alex29 Публикувано 24 Август 2016 Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 (Редактирано) Здравейте имам следната дилема ,карам колата вече година и половина с едно леко претрисане ,при потегляне без газ или с малко газ , педала стана малко по твърд ,и като превключвам от първа на втора става малко по трудно , решил съм да сменя съединителя но доста хора ми казват да карам и когато вземе да преплъзва тогава да го сменям ,иначе колата си върви нормално ,питането ми е дали да чакам още или да се набутам звучи тъпо но не мога да взема решени утре имам уговорка да го сменявам ,и не знам какво да правя ,ако го сменя трябва да я карам още поне година ,ами писна вече . Хем боли хем сърби това е тъпа работа , съжалявам ако съм ви отегчил ! Чух също че при смяната трябва някакъв специален инструмент ,и не може да се смени без тази джаджа . Редактирано 24 Август 2016 от alex29 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 24 Август 2016 Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 Трябва да и само в Инглощат го имат Съединитела е нещо което няма да ти се налага да сменяваш никога повече и не виждам причина да го отлагаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex29 Публикувано 24 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 (Редактирано) На 8/24/2016 at 19:26, Passi написа: Цитиране на предходно мнение! Между другото това за инструмента ми го каза доста добър механик ,струвало му е 1500лв .и аз останах учуден ! Редактирано 29 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 24 Август 2016 Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 Тва някой алчен механик ще ти го е казал само, за да те изръси 200-300лв. за труд.Аз повече от 100лв. не давам, като в цената включвам и смяна на семеринг колянов вал. Я го питай тоя гуру на съединителите, Ше сменя ли семеринга, или като протече, пак ще ти вземе 200лв. за смяната му? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex29 Публикувано 25 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 Днес поръчах пълен комплект демфер и съединител ,и там пише същото че ти необходим специален инструмент за смяната ,вие се смеете но утре ще видим за какво иде реч ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 Снимай моля те тоя инструмент за да го видим и ние, че ми стана любопитно. Иначе ако питаш Ауди, всичко се сменя с оригинален инструмент, закупен от тях на цена х5 от нормалната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex29 Публикувано 25 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 Лошото е че този майстор при който го сменявам го няма ,изобщо някой сменявал ли е пълен комплект демфер и съединител ,дайте инфо за 3.0тди да не се окаже че само аз съм го сменявал в целия форум b8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Камен Кънев Публикувано 10 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 Аз също сменях съединител и въпросния инструмент е някакъв вид преса, която служи за плътно притискане на притискателния диск към феродовия за да се монтира правилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 10 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 За това ли говориш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Камен Кънев Публикувано 10 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 Точно това! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване