BULL_1985 Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 (Редактирано) Значи карам си аз 3 години и нещо Ц петицата и все си мисля, че нещо не е наред / не в лошия смисъл / .... Погледнете тези две снимки и ми кажете двигателя на вашето 1.8Т като на коя снимка е 1 или 2 ... Причината да пусна темата е, че на главата пише BFB ... и си мислех, че е сменена само тя, но май е двигателя който е сменен. Реално разликата е в бобините ... но ... моите са като на втората снимка. Извинявам се предварително ако темата е тъпа или неуместна. 1 2. Редактирано 13 Юни 2016 от BULL_1985 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikosaul Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 (Редактирано) Разликата е че на първата снимка бобините са от старият тип с отделен комутатор, а на втората снимка бобините са от новият тип с вграден комутатор. Друга разлика в останалата част на двигателя, едва ли има и по снимка не може да се различи. Ако е имало ремонт на главата, то някой е инвестирал в окабеляване и поставяне на новият тип бобини, като ако твоите бобини изглеждат точно като тези на втората снимка, да знаеш че допълнително можеш да си поръчаш от Ауди една допълнителна подложка под бобината, която не е скъпа, за да се прихване по-добре бобината към капака на главата и за да не влизат боклуци в канала на лулата. Има тема за този вид конверсия на бобини от стар към нов тип, потърси във форума. Редактирано 13 Юни 2016 от Nikosaul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 13 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 (Редактирано) Интересното е, че на главата пише BFB и капачката за маслото е като на втората снимка, та си мисля че е сложен направо целия двигател, едва ли са се занимавали да окабеляват а и всичко излежда заводско. Значи има 1.8Т C5 / заводско / с бобини като на втората или не. Редактирано 13 Юни 2016 от BULL_1985 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikosaul Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 (Редактирано) Да има, от MY 2001г., до MY 2004г., т.е. всички бензинови А6 Ц5 Фейс Лифт са само с тези бобини. А при теб, на твоята кола, много зависи какво е било състоянието на стария двигател, защото понякога ремонта е по-скъп от закупуване на втора употреба двигател. Редактирано 13 Юни 2016 от Nikosaul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 13 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 (Редактирано) Моята е септември 2000. И май е сложен BFB двигател 163 к.с. от А4. Редактирано 13 Юни 2016 от BULL_1985 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 (Редактирано) В C5 се слагат няколко 1.8Т-та. AEB и AJL със старите бобили и дросел с жило, APU и AWT с ел. дросел, като APU е със старите бобини, AWT с новите. Първата снимка най-вероятно показва най-вероятно APU или ANB - старите бобини, ел. дросел, поне на мен ne ми прилича на кош на C5, най-вероятно B5. Втората снимка не на кош на C5, най-вероятно е B6, ако се съди по разширителния съд за охладителната течност и липсата на горивен регулатор и дроселът, който е завъртян наобратно, AWM или AMB не съм сигурен дали и двата се монтират в B6 150коня, BFB 163коня или BEX 190коня мотор. Редактирано 13 Юни 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 На първата снимка ясто се вижда кода на главата - ANB. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 13 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Thank you ghost за внесените разяснения - всичко което казваш е съвсем точно. Аз сложих произволни снимки от нета, за да покажа разликите. Определено коша не е Ц5 и аз сега се загледах. Моята оригинално е с AWT и ел. дросел. Но мисля, че няма как 2000 година да съм с новите лули, а камоли с BFB двигател и едва ли някой се е занимавал да сменя глава и лули и тука идва мястото да запитам глава BFB става ли на AWT ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 (Редактирано) AWT винаги е с новите бобини. BFB не се монтира в C5. Главите са взаимозаменяеми. Виж номера на блока, виж дали имаш горивен регулатор. Ако не се лъжа и по-номер на ЕКУ ще излезне. Възможно е да са сменили главата с такава от BFB, възможно е да са сложили BFB мотор с рейката на AWT и с цялата електроника на AWT. Не мога да разбера какъв е проблемът, че те гложди? Двата мотора са "еднакви", ако изключим returnless горивната система при BFB. Бях чел някъде, че BFB-то има повече горивни карти, но това пак е малко..... Виж дали имаш горивен регулатор, аз с това бих почнал, най-лясно и бързо се проверява той. Редактирано 13 Юни 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 13 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 (Редактирано) Ок спирам да спамя, все пак темата стана полезна, ще си ровя тея неща които каза и ще видим... Редактирано 13 Юни 2016 от BULL_1985 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Не го приемай като нападка срещи теб. Просто ми стана интересно, гледам че от доста време те дерзае дали е сменян мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 За най-сигурно отиваш в Порше-България, в БП, и по номер на рамата ще ти извадят справка с кой номер двигател е произведен автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 13 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Всичко е ок, на работа съм и гледам да споделя впечатления. Няма обидени ... KCV - с AWT е произведена .... между другото това ли е горивен регулатор : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikosaul Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 (Редактирано) да, на първата снимка може да се загледаш в горивната рейка, под маркучите на горивото, над 4-ти аспирационен колектор. Редактирано 13 Юни 2016 от Nikosaul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 С ваг ком виж номера на ECU-то в engine модула, и от там ще се види кой е мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 13 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Всичко изписано до тук е много интересно и полезно, само един въпрос относно горивния регулатор: Какво означава ако е там и какво ако не е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 (Редактирано) 5 hours ago, ghostdog said: ......... Двата мотора са "еднакви", ако изключим returnless горивната система при BFB. Ако няма регулатор, значи горивната система е returnless и 100% си с мотор и електроника от B6, BFB например. Ако регулаторът е там, значи 100% е запазена електрониката на C5, ако е сменян мотора и ще трябва да гледаш номера на блока, за да установиш кой мотор е насаден. Редактирано 13 Юни 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 13 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 (Редактирано) Отново благодаря. Според мен вариантите са 2 : 1.- Или глава 2.- или цял БФБ ....просто не знаех какво значи ретърнлес в случая.. Ще проверя за регулатора и ще пиша. . Редактирано 13 Юни 2016 от BULL_1985 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Няма обратна тунджа към резервоара, съответно няма и регулатор на рейката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikosaul Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 е не де, просто клапана е на помпата в резервора, според мен по-кофти вариант по отношение на мощността, ама може би откъм сейфти е по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Добре де, зачисти и виж номера на двигателя, най-накрая. Егати драмата, дето казват едни: боба го изядохме, а стъкленото кълбо се спука последния път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 (Редактирано) Ако не ти се занимава със зачистване, търсене и т.н. , просто погледни етикета при резервната гума там също трябва да пише. Редактирано 14 Юни 2016 от Marian_Georgiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 14 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 Спокойно KCV няма драма ... По повод на регулатора - горе долу колкото капачка от кола 2л. ли е голям. Щото има едно такова подобно в горния десен ъгъл, като застанеш срещу колата. Ще излезе капак на главата BFB, а другото AWT. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 Горе-долу е както го описваш горивният регулатор. Щампата с кода на мотора, която е на главата е на главата, не на капака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts