Satori Публикувано 26 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2016 Здравейте колеги, взех си един парктроник с 4 датчика и само звукова сигнализация, но пише да не се връзва към акумулатора,че точи много ток. Та как да го свържа че да работи само на контакт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steni Публикувано 26 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2016 Към светлините за заден ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 26 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2016 Тя светлината за заден ход само на контакт работи, нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steni Публикувано 26 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2016 Свързвай смело. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 26 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2016 Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 27 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2016 На 26.06.2016 г. at 16:00, Satori написа: Тя светлината за заден ход само на контакт работи, нали? И включена задна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 27 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2016 Е,да - това ясно утре идва и го почвам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 28 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2016 А необходимо ли е да свалям бронята за да сложа сензорите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2016 не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 28 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2016 Добре, а можеш ли да поясниш като пробия и вкарам кабела и сензора от къде мога да издърпам кабелите? Смятам устройството да е или в ляво, или в дясно на корите на багажника(зависи къде е светлината за задно). Като цяло само тва не съм измислил засега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 29 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2016 Аз си монтирах подобен наскоро. Аудито ми е седан. Имам светлина за задна скорост и от двете страни, но е по-удобно в дясно, защото има място за кутийката точно до помпата на централното заключване. Има и гумена тапа отдолу, удобна за прекарването на кабелите. Пробиването на отворите за датчиците за мен беше голям филм. Самия датчик трябва да е на минимум 30см от земята за да отчита вярно. На бронята на седана (и със заводското окачване), това се пада точно през гредата зад бронята, която е дебела 3-4мм и е от някаква алуминиева сплав. Пробивах я 2 дни с един умрял винтоверт и коронката от комплекта на парктроника, но в края на краищата успях и се получи добре. Ако не бързаш, мога да ти направя снимки тия дни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 29 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2016 С авант съм :/ не знам от къде да бръкна че да издърпам кабелите. И да, снимки няма да е лошо да дадеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 16 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2016 Такаа, надупчих бронята, сложих датчиците, прекарах кабелите, но като свързах пробно веднъж - нищо не стана (свързвам на 3то и 6то краче от буксата на задните стопове), завъртях кабелите да не би китаеца да е объркал цветовата схема, пйкна, взе да работи, но затворих вратата на багажника и спря. След това не ме светят светлините за задно движение. Кой бушон е за тях? Проверих 13 и 22 и двата са здрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 19 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Някой ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 22 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 Реших си проблема, изгорял бушон 15 ампера на средната колонка най-горният (тва от големите бушони). Да обясня за свързването на буксата - червеният кабел от комплекта на парктроника се свърза към кабел номер 3 на буксата,това е плюсът явно, а черният към номер 6,където са 2 червено-кафяви кабела. Така парктроникът работи само когато включите задна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване