ton4olino Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 Добър вечер!Продадох старата си колица и сега съм се насочил към А6,по възможност бензин.Главно искам да попитам към кой мотор да се насоча 2,4 , 2.8 или 3.0 бензин.Първият е с ръчна скоростна кутия другите 2 са автомати.И трите са 2000 година.Благодаря Ви предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 11 Август 2016 Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 Към ръчката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 11 Август 2016 Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 Ако ще е ръчна кутия на предно, по-добър избор от 1.8Т няма. Може и 1.9 ПД....ако намериш:). 2.4 има всички недостатъци на 6 цилиндровите мотори, без да има реална полза. Единствена причина за покупка на този мотор е ако автомобилът е много запазен като цяло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 11 Август 2016 Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 Здравей, колега ! Наскоро си закупих Ауди А6 2000г 1.8 Турбо 180к.с (заводски) и съм страшно доволен от към вървеж/разход/поддръжка. Ти засега щвно си се насочил към V6 моторите бензин.Косурът освен разхода им е, че : Текат гарнитурите на капаците на клапаните ! С кадърен майстор, динамометричен ключ, нови гарнитури и малко силикон се приключва драмата. Ако не са сменяни, ще се счупят при докосване и гофрираните тръби на картерната вентилация, на двете глави и блока, около 30-40лв цялата система от ebay. 2.4(165 коня) и 2.8(193 коня) се монтират до 2002, след фейслифта, 2.4 става 170 коня, а 2.8 става 3.0, с променливо газоразпределение.Изключително лесно се газифицират всички от изброените, вървят много приятно и безшумно на всички обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 11 Август 2016 Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 (Редактирано) Бих се спрял на 2.8 или 1.8Т . Стояне, 2.8 е супер хармоничен мотор и само заради това си заслужава, газифицира се лесно за разлика от новите чикии и е супер безпроблемен мотор. Автомат Софийско харчи около 17 газ.Има торк по цялата скара на оборотомера почти а не само от 2 до 4500 като на 1.8Т. ПП. Ще си мечтаем за тези мотори след време, с тия нови екологични шитни и евтинджоси дет ни се предлагат. Редактирано 11 Август 2016 от Fitil4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 12 Август 2016 Доклад Share Публикувано 12 Август 2016 (Редактирано) Ако аз избирах и аз щях да взема 1.8Т макар и да идва леко слабоват в ниските, усеща се миксера под предния капак. 2.8Т е по-добрия вариант от изброените, но пък и трите са V6 та да ти се придрайфа... Редактирано 12 Август 2016 от TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване