sbondjov Публикувано 3 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2016 Здравейте както си карах на магистралата и колата угасна и не миже да запали, а ако запали работи като на един-два цилиндъра ,тресе и не може да се подава гас.Колата е ауди а4 , 2.5 ТДИ , 1998 година ,ако някой може да помогне ще съм благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2016 С това описание.. нищо не може да се каже. Вагком четене за грешки е първото, което се прави, после да се умува. От помпа, през ангренаж, въздух в горивото....Свети ли реотанчето за подгряване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 3 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2016 Вероятно е опаткала електрониката на помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sbondjov Публикувано 4 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2016 (Редактирано) Здравейте рааотанчето свети за подгряването.Закачихме я на компа но не показа грешка по елктрониката ,възможно ли е да е прескочил някой зъб на ангренажа.Четох че това работене на 400-500 оборота без да моце да даваш газ е признак на прескочил зъб но нз .Аз съм от Пазарджик, а колата сега ми е в Монтана не познавам майстори тук и ще видим какво ще правя.Поздрави. Редактирано 4 Септември 2016 от sbondjov добавка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 4 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2016 Мирише на помпа, с изгоряла електроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo.A Публикувано 4 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2016 Аз закъсах на Тракия с бензиново ауди, но колата тотално спря. Оказа се сцепен маркуч на бензиновата помпа. Не знам при дизелите как стоят нещата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 4 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2016 Не баш така.... Обаче... надпис в сервиз: Всичко е възможно!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 5 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 В Монтана има един майстор, който ги чува дизелите. Дани94 му беше ника, или нещо подобно. Ако още не си измислил какво да правиш мога да ти дам номера му да му звъннеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 5 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 Здравейте рааотанчето свети за подгряването.Закачихме я на компа но не показа грешка по елктрониката ,възможно ли е да е прескочил някой зъб на ангренажа... . А като я "закачихте на компа" не проверихте ли центровката? При прескочил зъб, предполагам ще се разбере там. В Монтана е Дани от форума, май имаше сервиз, виж дали няма да ти свърши работа. Пиша от телефона и не мога да дам линк към неговия профил. Потърси го в дизел раздела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sbondjov Публикувано 5 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 Колеги проблема е решен чрез познаати се свързах с едно момче на име Юри , има малко сервизче в Монтана.Момчето прави повече диагносика отколкото ремонти но е доста познат с нещата и той кара ауди а4 б7 1.9 тди Отидохме до там направихме диагносника и се оказа изгоряла електроника на помпата .Момчето разглоби електрониката и я занесе на един негов приятел Илко се казва който я направи за час . Момчето каза че е доста често срещан проблем при тези автомобили,но каза че и на някои модели опели и фордове също са проблемни тези електроники.Благодаря все пак ще имам напредвид друг път ако имам проблем да се свързвам с дани ,защото често ходя до Монтана. Loshdancho Позна за електрониката браво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 (Редактирано) Сега трябва да се свали помпата и да се занесе на стенд да се обучи. Това със свалянето на платката е играно безброй пъти и все несполучливо. Причината за горенето на електрониката е блокирал клапан за дебит на горивото. Или блокирал аеансатор и дълго въртене на стартер. Може и от въздух и дълго въртене също да изгори транзистора. Сега първо се молиш да е поставен подходящият транзистор да е запоен и термично подсигурен. После смяна клапан, евентуално авансатор и гарнитури. И може да си джиткаш безпроблемно още дълги години. Ако не смениш клапана... Пак ще изгори, а без обучение ще е скопен кон. Редактирано 5 Септември 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sbondjov Публикувано 6 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2016 Ок това не го знаех , като се прибера ще я оставя на едим майстор да я разглоби ,тая помпа е правена защото беше белязана отгоре от където се сваля електрониката с жълто може да е горяла преди аз я карам от близо 2 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sbondjov Публикувано 6 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2016 Някой да ми каже за пловдив някой да я свали и да направи процедурата с стенда и смяна клапан. Моя майстор който му я карам вика да търся помпа врора употреба да я сменяваме но сега като съм дал за електрониката 150 лв и нова помпа много ще дойде . Какво ще предложите . Поздрави . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2016 150 лева за душегуб....е като половин бира на заплата..... на мен ми взеха 700лв за смяна авансаторно бутало, и чистене на дюзи. на DJANO и ALEKSANDROV по 2000лв за ремонт на помпите. Това с втората употреба...не се връзвай. 1/100 е вероятността да намериш работеща помпа. Та първите душегуби вече ще чукнат 20години, Мислиш ли, че някой е стоял на витрина и е даден в моргата само за да можеш Ти да му купиш помпата.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sbondjov Публикувано 7 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2016 Прав си колега днес я закарах на майстора и я е разглобил да сменя термостат и един лагер на главина и се оказало че шайбата на коляновия вал е пукната към 1 см.и има за смяна две ролки на пистовия ремък,а уж я отвори само за термостат. Сега 500 стотака назад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване