Jump to content

Тема за ксенон


Recommended Posts

Здравейте, пускам темата с идеята някой да даде съвет и да сподели опита си с ксеноновите системи. В момента съм с комплекта от иначе прехвалените xenon.bg, в началото биваше, взех D2S комплект 55w АС слим баласти ала бала уж най-хубавото. Вградих си го във фара стана чудно премахнах и тъпите китайски букси направо запоих д2с преходника към баласта, по време на едногодишната гаранция 3 пъти сменях крушка и 3 пъти баласт. Главния проблем ми е че единия фар като се позагрее колата и не иска да пали. Трябва да го прецъкам 20-30 пъти, за да захапе. Като постине и се оправя.

Гаранцията изтече сега другия баласт замина. Искам съвет какъв качествен d2s ксенон да си взема.

Филипс, Луксима?

Изключвам варианта за ОЕМ баласти защото са мн скъпи като нови, а втора ръка си е 120-150 левов риск...

Имам и друг въпрос, какво ще кажете за по стария тип ОЕМ баласти на ауди бмв и мерцедес имам такива под ръка, те също са си за д2с крушка, обаче като сложих един от бмв и ми изгоря бушона. Явно началния ток е много голям. А тези баласти поне са доказано здрави и работят безотказно.

Поздрави!

Sent from my iPhone 6S using Tapatalk

Ето примерна снимка на бмв баласт

228494213257f09a90e651fb9779d6ad.png

Sent from my iPhone 6S using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Аз карах около 4 години с 35W ксенон на Филипс от autotrade.bg. Отначало и той гореше бушоните или палеше само едната крушка. Тези проблеми изчезнаха със слагането на реле за 15 лв и пускането на по-дебели жици в инсталацията на релето

след 3 години смених едната крушка, защото почна да пали 8 от 10 пъти

 

общо взето съм изключително доволен, но при покупката струваше 680 лв. Сега са ги намалили, но със сигурност и качеството е намалено

 

Сега съм с оригинален ксенон и смятам, че това ми е най-добрия ъпгрейд по колата. Случайно попаднах на два фара, които са с щампа 2006-та година и са в много добро състояние. Едната крушка е силния Осрам и светят убийствено. Стискам палци на баластите, но вече има алтернативи за под 250 лв

 

филипса беше на Депо фарове и те малко влошаваха нещата. И двата са 4300-4500 К

 

За баластите от БМВ не знам, но със реле ще прескочиш проблема с бушона

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рециклирах си лупите и полирах фаровете. Свети изключително добре, ама файда като не пали и като горят баласти през 2 месеца.

Освен да слагам реле и по дебели жици до фаровете не знам къде другаде може да е проблема, ама не съм единствения с ксенон, а други не се оплкват...

Sent from my iPhone 6S using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не стабилно захранване на баластите, пречи на всичко, макар че светят. Особено някой път при пускане, ако кляка, той ще запали но качва много честотата. От там пече всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си масите и ако са старите, сменяй с 16 квадрата жици, е горе към хлебозавода има един еладжия за целта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, becinko написа:

Като пускам фаровете и усилвателя на босето спира. Не знам дали това има нещо общо.

Sent from my iPhone 6S using Tapatalk

Той ако спре, ще спрат още един куп неща по колата, дори после може и да не запали. Мисля, че искаш решение на проблема, а не просто да си говорим...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам разбира се, ама къде да го търся. Алтернатора зарежда акумулатора е нов, масата на акумулатора е в перфектно здраве добре хваната за купето, изчистил съм мястото и вс е точно

Sent from my iPhone 6S using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина гасне нещо поради спад в напрежението. Нещата са зле! а да изгасни това подобие на усилвател, то пада много и е опасно за много от електрониката по колата.

Първо според мен, може лесно да анализираш, дали тази голяма разлика идва в загуба върху минус (маса) или +. Така ще ти е по-лесно да анализираме върху коя верига да работим.

Също сигурен ли си, че спира поради пад в напрежението а не поради смущения върнати  по инсталацията? Коя година е колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, becinko написа:

...........масата на акумулатора е в перфектно здраве добре хваната за купето, изчистил съм мястото и вс е точно.....

не знам как е при теб, но при мен клемите бяха алуминиеви и кримпирани, всичките бяха хванали електрокорозията в мястото на кримпването до степен, че кабела халтавеше и съответно великото помпено реле почваше да "гаси" при товар де що минава през него, инжектори, помпа, ламбда, ксенони.....При по-сериозен товар започваха да искрят релета, особено вентилаторното и компресорното, почваха да "треперят" и ксеноните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е 96 година. Не гасне всеки път, а когато е увеличена повечко музиката. Босето съм го слагал аз. Имах съмнения в неговата маса затова му хванах нова директно към една ламарина отзад в багажника.

Нико, и на мен на климатика релето ми цъка едно странно и издава звуци като че ли искри нещо.

Веднъж колата не пожела да запали, след молебен и 15 мин въртене ту на газ ту на бензин запали и от тогава не го е правила.

Как да анализирам в коя верига е проблема

Sent from my iPhone 6S using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това босе, гасне под 10,5 волта!

Ако работи на ръба, като е усилено не знам и как свири. На 10,5-11 волта, не свири така както на 14!

Според мен да търсим проблем по инсталацията ти и дано се оправи и този с ксеноните.

Така почва се от масата, Клемите на акумулатора са ясни... няма да ги коментирам, смятам, че са ти добре. От там насетне масата е напълно възможно да е корозирала покрай самата клема която е хваната за купето или дори в самата нея, където е пресован кабела в нея. това може да е проблем при всяка една от силовите ти вериги, както следва, маса двг купе (това е силовата), но едва ли е тя понеже ако е тя или другата която е от батерия до купе, ще имаш проблем още при стартера. От там насетне мисля, че няма да ти е проблем в масата.

В + може ако е също. Имаш + които друга от шината и отива в разпределителната кутия отпред. От там навътре почвай да преглеждаш нещата, не по дебелия кабел който отива към алтернатор, а по другия след него който отива към всичко захранвано в купето. Проблема съм сигурен, че там някъде преди или след него.

С масата обясних защо според мен не е.

Ако пък не, какво казах - мери! Измери от масата на усилвател на самата букса която е в него, и минуса на акумулатора на самата клема. Така виж какво имаш като спад от - до -. След това по същия начин от + до +.Мери само в крайните точки! Така ще видиш къде какъв пад имаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на кола 97-ма година с мултицет на волт метър и едната сонда на алтернатора, а другата на + на акумулатора показа 2 волта пад. Това е след 20-30 мин. каране с консуматори. Клемата беше поне 50 грдуса топла

Плюсовият кабел отиде за скрап и го замених с такъв от Б6. От тогава нямам никакви проблеми. Преди това на 2 месеца зареждах акумулатор и дневните светлини не се пускаха автоматично

Масите на фаровете мисля, че са долу на А-колонките. И там може да има драма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм имал проблеми с ксенон от 40 до 170 лева за комплект (със слим баласти).

Монтирал съм ги на А3, А4, А6  - те  ми.

Задтлжително съм монтирал и Моримото лупи за да е оптимално всичко.

Много е вероятно, проблемите  ти да са идвали от , дефектни бройки (при условие, че е замервано всичко по ел с-та )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко дефектни бройки няколко пъти ги сменявах гаранционно но гаранцията изтече, ще проверя плюсовата клема и масите долу.

Sent from my iPhone 6S using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Тъй като нямам много време премерих на акумулатора 14.3, на буксата на фаровете 13.7.

След като вече и двата не светят поръчах нов комплект същия като този от хенон.бг. Ще ги видя с новите какво ще е дереджето. Този път мисля да ги монтирам извън фара, а не вътре в него като досега.

Sent from my iPhone 6S using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...