stefff Публикувано 6 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2016 Здравейте колеги,имам следния проблем: от една седмица чувам странен шум около диференциала(задния) или по скоро от опашката на кардана. Интересува ме някой ремонтирал ли е такова нещо. Колата е 1.8т 4х4 2000г. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2016 Да, ремонтирал е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefff Публикувано 6 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2016 (Редактирано) Добре а може ли инфо какво се прави или тема,защото ме изнервя това виене. А нещо нямам доверие на сервизите и предпочитам сам да си го направя ако не е нещо специално. Благодаря Редактирано 6 Юли 2016 от stefff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2016 (Редактирано) Канал/подемник имаш ли, на улицата не става. Първо се локализира от къде идва шума, а как......, начини много. Вариантите са лагер/и, пиньон, корона (или двете), самият диференциал, висящ лагер на кардана, лагери на полуваловете. После се вади съответния възел, ремонтира се ако е възможно и се връща обратно. За целта са нужни някои специфични инструменти, умения и познания. Редактирано 6 Юли 2016 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefff Публикувано 6 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2016 (Редактирано) Подемник и инструменти имам,познания по колите също,но не съм разглобявал такова нещо до сега. Искам да знам какво точно може да се отремонтира и какво ще е нужно като по специфичен инструмент и дали да се захващам или да купя друг втора злоУпотреба. Редактирано 6 Юли 2016 от stefff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2016 (Редактирано) Окаже ли се лагер на пиньона, по-добре цял диф, а това лъсва чак при разглабянето. Всичко може да се отремонтира, въпроса е струва ли си, само единия лагер е в пъти по-скъп от цял моргаджийски диф. Друг е въпроса, дали проблема е там, първо локализиране. Редактирано 6 Юли 2016 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefff Публикувано 6 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2016 Знам колега какви са цените на лагерите и по скоро този на пиньона (380лв.ориг),но ако е този на кутията преди диференцала(не знам как се води като тех.наименование),а според мен виенето идва от него,той е 80лв. Въпроса е дали да се разправям да разглобява и да сменя с нова част или да купувам друг,който няма гаранция колко е читав. Благодаря за инфото колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefff Публикувано 7 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2016 Другото което ми е любопитно,нормално ли е да се случи тово на 200хил. :/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2016 Не е нормално при нормална експлоатация. Но може да има някоя история - изтекло масло, теглене.... Да питам в темата - какви са вариантите за смяна на висящия лагер (без купуване на кардан) ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefff Публикувано 7 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2016 Още едно въпросче . Ако сменя маслото има ли шанс да се оправи или ще е временно решение :/. Иии най-важното какво е маслото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2016 (Редактирано) Преди 13 часа, stefff написа: Въпроса е дали да се разправям да разглобява и да сменя с нова част или да купувам друг,който няма гаранция колко е читав. Благодаря за инфото колега Кой да ти каже, ти си знаеш финансите и възможностите, преценката е също твоя. Лично аз бих сменил лагер. Ново масло не решава проблема и да го смениш, обикновенно трансмисионно е. Преди 1 час, robobug написа: ............ какви са вариантите за смяна на висящия лагер (без купуване на кардан) ? Сваляш, разглобяваш (след внимателно маркиране на двете половини), вадиш стария и монтираш предварително купения лагер (две фирми ги правят вече), събираш (внимание за марките - шлиците в същото положение), качваш и т`ва е. Редактирано 7 Юли 2016 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 7 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2016 Сигурен ли си, че не е от лагерите на задните главини? Покарай внимателно и безопасно на зиг-заг и се ослушай има ли промяна звука на виенето. Ако звука идва от задния диференциал, трябва да имаш различни звуци при ускорение и при намаляване на скоростта, като си на предавка, но без да се натиска педала на спирачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefff Публикувано 7 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2016 (Редактирано) Не са лагери главини проверени са колега. :/ идва си откъм опашката на диференциала Редактирано 7 Юли 2016 от stefff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване