Jump to content

DPF почистване


mshbul

Recommended Posts

Искам да споделя с вас една информация за технология за почистване на ДПФ и катализатор.

 

Става с препарат за почистване на двигатели. Свалят се катализатор и дпф.

Нагрява се с горелка или пистолет за горещ въздух, пръска  се обилно вътре препарат. Чака се 20-30 мин. и после се мие с пароструйка вътре.

Същото се прави и с катализатора, за да се изчисти от саждите. Химическите му свойства не могат да се възстановят, но поне се отпушва и все пак нещо прави.

 

Това не трябва да се прави, когато е в режим на регенерация.

 

Освен това има някава възможност да се ресетне дпф-а, което се прави когато се заменя с нов.

Информацията не е проверена. На канал 81 адаптация, но с преди това въведен ПИН. Не знам точно какво се случва. Сигурен съм, че тук има запознати.

 

Сигурно има други колеги, които могат да споделят опит по този въпрос, за да спрем да махаме дпф-ите, защото това го дишаме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито почистването има смисъл, нито "казването" на колата, че е с нов ДПФ, защото тя приема задръстените му стойности за "нормални".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има смисъл най-малкото, за да не подмине критичната стоност на ash.

 

И защо да няма смисъл почистването?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как пък няма да си купя нов :) онзи ден минах на преглед и даже не разбраха че е изкормено всичко,показателите бяха повече от перфектни по думите на ГТП

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са разбрали, ама друг път. Смърди на стар Чавдар от метри ;) Просто не мерят димност и затова всичко е "о.к.".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма димност,няма смрад...

преди 24 минути, petio_venkov написа:

Не са разбрали, ама друг път. Смърди на стар Чавдар от метри ;) Просто не мерят димност и затова всичко е "о.к.".

А онуй дет го слагат на ауспуха какво мери? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е газ анализатор, мери CO2, азотни окиси може би и т.н. не съм добре запознат, но не и прахови частици, което е най-големия проблем при дизела.

То е актуално донякъде за бензиновите. Преди на дизелите даже не го слагаха, защото нищо не значеше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ГТП мерят CO2 и димност.Не мерят азотни окиси.И те не зависят от ДПФ-а ,и те точно миришат на ДАП,а не саждите които реално събира DPF-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...