miroslav222 Публикувано 29 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 Но за тази цена просто не е възможно и логично тези 150к км да са реални, така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 Точно така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадин1975 Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 За тази цена на 270хил. нямаш шанс да пипнеш такова Б4 ТДИ, а за Б5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 1 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2016 (Редактирано) На Б5-ца си приготвяш задължително за обслужване едни 1000лв-1200лв/масла,ролки,ремъци/. Ако е ръчка преди покупката я тестваш да е загряла, че да хванеш евентуален проблем с маховика, само за маховик+съединител ако са LUK си приготвяш още около 1000лв-1200лв. Окачване комплект минимум 350лв-400лв. Ходиш в сервиз, мериш компресия на двигател, гледаш за пушек от ауспуха и др. Избирай задължително с човек, който разбира и изискай преглед в сервиз по твой избор. Километрите по километраж не ги гледай, както са казали колегите нЕма такова животно. Като цяло Ауди е скъпа за поддръжка кола, дори и Б5. По скоро се ориентирай към бензиново Б4+газ и си ти. Дизелите на тази възраст вероятно са милионници и аз лично не бих се впуснал в подобна авантюра. преди 3 минути, ivelin_1976 написа: Редактирано 1 Ноември 2016 от ivelin_1976 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 1 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2016 Тази от линка е далеч от описанието. Колата е 96г на 99%. Това е първото табло на Б5, което изобщо не е вграждано през 98г. Да почнем с дупката при Б5, в този случай може да се окаже веригата и обтегача между двата вала. Ходовата част до месец ще е тотал, но там цената не е стряскаща. Коша и мотора са мити, много голяма вероятно да изкочи някой теч на масло. АБС модула е потенциален проблем, дросела също. Просто годините вече си оказват влияние. Тая кола на 147к км няма как да е, залагам на 547к км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване