Nikolay Yordanov Публикувано 8 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 (Редактирано) Здравейте колеги, карам една вече старичка А3 ка 1,6 AKL мотор 101 коня от 98 година. Преди известно време, след като премахнах вече запушеният катализатор и я покарах без, започнаха проблемите. Обороти, мощност и тн. Съответно и аз започнах по веригата да сменям части. До тук съм сменил: Дроселова клапа, дебитомер, кебели на свещи, свещи, ламбда сонда, всички гърнета, водна помпа, ремъци , ролки, съединител, рейка, цялото окачване / последните, защото си бяха за смяна и все с оригинални части. Във връзка с работата на двигателя обаче, след всичко това колата продължава да няма мощност и да върви като запушена с обороти колебаещи се между 950 и 1200. Сега съм насочил вниманието си към стъпковото моторче и бензиновият филтър. Възможно ли е там да е решението на тая драма или има и други скрити камъни? Адаптацията на дросела и ламбда сондата , чистенето на грешките и тн са вече направени. Но колата работи с непостоянни обороти и няма мощност. Редактирано 15 Ноември 2016 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TomcatF14 Публикувано 8 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 При мен също се получава това понякога. Особено като е студено навън. Моя двигател е AVU и има вакумче вместо стъпков мотор, но аз лично смятам, че проблема за тея неща може да е и в бобината. Съветвам те да я провериш и нея. Комшията имаше точно описан като теб проблем (АКЛ му е двигателя). След смяна на кабели, свещи и бобина се решиха нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Yordanov Публикувано 8 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 (Редактирано) Коя бобина ? Запалителната ли ? Хм ... Интересно предположение Редактирано 8 Ноември 2016 от Nikolay Yordanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 8 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 Да попитам относно бобината, понеже имам леки проблеми при студените сутрини, колата придърпва докато загрее, а някой път като запали , пада на 500 оборота и тресе за кратко, докато се нормализира. Та се бях засилил да гледам дистрибуторна капачка и палец, но не намерих такива. Та въпроса ми е това нещо ли замества дистрибуторната капачка и ако се сменя, се сменя цялото, няма как само една бобина да се смени? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 9 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2016 Атмосферния 1.8 е само с една бобина и да това е бобината. Няма нужда да търсиш и да сменяваш повече от един брой, защото други няма да намериш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 9 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2016 (Редактирано) Въпроса ми беше, че ако го сменя, сменям и четирите бобини накуп нали? Демек те са направени в едно? Редактирано 10 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 9 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2016 Мисля, че съм го написал достатъчно ясно, че няма четири бобини накуп, по отделно или както искаш по друг начин и не са направени в едно. Просто бобината си е ЕДНА(1) и толкова. 1.8Т е с 4 отделни бобини, по една за всеки цилиндър и се намират непосредствено над свещите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 9 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2016 (Редактирано) Разбрах от първия път, просто досега навсякъде където четох не съм видял да е по този начин и затова ми беше неясно, и объркано. Мерси за разяснението. Редактирано 10 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Yordanov Публикувано 10 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2016 Виждам , че други неща ви вълнуват. Но все пак , за да съм полезен на някой с подобни проблеми. Първо - диагностиците във Вилхелм Пик в Захарна фабрика, са наистина способни момчета препоръчвам ви ги горещо и по важното, проблема с оборотите се оказа Импулсен датчик , който сменихме. По принцип на двигателя има два такива единият седи горе на блока другият долу, влияят се от температурни разлики и са ключови, за добрата работа на двигателя. Препоръчително е да се сменят с оригинални на BOSH. Сега колата работи като нова. Оборотите са стабилни и има мощността която имаше. Всички останали части които смених са си чисто набутване... Но здраве да има!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi a3 8lll Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Колега ти кой импулсен датчик смени, горе на блока или долу или и двата. https://www.autodoc.bg/bosch/1149641 това ли представлява един от датчиците? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Yordanov Публикувано 20 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2017 Горе на блока. Такъв е като на линка мисля... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване