mshbul Публикувано 10 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2016 Искам да споделя с вас една информация за технология за почистване на ДПФ и катализатор. Става с препарат за почистване на двигатели. Свалят се катализатор и дпф. Нагрява се с горелка или пистолет за горещ въздух, пръска се обилно вътре препарат. Чака се 20-30 мин. и после се мие с пароструйка вътре. Същото се прави и с катализатора, за да се изчисти от саждите. Химическите му свойства не могат да се възстановят, но поне се отпушва и все пак нещо прави. Това не трябва да се прави, когато е в режим на регенерация. Освен това има някава възможност да се ресетне дпф-а, което се прави когато се заменя с нов. Информацията не е проверена. На канал 81 адаптация, но с преди това въведен ПИН. Не знам точно какво се случва. Сигурен съм, че тук има запознати. Сигурно има други колеги, които могат да споделят опит по този въпрос, за да спрем да махаме дпф-ите, защото това го дишаме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 10 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2016 Нито почистването има смисъл, нито "казването" на колата, че е с нов ДПФ, защото тя приема задръстените му стойности за "нормални". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2016 Има смисъл най-малкото, за да не подмине критичната стоност на ash. И защо да няма смисъл почистването? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 11 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2016 Защото е излишна хамалогия с почти нулев ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2016 Да, много по-лесно е да го махнеш и даже и пари да вземеш за него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 11 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2016 А най-лесно, да си купиш нов! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 11 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2016 Как пък няма да си купя нов онзи ден минах на преглед и даже не разбраха че е изкормено всичко,показателите бяха повече от перфектни по думите на ГТП Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 11 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2016 Не са разбрали, ама друг път. Смърди на стар Чавдар от метри Просто не мерят димност и затова всичко е "о.к.". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 11 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2016 Няма димност,няма смрад... преди 24 минути, petio_venkov написа: Не са разбрали, ама друг път. Смърди на стар Чавдар от метри Просто не мерят димност и затова всичко е "о.к.". А онуй дет го слагат на ауспуха какво мери? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2016 То е газ анализатор, мери CO2, азотни окиси може би и т.н. не съм добре запознат, но не и прахови частици, което е най-големия проблем при дизела. То е актуално донякъде за бензиновите. Преди на дизелите даже не го слагаха, защото нищо не значеше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 11 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2016 На ГТП мерят CO2 и димност.Не мерят азотни окиси.И те не зависят от ДПФ-а ,и те точно миришат на ДАП,а не саждите които реално събира DPF-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване