Jump to content

Читава A4 B6 автоматик, в/около София?


Recommended Posts

Здравейте,

 

В момента активно търся "нова" кола, тъй като настоящия 2.5TDI предаде богу дух и не ми се занимава да го ремонтирам повече. Ориентировъчен бюджет -- 7-8к лв (без обслужвания и други разходи). За изключителни екземпляри може и повече, но честно казано не виждам смисъл от повече пари за кола.

 

Задължителни изисквания: Габарити около А4/B6, вкл. усещането за кола (т.е. Дачия не ми се кара.). Пак абсолютно задължително, автоматични скорости (без значение обикновен автомат или мултитроник).

 

Желателни: quattro или подобно постоянно 4x4 задвижване; добра музика (поддръжката на MP3 от флашка/SD карта би ме зарадвала, за да не нося купчина надраскани CDта и да не сменям заводската музика, но не знам дали го има при B6 заводски?). Навигацията е излишна (предпочитам отделен Garmin). При седан е желателно задните седалки да падат (не знам дали е стандартно или екстра при B6?). 

 

Допълнителна инфо: Текущата ми кола е Пасат B5.5 Variant (2001г.), 2.5TDi 150 к.с., 4-motion автоматик -- като динамика и поведение на пътя ме устройва напълно. Размерът на багажника едва ли ще го докараме с Ауди (A6/C5 ми идва голяма), но това не е проблем, има доста други компенсиращи неща :D  В тази линия на мисли, нямам особени предпочитания Авант или седан. Карал съм и B7/2.0TDI седан с мултитроник -- също ме устройва перфектно като поведение и багажник (но за момента не стои като вариант -- или трябва да дам двойно повече пари за нещо без quattro, или да се примиря с някоя от най-евтините на пазара с всички потенциални проблеми с двигател и скоростна кутия.)

 

След поредната серия ремонти съм леко алергичен към дизелите. Освен това карам обикновено под 10к км на година, предимно градско, т.е. евентуалната икономия от дизела няма да се усети. Също така не смятам да слагам газова уредба (освен ако си взема 3.0 и ме стресне със среден разход по моите маршрути и с моя крак от над 20/100 :)). 

 

В контекста на клуба, оптималният вариант за мен е A4/B6 3.0 quattro + автоматик. Гледах (но не съм карал) разни Субарута (Legacy/Outback/Forester) и Мазди 6 (2.3 awd), но нещо ми се струват прекалено тенекиени, пък и 4х4 не е постоянно. 

BMW 325xi Touring също ми харесва (на хартия), но там нямам никакви наблюдения, изобщо. Читава Шкода също е вариант, но предполагам за сметка на звукоизолацията. Мога разбира се да си взема и някой Пасат като моя, но 2.8 бензин, но за момента предпочитам да се върна на Ауди (най-вече заради звукоизолацията на купето).

 

Молбата ми е да споделите ако сте виждали наоколо (София и околностите) читави екземпляри B6 3.0 quattro + автоматик или B6 2.0FSI автоматик

Разбира се, склонен съм да погледна и други алтернативи/марки, отговарящи на горните критерии.

 

Забележки: Мисля, че съм прочел повечето теми из форума за тези два двигателя и за автоматиците. Мисля, че мога да си позволя обслужването на тези коли, икономията не е водещия фактор и съм склонен да поема евентуалния финансов риск при ремонти (или колата да замине за части при несполучлив избор).

 

Разбира се, наясно съм и с 1.8T -- ако не се намери добро 3.0 quattro, не бих върнал и читав 1.8T с мулти. Най-добре е варианта 1.8T + quattro + автоматик, чак 220 коня не ми трябват, но не ми се ходи до САЩ за кола :)  А и доколкото виждам, 1.8T са популярни спед желаещите за доработки, чипове и т.н. бегачки, което хем повишава цената, хем задава въпроси за предишните собственици...

 

Няколко обяви (ако някой е виждал колите на живо, или за форумните спецове с орлов поглед и диагностика по снимки):

 

1. Audi A4 2.0 FSI -- това го гледах на живо, изглежда не особено уморено (за разлика от някои други по Горубляне).

2. Audi A4 3.0 -- това май излиза като най-евтино, от частно лице. Има едно "Оригинално S4-окачване с червени амортисьори", което ме притеснява леко (не искам по-ниска кола!)

3. Audi A4 3.0 i SCHWEIZ -- уж минах през Горубляне, но това съм го пропуснал... Евентуарно някакви отзиви за автокъщата, имат и други интересни коли?

4. Audi A4 3.0 I -- частно лице

 

Мерси предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей изключва 2,5 тди (163 к.с.) и мултитроник със С режим. Познат кара такава вече 200 000 км. и всичко е ОК. Има ги и в Б7, http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11461866389792436&slink=fq7oai

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това стои като много, ама много последен вариант, но ако изобщо помисля за 2.5TDI, най-вероятно ще направя компромис и с габаритите и ще скоча на Allroad-а на ЦЕЦО :), или поне ще е нещо куатро.  

Но след като за пет години се наложи да се запозная с умна дюза, ЕГР, клапан за управление геометрията на турбото, самото турбо, 3 пъти ГНП (електроника и механика), в момента валовете, а и сигурно още нещо, което просто сега не си спомням -- точно този двигател, във всичките му варианти, не ме влече особено. Не е само въпрос на пари, доста от изброените направо те оставят на пътя, последвано от няколко семици в бокса. За кола, до последно облужвана в официалния сервиз на VW в Швейцария и за която местното Порше, Хеед 91 и Стефан Сумиста се кълняха, че е читава, нищо че е на 350к км. Просто не вярвам да попадна на екземпляр с по-малко реални километри...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма чак толкова много писано за 2.0 FSI, в сравнение с 1.8T & 2.5TDI. Сложна горивна система (каквото и да значи това), по памет FSI бяха сложни почти като дизел, но за бензинови мотори. Някои харчели масло. Но пък ако не слагаш газ, би трябвало да е що-годе добре, най-малкото няма турбо да усложнява допълнително. За 2.5 и 2.0tdi по форума пишат значително по-лоши неща. Както и за покритието на 3.0, какъвто и *сил да беше там. 

 

Ако взимам решение само на базата оплаквания във форумите, ще си купя Субару. Със сигурност няма да е Ауди, щото "последните здрави" вече ги няма. Но от четенето на форуми, единствено там останах с впечатление, че хората пишат, за да се похвалят с колите си. Престанах да чета, когато попаднах на един пост, където собственик на Форестър описваше, че (1) не могъл да слезе без помощ от купчина разчистен сняг/лед и (2) от усукването на колата върху купчината не можел да се затвори багажника! Това да кажем ОК за леда -- която и да е система 4х4 може да угасне, ако колелата са във въздуха, но му бяха обяснили, че това за багажника било нормално, първо трябвало да се слезе от неравността и чак тогава да се затвори багажника. WTF??? 

 

Та накратко -- не ме интересува особено дали двигателят по принцип се чупи, а дали с добра поддръжка и без издевателства от моя страна ще ме слуша горе-долу следващите 5-6 години или 100к км например.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, Bat'Pesho said:

ще си купя Субару.

 

Моля те недей да правиш тая фундаментална грешка........ще страдаш много.

11 hours ago, Bat'Pesho said:

Та накратко -- не ме интересува особено дали двигателят по принцип се чупи, а дали с добра поддръжка и без издевателства от моя страна ще ме слуша горе-долу следващите 5-6 години или 100к км например.

 

Какъв клиренс ти трябва за да е желателно 4х4-то?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагат ми едно Legacy 2003 на добра цена, но е вариант "купи, ползвай 2-3 години и хвърли". Имам го само като абсолютно краен вариант.

 

Клиренс -- не ми трябва оффроуд 4х4, нормална градска кола. Харесва ми начинът, по който се държи колата на пътя на мокро например. Не че B7-цата на предно се е държала лошо на пътя, но Пасата с 4motion (Quattro IV с торсен) ми харесва повече. Може би и поради различното окачване отзад, не само 4х4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎25‎.‎9‎.‎2016‎ г. at 16:07, Bat'Pesho написа:

Най-добре е варианта 1.8T + quattro + автоматик, чак 220 коня не ми трябват, но не ми се ходи до САЩ за кола

Имам такава и без да ходиш до САЩ :) Ако те интересува, звънни да я видиш: 0888681077 Владо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега ще ти препоръчам да направиш като мен - поръчай си внос от Швейцария. Аз направих така като търсех абсолютно същия автомобил като теб. Аз притежавам A6 C5 3.0i quattro S-line(ама истински) автоматик. Много пари ми излезна и ако трябва да я продавам под 10 няма да е сигурно... та затова и се радвам колкото мога, защото за тези пари това е най-доброто, което може да караш в перфектно състояние.

Sent from my SM-N915FY using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно нямаш идея колко изгнили швейцарски кошници гледах миналата седмица... Хората по пазара имат много оптимистични мнения за цената на ръждата, ей! Като сложим и това, че моя Пасат е Швейцарски с пълно обслужване в официалния сервиз... Май не ми се мисли за кола от Швейцария :) По-скоро съм склонен да чакам любов от пръв поглед :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...