cvetan80 Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Здравейте колеги.На път съм да се откажа от колата си.Колата си работеше перфектно,макар и без голвма мощност.Иьлизаше ми като грешка дебитомер.Купих нов пак така.Един ден сядам,паля и като реших да потеглям усетих ,че не работи добре,като фражумрлка е.Отидох на майстор и на диагностиката излизат няколко грешки.1 егр клапан,2 дебитомер 3 датчик за спирачките.Силна загуба на мощност .Замериха ми клеймите на проводниците и до дебитонера не идва 12 волт.И до клапана н75 не идва 5вол.Понеже веднъж инаше окъсяваване на едната букса към дебитонера и решихме да пробваме с друго ЕКУ.Намерих в една автоморга,заучиха го и пак си е така.Няма никаква разлика.Помогнете със съвет и напътствия . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Закарай си колата при някой, който има виждане по въпроса. Да проверят кабелите до дебитомера и N75 дали са цели и също така маркучите на вакума за пробив. Без 12 V дебитомера все едно е махнат, не работи в момента, от там основната загуба на мощност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan80 Публикувано 28 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Благодаря за съвета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan80 Публикувано 28 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Може ли заради лоша центровка на гнп или ремък да дава тези грешки?Включително и умната дюза и там много ниско напрежение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Тези, които спомена не са от това. Изчисти едното пък после пак тука да генерираме спам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan80 Публикувано 29 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2016 Замерихме и съпротивлението на умната дюза 111 ома.и до нея не идва напрежение.Отвреме навреме ми мига и лампичката за подгрева Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 29 Май 2016 Доклад Share Публикувано 29 Май 2016 Закарай си колата на електричар или хващай мултицета и по ел. схема почвай да мериш от буксата на ЕКУ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan80 Публикувано 30 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 При кой да отида?Препоръча ми един майстор при Владо от Люлин.А едно момче което ми заучи другия компютър ми се видя свестен и пари не ми взе.Той ми каза да отида да и оорави за начало центровката на гнп. Мочето работи с ваг ком и има същата кола и пред гаража му само аудита намира се в овча купел на ул.земляне до авточастите старт-95 мисля че беше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan80 Публикувано 31 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2016 колата е поправена благодарение на едно момче което ди разбира от работата.Оказа се късо съединение е инсталацията.и два разпръзквача на 3 и 4 цилиндър са зле.Майстора е в Овча купел и се казва Петко.Намери проблема,който ме мъчеше от доста време.Точно за 2 часа и съм пак на пътя.: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване