zuzubara Публикувано 16 Август 2016 Доклад Share Публикувано 16 Август 2016 (Редактирано) Колеги преди около 2 месеца една вечер докато се пребирах незнайно по каква точно причина ми гръмна (счупи) турбина ,отначало изтрака (изчатка) зловещо продължих около 200-300 м и спрях на един светофар чакам да светне зелено ( на свободна) започна сама да се форсира до 5000 об. започна едно пушене ама яко такова нещо не бях виждал дори кола като гори по филмите не пуши така - скри са мола до нас , тръгвам да я гася дърпам ключа ама не не изгасна продължи да работи докато се сетя да я включа на скорост да я изгася изгори маслото всичкото , купих друго турбо смениха го на следващият ден запили и едно зловещо тракане поработи 10 - 15 мин. и отихна но остана едно тракане сякаш на бие на метал (не разбирам , на мен така ми се струва) първите дни след смяната отначало като я запаля е по-шумна за около минута после отихва но като цяло си остава това тракане което преди го нямаше , към днешна дата това засилено тракане отначало като я запаля и после да отихва вече го няма трака едно и също с тази разлика че се е усилило доста в сравнение с първите една две седмици след смяната на турбото , надявам се да не е някой набит клапан , и се съмнявам се за повдигач в сервиза където смениха турбината ми казаха трябва да се свали главата само така щяло да стане ясно . Колата е а4 1.9 тди афн 110 к.с 1997 . Повдигачите ХИДРАВЛИЧНИ ЛИ са или не , ще се радвам ако запознатите дадат мнение ! Редактирано 16 Август 2016 от zuzubara Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MilenF Публикувано 16 Август 2016 Доклад Share Публикувано 16 Август 2016 Здравей. Наистина без разглобяване на глава немогат да ти кажат какво се е случило. Но може да е някоя биела или лагер, но само отваряне. Не го бави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 17 Август 2016 Доклад Share Публикувано 17 Август 2016 (Редактирано) Колко оборота вдигна преди да е изгасиш и колко време беле в критичните? Най често криви биела от масления удар, но стига да не е била много време в червеното. Махни главата и ще си покаже, но не е изключено и лагери да има за ремонт като остане с малко масло ги задира. Повдигачите са хидравлични, но какво от това, те не се прецакват лесно. Аз като усетих на магистралата че почна сама да набира не е изключих от скорост и веднага на 5 натиснах спирачка. Разминах се с две криви биели, и турбо разбира се. Редактирано 17 Август 2016 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zuzubara Публикувано 17 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2016 Доста време , може би около минута да не кажа две Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 18 Август 2016 Доклад Share Публикувано 18 Август 2016 Много неприятно, но отваряй смело или търси друго двг. Особено ако има големи поражения. Дано да нямаш задрани лагери и повлекани бутала. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 19 Август 2016 Доклад Share Публикувано 19 Август 2016 Преди да се чупи турбото има ли други симптоми, да се избегне момента в който почва сама изключена да работи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 21 Август 2016 Доклад Share Публикувано 21 Август 2016 (Редактирано) На 8/19/2016 at 16:11, olmo написа: Цитиране на предходно мнение! Разход на масло, пренадуване и др. Все неща който може да те наведят до турбина. Всичко е индивидуално. Имах случай на спукан топъл охлюв, може би от умора на материала. На 8/19/2016 at 16:11, olmo написа: Цитиране на предходно мнение! Редактирано 29 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване