Jump to content

Проблем с Emergency Regeneration на DPF?


MK4

Recommended Posts

Колата е 3.0TDI 245 коня, светна грешка 18895/P2463/009315 - Diesel Particle Filter: Excessive Soot Accumulation.

Според Ross-Tech трябва да направя Emergency Regeneration, с VCDS 14.10 съм но [Coding-II - 11] и [Meas. Blocks - 08] са ми сиви потъмнени и не са активни.

Иначе се връзва кабела към колата и чете и трие Fault Codes. 

В кабела ли ми е проблема или има някаква друга особеност, на други коли тези опции са ми активни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвам смяна на датчика за диференциалното налягане на DPF-a, много често дава неточно данни, но не дава грешка.

Ако след това не иска да влезне в регенерация може да се наложи пране на филтъра. За прането не се налага демонтаж на филтъра и досега в 100% от случаите сме спасявали филтрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7-14 mbar трябва да дава налягане преди ДПФ-а, ако подава някакви други стойности или минуси е чао DIFF сензора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше 5 или 7 мбара на 165к км, когато беше колата. oil ash volume-а ми беше 0.13l. soot mass measured ми седеше около 5-10, когато спрях ЕГР-а стана на 0 и свали разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато колата е студена ми показва 30 градуса, когато изфорсирам показва 90-110, това при външна 10 градуса. Първата минута колектора ми е студен дори... На загряло държи 120-200 градуса, не мога да хвана кога е 120, кога е 200 на празен ход. Явно се напича чугуня и държи после топло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...