Jump to content

a3 1.8t agu чип


iorkata

Recommended Posts

Карам въпросната кола ауди а3 1.8т агу 150 коня 97г. Колата никога не е била чипвана и е нямала намеси на бг майстори и философи.. От скоро има и газ с опция за турбо и турбо изпарител до 200 коня. Въпроса ми е какво трябва да сменя преди да и направя чип за да изкара г/д 200 коня приблизително като имам блоу офф клапан до 1.8бара със спортен панелен филтър K&N.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото съм чел за моята 1.8т 180 коня стоково. Чип+газ разликата е горе долу, че имаш чип :). Идеята е че ефекта от чипа не е като на бензин. Горе долу съм склонен да вярвам, понеже колата като сложих газ си умряха няколко коня тогава :), но не може хем душата в рая хем........ :). Ако махна газта бих сложил чипче иначе няма смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш, слагаш си чипа при някой грамотен човек. След това отиваш за настройка на газта и си караш. Може евентуално ако искаш да ти бръмчи колата да опънеш една права генерация. 200 коня едва ли, но 190 ще ги докараш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, а при кого може да ме изпратите, иначе за генерация съм намислил нещо :)

Редактирано от iorkata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям темата но аз съм с фейс пак 150 куарто и тепърва ще слагам газта.

Съжалявам че отклонявам, но може ли да ми кажеш каква газ сложи и от къде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/15/2016 at 23:30, vyzela написа:

Цитиране на предходно мнение! 

аз си сложих моята при това момче и съм много доволен

http://vasko-gazbg.com/

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук във форума се говори, първо да се сложи чип и чак тогава да се ходи за монтаж на газова уредба. Така ще се има в предвид, че колата е повече от 150 коня (което трябва да се вземе под внимание), и ще се избегне допълнителни настройки и смяна на части (нещо, което аз трябва да правя).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :)

Аз съм с агресивен чип и газ. Под агресивен имам в предвид, че налягането на турбото е ограничено точно преди колата да влезе в авариен режим.

Месец след като закупих автомобила, сложих газта, но предварително всичко бе подбрано за повече в бъдеще мощност.

Редуктор-изпарител за 350 к.с., може би никога няма да ги има тези коне, но този изпарител захранва до около 320к.с., доказано! Просто е добре да има голям запас ;)

Марката е КМЕ - Gold

Сондата и тръбата до редуктор-изпарителя е 8мм.

Рейката също е много важна, трябва да е бърза и скъпа, моята е Barracuda.

Кола ми не е мерена след чипа, стокова е 180к.с., повечето изкарват около 200/205к.с. с нормален чип.

Не жали пари за компонентите по газовата уредба, все пак малко над 10 000км си избил газова за около 900/1000 лв :) 

Редактирано от GeNa7a_Turb0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/16/2016 at 19:19, GeNa7a_Turb0 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Ок, съгласен съм, но ти ме срази с цената :) аз газ за 5 цилиндра хубава за 210кс. Мисля че беше под 1600лв не можеш да пипнеш.

Говоря за София ако някои има по добра цена да ме поправи, че ми окъся газта тотално!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята газова струва 1200лв.!

Марката е КМЕ Нево (компютър), изпарител-редуктор КМЕ - Gold, рейка Barracuda, Италианска сонда, бутилката мисля, че Българска, на мястото на резервната гума и е около 50л. Зареждането е при това за бензина.

Всичко с перфектен монтаж и настояване от моя страна всичко да бъде скрито :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...