audibluesky Публикувано 28 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 Здравейте колеги,3 дни чета за тея пусти картерни газове и не мога да разбера каква е точно посоката на движение.Става въпрос за извеждането им в атмосферата,а причината да ме интересува посоката на движение е следната:1.След като с подходящ дълъг маркуч са изведени покрай и под двигателя някъде по средата отдолу под купето има ли опасност да "дръпне" оттам прах която да достигне до двигателя и да надере цилиндрите?Като се наведа под купето на празен ход забелязвам духане от маркуча,но може и да има някакво дърпане на въздух.2.Според мен за да влезе прах в двигателя трябва да се преодолее веднъж духането,втори път гравитацията на маркуча висящ надолу и дълъг минимум 2 метра и на трето място маслото останало в самия маркуч(все пак прахта би трябвало да се полепва на него)Та през маркуча духа ли,дърпа ли или и двете едновременно?Иначе след извеждането на картерните газове няма омасляване на кулера,а има положителна разлика в ускорението(колата работи със студен чист въздух вместо топъл и омаслен) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 29 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 Сложи си КЕЧ КЕН - oil catch can. Така ще изолираш всички проблеми от които се притесняваш. И не пиши с толкова големи букви . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 29 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 Интересна тема си пуснал колега и аз ще се включа защото аз имам такова оригинално А6 Ц5 е колата но май се задръсти и омаслява турбината и аз мисля за 2 варианта извеждане или замяна със по новия уж който не се задръствал,приемам всякакви мнения и критики ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 30 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2016 Кое се е задръстило?Това от снимката или клапана за картерните газове? Ако не искаш да ти цапа или извеждане в атмосферата или въпросния съд за събиране на маслото от снимката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 30 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2016 (Редактирано) Аз го имам оригинално този филтър само че е от стари тип платнен с някаква мрежичка един път го изкарах измих го с пароструйката но много бързо хвърли масло но реших да го сменя с по новия модел пластмасов при който уж нямало проблем и ако пак ми цапа турбината ще търся проблема другаде,а това oil catch е на същия принцип като оригиналния филтър.....поне аз така мисля ПП Не този от снимката.... Редактирано 30 Юли 2016 от Denyo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitura Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Ако е затапен егр, няма да цапа колекторите, т.е само масълце има по тях. Има много инфо за и против махане и извеждане в атмосферата. Карал ли си зад някоя лада или жигула с изведени отдолу картерни газове. Не е приятно за теб и околните. Аз не бих ги премахнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване