MK4 Публикувано 23 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2016 Колата е 3.0TDI 245 коня, светна грешка 18895/P2463/009315 - Diesel Particle Filter: Excessive Soot Accumulation. Според Ross-Tech трябва да направя Emergency Regeneration, с VCDS 14.10 съм но [Coding-II - 11] и [Meas. Blocks - 08] са ми сиви потъмнени и не са активни. Иначе се връзва кабела към колата и чете и трие Fault Codes. В кабела ли ми е проблема или има някаква друга особеност, на други коли тези опции са ми активни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 27 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2016 Препоръчвам смяна на датчика за диференциалното налягане на DPF-a, много често дава неточно данни, но не дава грешка. Ако след това не иска да влезне в регенерация може да се наложи пране на филтъра. За прането не се налага демонтаж на филтъра и досега в 100% от случаите сме спасявали филтрите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 28 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2016 7-14 mbar трябва да дава налягане преди ДПФ-а, ако подава някакви други стойности или минуси е чао DIFF сензора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 28 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2016 На място на празен ход на загрял мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 28 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2016 При мен беше 5 или 7 мбара на 165к км, когато беше колата. oil ash volume-а ми беше 0.13l. soot mass measured ми седеше около 5-10, когато спрях ЕГР-а стана на 0 и свали разхода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 28 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2016 Когато колата е студена ми показва 30 градуса, когато изфорсирам показва 90-110, това при външна 10 градуса. Първата минута колектора ми е студен дори... На загряло държи 120-200 градуса, не мога да хвана кога е 120, кога е 200 на празен ход. Явно се напича чугуня и държи после топло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване