StarDust Публикувано 14 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 Здравейте. Колата е S3 2001 година. Страхотна кола,само че имам няколко проблема. 1- Сутрин пали веднага и след една секунда гасне. Някой път като запали без да изгасне държи толкова ниски обороти, че се чуди да изгасне или не и мотора все едно работи на 3 цилиндъра. Пробвах да подам газ,нищо не стана. При следващото запалване няма проблем. На какво се дължи гасненето? Втория проблем е, че загрява ужасно бавно. Като запаля карам поне 7-8 км, за да МРЪДНЕ стрелката. Ако чакам на място и 20 минути не стигат. Това ме дразни супер много,защото като е студен мотора гори повече и другото, което е след време ще се слага газ. А там трябва да загрее на 35-40 градуса да прехвърли, което означава, че трябва да карам почти целия път до работа на бензин... Възможно ли е да е термостат? И има ли начин да го проверя с ваг ком? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 14 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 Ако е термостат можеш много лесно да го провериш особено сега откакто времето захладня. Трябва само да излезеш някъде да покараш малко извънградско, ако проблема е в термостата и стои постоянно отворен, температурата ще започне да пада веднага при скорост от 100+ км/ч... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 14 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 Вземи я бодни на един ваг ком.....покарай я и следи живи данни. Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 14 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 Боднах я и дава грешка само на ламбдата след катализатора. А за живите данни, кои канали да гледам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vyzela Публикувано 18 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2016 Имам същия проблем на 1.8т с загряването, почти на 100% съм че е термостат но тия дни ще ходя да ми го сменят и пак ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 18 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2016 Аз ще го сменя утре и ще кажа дали се е оправило. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasskoo Публикувано 18 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2016 Термостата се проверява лесно на място. При студен мотор палиш и оставяш да работи на място, най горния маркуч, който влиза в радиатора трябва да започне да се стопля а най долния който излиза от радиатора трябва да е студен когато термостата е затворен, ако и долния се затопля, значи върти и втория кръг през радиатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване