Jump to content

Проблем из двигателя?


Незнайко1

Recommended Posts

От време на време при натискане на педала за гориво двигателя се тресе, все едно работи на два или три цилиндъра, и изведнъж се отпушва и дръпва нормално. И при потегляне се получава, на първа предавка, като дигне над 3000 оборота и се стабилизира, и при другите предавки също, например на 3-та предавка при 50км/ч пак се тресе, но не е като при висока предавка-ниска скорост да придърпва. И на 5 предавка около 95, км/ч се чувства от време на време едно придърпване все едно съм натиснал педала до дупка.

Свещите са около 15000 км (NGK), смених кабели, дистрибуторна капачка и палец (FACET).

Ефекта на газ е по явен, но същото го прави и на бензин. И при студен и топъл двигател си кютка.

Пали нормално, оборотите нормално, при форсиране на място не се забелязва ефекта. Компресията на цилиндрите около 12ат, само 3-ти цилиндър малко над 10ат.

 

Ако бобината не е наред какви проблеми създава?

Ако механичния инжекцион не в ред какви са ефектите или дефектите?

Audi 80 DZ двигател.

1990 год.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След това доста широко обхватно описание на проблема и вероятно много причинители, при ровичкане из двигателя по точно дюзи, кабели, се оказа една от свещите, от време на време не работи, при първата проверка вадене на кабел слагане работи, но повторна проверка - не работи.

Предишните свещи бяха BERU и може би да бяга достигнали 100 хил. защото полюсчето им беше станало триъгълно, сегашните NGK да дефектира на толкова малко километри - кофти късмет или фалшиви? Но и на Ладата NGK бързо се износиха, макар че там бяха евтини с един полюс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вчера смених моите свещи Бош Супер 4 на 3-4000 км, също с Беру, но с 2 електрода. По принцип избягвам всичко що пише Бош на него, но този път продавача ме изработи понеже нямаше друго налично. От 4-те само една ми харесваше какъв ток прави. Новите ми харесаха и 4-те, въпроса е докога ще ми харесват :)  Досега най-малко проблеми със свещи съм имал със Шампион (на двуколесни МПС) и Eyquem (което пак си е Беру), с последните се снабдих от АМК брандирани като Ситроен, вече 40 к км и си търкалят едно АБК без проблем.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, по принцип на газ е добре еднополюсни свещи искрата е по-силна. аз сложих дензо иридиум и работи добре, имам и беру някъде в гаража даже не си спомням  в момента колко полюса бяха но с иридиума е по-добре   има разлика. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, каква е разликата с еднополюсни и многополюсни? Вървенето или разхода? Много ми е интересно, ако е вървене, как е засечено. Ако е разход, как е засечен?

Питам, защото много отдавна ми се струва, че това е някакъв мит. Не съм имал време даже да се замислям върху такива подробности. Аз от 9 години съм на газ с триполюсни NGK и съм изстребител. Имам чувството, че ако сложа по-хубави свещи, ще скъсам нещо!  Я полуоска, я съединител, направо съм изстръпнал.

 

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че няма никаква разлика колко полюсни са свещите. По-важно е да уцелиш топлинното число и разстоянието за конкретния двигател.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎26‎.‎10‎.‎2016‎ г. at 21:30, Sklepi написа:

...По-важно е да уцелиш топлинното число и разстоянието за конкретния двигател.
 

Днес пробвах Boш Супер не видях какво производство, 0,85 разстояние между клеми, триполюсни

Беру френско производство, 0,80 разстояние, триполюсни

и NGK японски, триполюсни, нямаха на тях отбелязано разстояние между полюсите, на кутийките май имаше но не четох.

От малкия тест около 20 км и аматьорските ми познания останах с впечатление, че с Беру най-леко работи двигателя, а с Бош по-неравномерно работи, и NGK между двете, но това са мои субективни усещания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз търсих НГК, 3 електродни, в компа продавача видя, че са заменени с 2 електродни и за това взех Беру. Тоя Бош като загледах свещта ми се стори китайска работа.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, аз ще си карам с иридиум 1 полюсни свещи, а някой ако иска 3 полюсни БЕРУ да се обади. а за дали върви или е по икономична  не, но за паленето е по добре и съм обеден ,че с иридиум пали по добре от колкото с 3 полюсни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...