Jump to content

Камера за задно виждане Ауди а8 Д3 2003


Viktor D3

Recommended Posts

Някой монтирал ли си е камера за задно виждане .... ако има някой който да е запознат ще съм благодарен  за онформация искам да го направя на моята но няма все още предства кво ли трябва благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-добре отиди в някой сервиз да ти я монтират, така ще изберете тази, която ще пасне най-добре на колата и най-лесно ще се монтира. Бих те посъветвал да сложиш такава, която движи линиите при въртене на волана. Задължително гледай да е водоустойчива и да прави огледален образ (ако твойто нави няма такава настройка). При мен d-bros свършиха отлична работа с монтажа на камерата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при Д3 ситуацията е сложна, с оглед на намирането на необходимте модули и връзването им (за мен особено), за да станат нещата както трябва

за афтърмаркет нямам идея как стои въпроса, ама за да го направя бих искал да бъде неразличимо от оем, а именно да се мърдат линиите при завиване!

ако някой има изяви по въпроса, нека сподели :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за огъването на линиите е почти невъзможно за постигане с каквато и да било афтърмаркет система. Никога не съм виждал такава - ако някой е виждал да сложи линк.

 

И в крайна сметка не виждам защо е това е нещо толкова ценно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да са го направили, значи е ценно...

немам проблеми с паркирането и по усет, и по парктроник (без него нямаше да мога), ама камера бих си сложил само за глезотия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намерих такава камера с въртящи се линии:

https://www.aliexpress.com/item/Waterproof-Car-Trajectory-Reversing-Rearview-Camera-with-Auto-changeable-Parking-Lines-HD-CCD-Night-Vision/32566126067.html?spm=2114.13010308.0.0.Qur0TJ

 

Има и други модели и пр, тая е с вграден модул за движение на линиите (guides), който не ми е много ясно как разбира кога и на къде се върти волана. Поне пише, че няма нужда от обд или пр.

много ме е яд че избързах и сложих стандартна, са като се кача на д2ката след колите с въртящи се линии, наистина изглежда супер дървено .... сигурно ще я поръчам тия дни да видим как ще е, но гаранция ще е по-добре дори да има малко лаг ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, HannoSLM said:

намерих такава камера с въртящи се линии:

https://www.aliexpress.com/item/Waterproof-Car-Trajectory-Reversing-Rearview-Camera-with-Auto-changeable-Parking-Lines-HD-CCD-Night-Vision/32566126067.html?spm=2114.13010308.0.0.Qur0TJ

 

Има и други модели и пр, тая е с вграден модул за движение на линиите (guides), който не ми е много ясно как разбира кога и на къде се върти волана. Поне пише, че няма нужда от обд или пр.

много ме е яд че избързах и сложих стандартна, са като се кача на д2ката след колите с въртящи се линии, наистина изглежда супер дървено .... сигурно ще я поръчам тия дни да видим как ще е, но гаранция ще е по-добре дори да има малко лаг ....

 

Този вид камера разбира ъгъла на завиване по един от следните 2 начина:

 

1. Анализира самия кадър спрямо предишния

                  или

2. Използва 3-осов акселерометър (като този в смартфона ти)

 

И в двата случая проблема при нея е че трябва да си в движешние за да хване ъгъла. Ако стоиш на едно място и само въртиш волана няма как да разбере че го въртиш. Ако това не те дразни си заслужава да се види на живо как се държи и колко е закъснението.

 

Виждам че захранващия адаптер от 12В на 3В е същия, така че подменянето ще е сравнително лесно.

 

Виждам във втората половина на клипчето също че линиите не се огъват плавно, а скачат от една позиция на друга.

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак къде да отида да погледнат колата системата и да ми кажат кво ще ми е нужно искам да си стане като оригинално включваш задна хоп включва се не да включват ТВ за да ми рабори ....и да видим на ква цена ще стъпи и изобщо този лукс дали ще е оправдан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз препоръчвам Авител, но си имай едно на ум с монтажа - след като приключат, провери абсолютно всичко дали работи.

 

тъй като задната камера получава ток от фара за задно виждане, винаги ще се включва като вкараш задна, дори да не работи основното нави.

 

иначе съм пратил запитване на още няколко китаеца да видим какво ще кажат, защото и мен не ме кефи тоя лаг, но при всички положения ще сменя мойта с такава с въртящи се линии.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е афтърмаеквт без мърдащи линии.файдата е да можеш да се доближиш максимално при паркиране. Случвало ми се е да имам видимост излизайки на кофти места с движение когато в огледалата не виждам нищо. Друг плюс няма....а да и гъзарията....

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго си е още едно очи да гледат като връщаш на зад оня ден зад колата паркирал един опел тъмно но така добре се беше скрил че не се вижда изобщо жената включва задна докакто партроника изписука и че чу първо бум после пююююю та и от рази гледна точка след като има начин бих го направил ако е до кабеляци и такива неща мога да фо направя не ми е проблем проблема ми е дали ми трябват модулли адаптори интерфвйс нещо от сорта и точно в навито къде да тъеся входове това ме бърка ... иначе има мн по таси тема но за този модвл няма кой знае кви обяснения 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нацепих един стълб назад и с камерата....таааа при добро желание всичко е възможно....

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Viktor D3 написа:

Друго си е още едно очи да гледат като връщаш на зад оня ден зад колата паркирал един опел тъмно но така добре се беше скрил че не се вижда изобщо жената включва задна докакто партроника изписука и че чу първо бум после пююююю та и от рази гледна точка след като има начин бих го направил ако е до кабеляци и такива неща мога да фо направя не ми е проблем проблема ми е дали ми трябват модулли адаптори интерфвйс нещо от сорта и точно в навито къде да тъеся входове това ме бърка ... иначе има мн по таси тема но за този модвл няма кой знае кви обяснения 

http://www.dognmonkey.com/audi/a8-d3-back-up-camera-retrofit.html

тука пише сичко, батин

модуле, жици, тралала

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, mityo said:

Нацепих един стълб назад и с камерата....таааа при добро желание всичко е възможно....

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

 

След слагане на такава камера първата седмица е най-опасна - придава ти фалшива увереност. След това обаче се научаваш как да я използваш правилно и чак тогава става полезна. Преди 2 дни например ми помогна визуално, а не чрез допир да установя наличието на Г-образен винкел който стърчеше с 1 метър от едно паркомясто.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооо аз си бях свикнал ама забравих че стълба е на средата на улицата и се засилих мъжката назад. Парктроника даже не успя да извика и вече бях спрял на място хахахха.....

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, yavor20v написа:

http://www.dognmonkey.com/audi/a8-d3-back-up-camera-retrofit.html

тука пише сичко, батин

модуле, жици, тралала

Мерси мн тука са нещата който ми трябват .... до две седмици започвам че сега само разучвам но съм твърдо решен да го направя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

давай ъпдейт кво и докъде си направил, аз ше го свърша и тва в даден момент, ама имам 100 неща на главата сега и изобщо не ми е до него :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Така....нагласих нещата, навързахме модулите, камерата, кодиране и т.н. и накрая х#й...

Камерата е афтърмаркет, някаква универсална и сигналът й не може да се сработи с всичко останало.

Иначе имаше още греди, отстраниха компонент протекшъна на новия модул със зелената букса, но след това колата ми се нашашка и се осветка като коледна елха, не искаха да работят половината "неща" по нея!

Днес занесох оригиналния ми модул и тоя със зелената букса в един GSM сервиз и един пич разкачи и запои всички "неща" от тоя със зелената букса, на моя оригинален, който после върнах и всичко заспа.

Кодирах, изчистих грешки и т.н. обаче шибаната камерка не изкарва образ , а само снеговалеж??

Следващата седмица ще ходя до Авител да видя какви предлагат и дали ще тръгнат, като ги пробвам. Оригинална не мога да намеря, защото и лайсната на багажника ми трябва да се сменя, а такава много тегаво се намира!

 

Имах съмнения, че съм обърнал една букса с два пина наобратно, или поне че ще го направя, даже звънях на Grizzly да го питам дали като изгърмя половината платки, може да запои нови "неща", той каза ДА и аз взех , че уцелих как да го включа и за щастие нищо не гръмна :hilezh:

Усъмнихме се в един кабел, пак обаждане на Grizzly и след указанията му разбрахме, че не е кабелчетУ, а камерката

Имах оригинална за проба, тя работи перфектно.

Моята (афтърмаркет-а) пусната през TV-tuner работи и се показва образ, иначе през ОЕМ контролера прави това, което е на клипа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...