G.Slavov Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 Колеги не мога да открия въпросния маркуч. Влиза в клапан и всмуквателния колектор. Няма сер.номер и не го откривам в Интернет за поръчка . Колата вдига обороти особено като загреее Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 Купи си маслоустойчив маркуч на метър със съответния диаметър и го смени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G.Slavov Публикувано 23 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 Различен е диаметър в единия край и другия . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 Колко е разликата, все ще може да се компенсира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G.Slavov Публикувано 23 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 Мисля че беше 8/13 мм ще пробвам утре с такъв маркуч Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G.Slavov Публикувано 30 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 С триста зора мркуча е намерен оригинален 46 лв но сега държи 1000 оборота и отвреме на време се опитва да угасне когато изключа от скорост. Възможно ли е да съм прецакал нещо защото я карах със спускания маркуч Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 Голяма е вероятността да смуче от някъде неотчетен въздух от дебитомера. Провери цялостно останалата част от схемата на картерната вентилация. Опитай да почистиш дросела и да го адаптираш на ново. И проверка за отчетени грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanivaleriev Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 за да не пускам нова тема става въпрос за същата кола , има ли някъде да се продават комплет всички маркучи за картерната вентилация (ауди а3 1.8т 150кс 2001) и малко не свързано с темата ( 17695 - boost pressure control valve (n249) open circuit ) някои с такава грешка и евентуално решение на проблема грешката се появява когато си иска след изтриване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G.Slavov Публикувано 30 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 http://auto.galti.bg/6292-markuchi-i-trbi-karterni-gazove http://www.dbk-dimitrov.com/маркучи/маслено-съединение?sort=p.model&order=ASC&limit=75 тези ми излизаха като топ търсени в нета и имат мн голям арсенал от маркучите мисля че целия комплект е 180 лв . Мерси за съвета днес когато стиснах въпросния маркуч оправи оборотите явно някъде изпуска троиника но там мн трудно се бърка ще търся някои с малки ръце да стигне до него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 Преди 5 часа, ivanivaleriev написа: за да не пускам нова тема става въпрос за същата кола , има ли някъде да се продават комплет всички маркучи за картерната вентилация (ауди а3 1.8т 150кс 2001) и малко не свързано с темата ( 17695 - boost pressure control valve (n249) open circuit ) някои с такава грешка и евентуално решение на проблема грешката се появява когато си иска след изтриване Комплекта на картерната вентилация е най-добре да си го вземеш от Порше, предполагам няма да мине 100лв. А за грешката - това мисля че е ел. клапана който управлява вакуума към DV клапана (както някой неправилно му казват "Блоуофф"). Най-честия проблем при такава грешка е прекъснат кабел в маншона на буксата към самия ел.клапан или не добър контакт между буксата и клапана. При мен този клапан се намира под вх. колектор. Лесно може да се стигне до него като се проследи вакуума от DV клапана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanivaleriev Публикувано 1 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2016 не знам ако карам известно време с тази грешка дали ще има някакъв проблем ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 1 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2016 Не е много добре за турбината тъй като когато е нужно да се разтовари налягането и това няма да се случва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanivaleriev Публикувано 1 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2016 къде мога да го поръчам , виждам че си от козлодуй, кои би могъл да го погледне това ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G.Slavov Публикувано 26 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2017 Проблема най после отстранен освен гадния маркуч се оказа и един клапан спукан и така след един месец по сервизи най после готова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване