borsuka Публикувано 10 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 Здравейте колеги имаше писано но не го намерих глави от BAU ли ставаха на AKE че ми изпада една за 300лв.незнам и цената дали е добра и дали още нещо ще трябва да знам.и каква гарнитура ще трябва за AKE или за BAU. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 10 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 (Редактирано) Стават главите от БАУ на АКЕ. @loshdancho направи такава смяна, дано се включи да даде инфо. Ама тая схема с една глава от АКЕ и една от БАУ, не мисля че е добра идея... Редактирано 10 Септември 2016 от DJANO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 10 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 Всички са взаимнозаменяеми. Но болтовете са различни за bau,bdh.... При смяната е препоръчително смяна водачи, гумички и напасване клапани. Чистене повдигачи и проверка кобилици. 300лв кобилици, и 300лв ремонт, гарнитурата си оатава за АКЕ най-дебелата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borsuka Публикувано 10 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 А може ли да работи мотора с една BAU и една AKE .или е проблем . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 10 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 Аз не бих го причинил на колата това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borsuka Публикувано 10 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 Май няма да е много добра инвестиция по добре е да си реновирам моите глави поетапно.но благодаря за инфото важно е да се знае. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 10 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 Ако си решил да минаваш към такива глави вземи 2, слагането на 1 такава е полувинчата работа и не се знае после как ще работи колата. Подозирам че ще има някакви разлики в работата на главите и не е ясно дали няма да почне да тресе мотора или някакви други аномалии. Или го прави както трябва или не го прави, това е моето мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 10 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 (Редактирано) Наистина излиза доста дебело. На мен ми се върза 900лв глави, и 300лв ремонт(водачи, напасване клапани, шлайфане и гумички), смених и кобилиците за още 300лв, 140лв болтове и гарнитури семеринги като добавиш. Към 1700лв крайна цена, ама забравяш за по-нататашни проблеми. Но ако си направиш твоите качествено....това включва сваляне и смяна водачи цената е пак горе-долу толкова. Редактирано 10 Септември 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borsuka Публикувано 10 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 (Редактирано) На 9/10/2016 at 18:32, loshdancho написа: Цитиране на предходно мнение! Преди 2 седмици смених на дясната глава всички повдигачи и 7 от наи-износените кобилици(толкова ми бяха финансите).но валовете са тръгнали. Редактирано 11 Септември 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 10 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 Какви са признаците като заминат тия повдигачи? За кобилиците знам, че почва да бумти в кутията на въздушния филтър, нали така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borsuka Публикувано 10 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 Бумти в кутията ако има паднали кобилици и то повечко 5-6 а повдигачи сменях защото като позагрее са разцъкваха доста шумно тропат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 10 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 Като заминат повдигачите не маже както трябва кобилиците.... и си отиват (кобилиците заедно с валовете). При разглобяването ги натисках и установих, че някой от тях са изпуснали маслото и са меки(поели въздух). следователно докато го изкарат и се обезвъздушат..... след палене колата трябва да притрака на клапани докато ги напълни с масло. Тогава вала си трие в кобилиците на сухо. Другият вариант е да блокират пълни....би трябвало да удари клапан...а не съм чул още да има такива оплаквания от някой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 11 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2016 Наскоро един познат си взе глави за BDG 163к.с.за 250 лв двете оборудвани с перфектни валове и тук таме счупена кобилица.много ми се виждат тези 300 лв за една глава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borsuka Публикувано 11 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2016 (Редактирано) Преди 13 часа, PLAMEN_79 написа: Цитиране на предходно мнение! мерси за информацията Пламене затова пиша и споделям тук и на мен ми се видя малко множко. Редактирано 11 Септември 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 От къде ги намирате тия ефтинийки?!?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 15 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2016 в олх имаше обява за цял двигател(гол не оборудван) за 350лв в крайна сметка взехме главите само за 250.лично аз ходих с момчето да го гледаме и в началото се беше отказал заради счупените кобилици но после се разбраха само за главите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 15 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2016 С ролкови кобилици ли е? Защото има глави от Б моторите със същите кобилици като на А серията. 250лв е нищо за глава, на мен ми искаха 800-900лв за две глави, като бяха за ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 15 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2016 (Редактирано) Да с ролкови е и както писах цената е за 2 глави с валове 250 лв общо. имаше някоя и друга кобилица счупена(пръсната ролка)валовете бяха като полирани без драскотинка. От Карлово ги взехме.350 лв искаше момчето за целият двигател.BFC са като А серията този беше BDG Редактирано 15 Септември 2016 от PLAMEN_79 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване