Jump to content

A3 1.8 AGN - Не пали веднага, а след много въртене


Recommended Posts

Здравейте,

От известно време насам Аудито, неще да запали. Преди палеше чакмак от първото завъртане на стартера, а сега върти като замаяна и след доста дълго време стартира и то бавно на 2-3 и накрая на 4 цилиндъра. Това го прави само като е студена. Ако е сутрин или след работа, дори и след като я оставя 1-2 часа без да я карам. Ако загрее и изгася си пали веднага и то не е нужно да загрее на 90 градуса. 34-40 са достатъчни. Колата има и ГИ. При опит да паля на ГАЗ пак е същата работа. Грешки в компа няма, проверявал съм го няколко пъти...... някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж с VCDS стойностите на температурните датчици, като за начало. Преди за правиш опит да запалиш, влез в Measuring blocks и виж стойностите на датчиците Engine Output и Cooler Output.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен като за начало си провери гарнитурите на смукателния колектор от някъде дърпа неотчетен въздух .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами май ще остане за по нататък, че взе че се оправи сама. Вече има поне 10-15 старта без проблем. Пак ще почне сигурен съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мъката отново продължава. Във Ваг-Ком не намерих точно  Engine Output и Cooler Output, а Coolant temperature (G62) = 22.5 и Intake Temperature = 25.5, това преди паленето. Друго не се наблюдава. Тея стойности си на 3-ти канал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро сменях бубина. Горе долу от тогава прави проблема. Днес сложих старата, да видя какво ще се получи за 2-3 дни. Ама не ми се вярва да е от нея проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колко време ти е ГИ? Аз също имам подобен проблем. Не пали винаги от първия път, особено ако не е палена от 2-3 дни. Както и в началото си играят оборотите и не иска да поеме газта и само забива муцуната...
Доколкото четох, тези проблеми започват след монтирането на ГИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе той газовия е на 40 000 + километра. Не е нов и съм нямал тоя проблем досега. Като запали няма проблеми със забиване и т.н. Освен това проблема се наблюдава и при палене на бензин и при палене на газ. 

Та по същество.... върнах старата бубина и 5 дни без грижи. После пак сложих новата и пак проблем. Сега чакам да дойде друга нова за да си сложа и надявам се да забравя за проблема. Вероятно съм случил на дефектна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...