Иван Баев Публикувано 10 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2016 Здравейте, От известно време насам Аудито, неще да запали. Преди палеше чакмак от първото завъртане на стартера, а сега върти като замаяна и след доста дълго време стартира и то бавно на 2-3 и накрая на 4 цилиндъра. Това го прави само като е студена. Ако е сутрин или след работа, дори и след като я оставя 1-2 часа без да я карам. Ако загрее и изгася си пали веднага и то не е нужно да загрее на 90 градуса. 34-40 са достатъчни. Колата има и ГИ. При опит да паля на ГАЗ пак е същата работа. Грешки в компа няма, проверявал съм го няколко пъти...... някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 10 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2016 Виж с VCDS стойностите на температурните датчици, като за начало. Преди за правиш опит да запалиш, влез в Measuring blocks и виж стойностите на датчиците Engine Output и Cooler Output. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borislav95 Публикувано 10 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2016 Според мен като за начало си провери гарнитурите на смукателния колектор от някъде дърпа неотчетен въздух . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 12 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 Ами май ще остане за по нататък, че взе че се оправи сама. Вече има поне 10-15 старта без проблем. Пак ще почне сигурен съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 16 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2016 Мъката отново продължава. Във Ваг-Ком не намерих точно Engine Output и Cooler Output, а Coolant temperature (G62) = 22.5 и Intake Temperature = 25.5, това преди паленето. Друго не се наблюдава. Тея стойности си на 3-ти канал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 16 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2016 Наскоро сменях бубина. Горе долу от тогава прави проблема. Днес сложих старата, да видя какво ще се получи за 2-3 дни. Ама не ми се вярва да е от нея проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 19 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2016 На колко време ти е ГИ? Аз също имам подобен проблем. Не пали винаги от първия път, особено ако не е палена от 2-3 дни. Както и в началото си играят оборотите и не иска да поеме газта и само забива муцуната... Доколкото четох, тези проблеми започват след монтирането на ГИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tosco Публикувано 19 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2016 Покарай малко на бензин с някаква добавка за чистене на дюзи. Може и някоя дюза газова да "пикае", изпуска газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 21 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2016 Бе той газовия е на 40 000 + километра. Не е нов и съм нямал тоя проблем досега. Като запали няма проблеми със забиване и т.н. Освен това проблема се наблюдава и при палене на бензин и при палене на газ. Та по същество.... върнах старата бубина и 5 дни без грижи. После пак сложих новата и пак проблем. Сега чакам да дойде друга нова за да си сложа и надявам се да забравя за проблема. Вероятно съм случил на дефектна... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване