Jump to content

проблем с 2.5 180 коня 4х4 автоматик


mariansto

Recommended Posts

Здравейте, появи ми се много странен проблем, колата забива на 3000 оборота на трета и оборотите почват да падат и връща предавките при натиснат педал на гаста, на първа и втора се изрязва и на трета до 3000 набира. при гасене и палене се оправя и пак до 3-та и въпросните 3000 оборота. пробвах да ги превключвам ръчно при 2500 оборота и няма ядове, включи си четвърта и пета и си върви колата. направи ми впечатление също, че при палене не ми светва чек лампата на мотора, предполагам изкормена заради незнаен засега проблем (не съм обръщал внимание преди дали я е имало). но общо взето на 3000 оборота на трета влиза е сервизен режим ми се струва и забива муцуната и не иска да върви. след закачане на компютър ми казаха, че била за смяна умната дюза (само това показвала), но ми се струва много странно от това да е проблема. ако някой е имал подобен проблем, много ще се радвам да сподели от какво е :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на компютъра не изкарва никаква грешка в кутията, а и си превключва много плавно. ако не подавам много газ си изрежда скоростите, но като настъпя газта малко повече за да ускори по-бързо и стига до трета и до там. усещането е все едно няма нафта, колата не реагира на педала на газта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като почнеш от горивен филтър, през дебитомер, клапан Н75, блокирала геометрия, помпа vp44, минеш през чистене и преглед на колектори, турбопътища  и егр, загуба на вакум и още други възможни простотии.

Отиди на читав сервиз да направят логове в реално време  какво се случва като забие.

Трябва да се види искано и давано налягане от турбото, аванс, гориво.

Пък даже ми се струва много странно да не е записала грешки?!?!

Само за информация- с каква диагностика я тестваха?

 Така може само боб да се хвъря.

 

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на пренадуване от турбината при положение че след рестарт се оправя. Читава диагностика трябва да се направи и да се види какво става с налягането на турбото когато забива колата. Като цяло не виждам Lock up-a как ще влияе по този начин. Премери и умната дюза за да я изключищ от уравнението.

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първата диагностика беше някво делфинче, което изобщо не успя да намери двигателя, а втората не знам, понеже не ме пуснаха да вляза в сервиза (да не изцапам сигурно) във вторник вечерта ще мога да я закача на вагком (нов съм и може да бъркам името, за което се извинявам) но не ме свърта, а сервизите ни тук са трагедия, обиколих 5 докато ми сменят езика на дисплея...да не коментирам за друго. :(  като петия беше в Бургас да уточня, за 2 минути...та вторник този същия ще я гледа.

Редактирано от mariansto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега извинявай че питам но от къде си за смяна на език 5 сервиза......трагедия! А по темата аз залагам на lockup на автомата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имах абсолютно същия проблем с моята кола. Направиха й диагностика в движение и се оказа, че турбото  пренадува. След почистване на турбината този проблем не се е появявал повече. Съветвам те да намериш нормален сервиз, където да направят диагностика в движение. Ако е същото се лекува относително евтино. Приятна вечер и успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно аз залагах на лок ъпа и после на пренадуване от турбината,ако ти се занимава откачи буксата на умната дюза и пробвай да видим дали ще ти забива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами изключихме я и същата работа, дава само тази грешка. Нищо друго. И в движение при забиването пак само нея. Дава я на късо и неможе да се изтрие. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от дюзата. Щом сте я премахнали и пак забива. М0же да е окъсила преди буксата, ама не ми се вярва.

Премерете  напрежението на буксата трябва да е 3,2V и съпротивлението на дюзата 80-120Ом на  студено-топло ако е в тези граници би трябвало да работи.

 Направете лог файл с искано и давано налягане, гориво и аванс и го качете тук да се види какво става реално като забие. Може да направите и на входящият въздух  да се види и дебитомер.

Даже може да го откачите за проба, да видите дали ще забие, за да го изключите от вероятностите.

Пък и винаги миже да е и помпата с нейната проблемна електроника.

Но  при исключена умна дюза да забие...това веднага я изключва от уравнението. Та причината е другаде.

 

 

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах те ясно....въпроса е, че тук няма как и кой да направи това което казваш...чудя се сега направо да я дотъркалям до ауди в Бургас и там да кажат какво е.....само се чудя дали няма да дам едни 70-80 лева и пак това да ми кажат.

Това което забелязах днес е, че всичките дюзи са като излезли от магазина с изключение на тази която ми дава като умна...тя на нищо не приличаше.омасляна една такава черна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е казал Данчо изключваме дюзата според мене и да я мериш пак не е от нея за дебитомера пробвай без него но ти си автомат при тръгване яко удря кутията да знаеш тествано е от мене аз съм със автомат затова ти казвам че може и да е от автомата да не заключва аз го имам този проблем на 3-та 3000 оборота и не сменя като я изрежа леко пускам газта и си сменя и после имаш турбина която може да пренадува и помпа,купи си един кабел китайка за 20-30 лева и тествай,кабела ще ти е от огромна полза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си кабел 30лв струва и ще ти върши перфектна работа. Няма нужда да даваш по 20лв на диагностика всеки път. Буквално на втората диагностика си избил парите :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...а за да не минава по утъпканият път на евтиното-скъпо (елм-327 -> китайски кабел), направо да си вземе от склад66 нормален кабел за 100-на лв, да не пише после това и онова що се не вижда, или забива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:flehan: благодаря на всички за помощта,мненията и идеите...колата е готова :) намерих си проблема без компютри, делфинчета и прочие, но обмислям варианта с кабела де, благодаря за колегите за идеята. Оказа се едно скапано пластмасово троиниче(тетка), спукало се и като го барнах се раздроби....та това тройниче беше за вакума, който дава информация на клапана на турбото....та го сменихме в един сервиз в Бургас (незнам дали мога да му кажа името да не е реклама нещо)...и в движение закачена показа клапан на турбото, изчистиха грешката и ми барна нещо геометрията на колата, понеже не била както трябва. сега е като самолет, не дава да я барнеш. БЛАГОДАРЯ пак на всички!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със здраве да си я караш...Душегуб от газ не се бои...само се поти портофето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т'ва с барването на геометрията на колата,  ако е актуатора не ми звучи на добре. Тия работи стават с инспекция на целиОт вакуум, каране, логване и механичен буустметър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам пълно доверие на човека който я гледа и прави всичките интервенций. незнам какво бара и какво оправя, но колата сега върви като за 180 коня :) , както си трябва. и под бара имам предвид с лаптопа е колата по време на движение, кара ме два пъти да спирам и да тръгвам и да я цедя с газ до ламарините и през цялото време ровичка нещо по лаптопа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...