Jump to content

Проблеми с повдигачите или бутало


zuzubara

Recommended Posts

Колеги преди около 2 месеца една вечер докато се пребирах незнайно по каква точно причина ми гръмна (счупи) турбина ,отначало изтрака (изчатка) зловещо продължих около 200-300 м и спрях на един светофар чакам да светне зелено ( на свободна) започна сама да се форсира до 5000 об.  

започна едно пушене ама яко такова нещо не бях виждал дори кола като гори по филмите не пуши така - скри са мола до нас  , тръгвам да я гася дърпам ключа ама не не изгасна продължи да работи докато се сетя да я включа на скорост да я изгася изгори маслото всичкото , купих друго турбо смениха го на следващият ден запили и едно зловещо тракане поработи 10 - 15 мин. и отихна  но остана едно тракане сякаш на бие на метал (не разбирам , на мен така ми се струва) първите дни след смяната отначало като я запаля е по-шумна за около минута после отихва но като цяло си остава това тракане което преди го нямаше , към днешна дата това засилено тракане отначало като я запаля и после да отихва вече го няма трака едно и също с тази разлика че се е усилило доста в сравнение с първите една две седмици след смяната на турбото , надявам се да не е някой набит клапан , и се съмнявам се за повдигач в сервиза където смениха турбината ми казаха трябва да се свали главата само така щяло да стане ясно . Колата е а4 1.9 тди афн 110 к.с 1997 . Повдигачите ХИДРАВЛИЧНИ ЛИ са или не , ще се радвам ако запознатите дадат мнение !

Редактирано от zuzubara
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей. Наистина без разглобяване на глава немогат да ти кажат какво се е случило. Но може да е някоя биела или лагер, но само отваряне. Не го бави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко оборота вдигна преди да е изгасиш и колко време беле в критичните? Най често криви биела от масления удар, но стига да не е била много време в червеното. Махни главата и ще си покаже, но не е изключено и лагери да има за ремонт като остане с малко масло ги задира. Повдигачите са хидравлични, но какво от това, те не се прецакват лесно. 

 Аз като усетих на магистралата че почна сама да набира не е изключих от скорост и веднага на 5 натиснах спирачка. Разминах се с две криви биели, и турбо разбира се.

Редактирано от bobitur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много неприятно, но отваряй смело или търси друго двг. Особено ако има големи поражения. Дано да нямаш задрани лагери и повлекани бутала. 

 Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8/19/2016 at 16:11, olmo написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Разход на масло, пренадуване и др. Все неща който може да те наведят до турбина. Всичко е индивидуално. Имах случай на спукан топъл охлюв, може би от умора на материала.

На 8/19/2016 at 16:11, olmo написа:

Цитиране на предходно мнение! 

 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...