Двигателист Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Здравейте, Някой кара ли с Continental Premium Contact 5? Размера е 195/65/15Т, производство 2016-та, Португалия. Питам, защото забелязвам ускорено износване според мен. На предишната ми кола, предния модел Premium Contact 2, същия размер 195/65/15, но Н, а не Т издържаше (нормално, не спортно каране) 4 лета. Вярно, автомибилът беше друг и със задно задвижване, но... Това лято съм минал около 17000 км и с този темп на износване имам чувството, че ще достигнат 3 мм маркера преди края на следващото лято, демек със зор 2 сезона (а може да не стигнат). Странното, е че един приятел също споделя за два пъти по-бързо износване в сравнение с предния модел, като вече говорим за един автомобил и размер (205/60/15). Тревожното е, че при него и пукнатини се появиха също по-рано. Още нещо интересно – друг приятел с 5-ци, размер 185/65/15, но Словашки (или Словенски, трябва да погледна), няма такъв темп на износване. Гумите се карат с препоръчваното налягане. Забележки към сцеплението на мокро, или сухо нямам, дори (но това е чисто субективно) мисля, че е по-добро в сравнение с 2-ката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Имам на две коли с този размер само, че са H скоростен индекс, нямат описнаите от теб проблеми. Едните са 2013 година, но са на много малко километри, другите са от 2015 година лятото, отиват около 10 000 км от тогава и нямат подобни проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chapai Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Скоро реглаж на предница правил ли си ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 (Редактирано) В ревюто на АДАК от 2014 дават като слаба страна силното износване на гумата: https://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2014_Sommerreifen_Test_195_65_R15_Details.aspx?testId=152&recordId=3239 Аз купих миналия Октомври две гуми за предни в този размер, индекс H. Днес ще ги измеря колко точно им е износването, но категорично отиват за задни... а вероятно са на около 20к км. Едит: ПремиумКонтакт2 издържаха повече на сходен по килограми и задвижване автомобил.....но и струваха 60% повече. Edit2: Бях със Дънлоп, но са много шумни и ги сложих за задни. Сега мисля да прехвърля Континенталите за задни и отпред да сложа GoodYear EfficientGrip Performance - някой има ли наблюдения? Редактирано 31 Август 2016 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 За износването май се гледа treadwear индекса. https://en.wikipedia.org/wiki/Uniform_Tire_Quality_Grading#Treadwear Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Двигателист Публикувано 31 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Благодаря за мненията! Не е до реглаж. Износването е напълно равномерно. Но реглаж е правен. Миналото лято бях с нови Дънлоп Блуреспонс и за 10000 км износването им беше доста по-малко. Това лято се търкалят отзад. Но няма да си купя пак, защото имах едни проблеми с тресене и в интерес на истината не беше причината само в гумите, но просто ги свързвам с това и така. Иначе и аз клоня към Гудиър Ефишънс..., но няма мнения нещо, освен АДАЦ тестовете, където ги представят добре. Притеснява ме да не са като дънлопа с друго име, защото са в един кюп, май, макар че от зимен Гудиър винаги (10 години вече ги използвам - ултрагрип 7,8,9) съм бил доволен. Ще мисля... Има време. Пирели П1 са ми интересни, макар, че са ниският им клас. Пък може континентал да извадят нов модел. drob4o , имаш ли представа къде са произведени твоите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Ще ги проверя и пиша. Едните са от Потугалия почти съм сигурен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 4 hours ago, Двигателист said: Миналото лято бях с нови Дънлоп Блуреспонс и за 10000 км износването им беше доста по-малко. Това лято се търкалят отзад. Но няма да си купя пак, защото имах едни проблеми с тресене и в интерес на истината не беше причината само в гумите, но просто ги свързвам с това и така. Иначе и аз клоня към Гудиър Ефишънс..., Ха-ха. Това стана като вица с двамата братя, които се напиват в бара..... И аз бях със същите Дънлопи, които прехвърлих отзад защото имаше гадни резонанси в купето (не просто ги свързваш с проблем, наистина гумите са проблем), сложих Континенталите, които тази година ще отидат отзад и днес бях в Диана да купувам същите goodyear...но са свършили.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Двигателист Публикувано 27 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2016 (Редактирано) На 8/31/2016 at 13:52, robobug написа: Цитиране на предходно мнение! robobug, kупи ли Гудиър? Имаш ли впечатления? Редактирано 3 Октомври 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 27 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2016 Не съм. Откакто съм писал ми се събират няколко дена в София и не ми остава време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2016 On 9/27/2016 at 10:37 AM, Двигателист said: robobug, kупи ли Гудиър? Имаш ли впечатления? Звъннах в медина мед, където имат гумите. Не знаеха, че гумите имат две версии, независимо че служителя е бил "оня ден на обучение на goodyear", както сам раздразнено ми каза и според него в goodyear не са чували за такова нещо. От автогуми.бг доставят и двете версии :)....и то с пресен дот. Много не обичам да купувам гуми онлайн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване