KrisoB4 Публикувано 21 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2016 (Редактирано) Днес взех уреда пуснах маркучите от къпето в двг отсег каде да го вържа четох че след агр а ама като го вържа там не вдига над 0 на това полужение след 3 хиляди оборота май не трябва да е там връзката . в др форуми четох че трябва на кулера но не ми се връзва ..... преди 56 минути, KrisoB4 написа: Редактирано 21 Септември 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 22 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2016 По лоши снимки нямаше ли. На всмукателният колектор - отвор с резба - завиваш щуцер с локтайт и си ти. На турбопътя преди колектора, отвор, завививаш щуцер и си ти. Избираш което ти е по-лесно за изпълнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 Ако си с мап сензор вътре в еку-то,имаш едно тънко маркуче,което влиза в еку.Един тройник и в купето.Като гледам снимките май си с външен мап и трябва дупчене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 27 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2016 На снимката не се вижда дали е с външен мап. Виж дали до екуто утива малък маркуч. И ако е Да с тройник от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 27 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2016 Вижда се, външен е, стърчи срещу капачката на антифриза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване