морално остарялата платформа на Б8/4Ф,но пък са малко за нещо що годе актуално.Казвам го,защото бях пред същата дилема,но реших да си похарча парите за друга марка.
  11. @Drone Откъде знаеш,че е оцелял блокът?Това е част от неизвестните в уравнението
  12. В 90% от случаите при проблем с бутало,при този тип покритие на цилиндрите,се получава "повличане" по стените на цилиндъра и оттам разход на масло.Строго препоръчително е при покупка да се погледне с камера в цилиндрите за евентуални деруги по стените на цилиндрите,на което много малко продавачи ще се съгласят.
  13. @Pagemakerboy Ми факт е.Човека ми е клиент и има и А8 от тая година с тоя мотор,но 8-цата не съм я чувал да трака.Не мога да го убедя да не ги кара по лонг лайф програма,но понеже в Порше така са му казали и тва е.Друг е въпроса дали въпросното изтракване са вериги или нещо друго,но е факт.
  14. Впечатления имам от такъв с ръчна кутия.Здрав и безпроблемен мотор,но по моя преценка слаб за купето и с висок разход на гориво.Иначе всичко друго е ок.
×
×
  • Create New...