Jump to content

Маркуч за картерните газове 1.8т


G.Slavov

Recommended Posts

Колеги не мога да открия въпросния маркуч. Влиза в клапан и всмуквателния колектор. Няма сер.номер и не го откривам в Интернет за поръчка . Колата вдига обороти особено като загреее 

IMG_20161119_174232.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си маслоустойчив маркуч на метър със съответния диаметър и го смени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С триста зора мркуча е намерен оригинален 46 лв но сега държи 1000 оборота и отвреме на време се опитва да угасне когато изключа от скорост. Възможно ли е да съм прецакал нещо защото я карах със спускания маркуч 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма е вероятността да смуче от някъде неотчетен въздух от дебитомера. Провери цялостно останалата част от схемата на картерната вентилация.

Опитай да почистиш дросела и да го адаптираш на ново.

И проверка за отчетени грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да не пускам нова тема става въпрос за същата кола , има ли някъде да се продават комплет всички маркучи за картерната вентилация (ауди а3 1.8т 150кс 2001) и малко не свързано с темата 

( 17695 - boost pressure control valve (n249) open circuit ) някои с такава грешка и евентуално решение на проблема грешката се появява когато си иска след изтриване 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://auto.galti.bg/6292-markuchi-i-trbi-karterni-gazove http://www.dbk-dimitrov.com/маркучи/маслено-съединение?sort=p.model&order=ASC&limit=75 тези ми излизаха като топ търсени в нета и имат мн голям арсенал от маркучите мисля че целия комплект е 180 лв . Мерси за съвета днес когато стиснах въпросния маркуч оправи оборотите явно някъде изпуска троиника но там мн трудно се бърка ще търся някои с малки ръце да стигне до него 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, ivanivaleriev написа:

за да не пускам нова тема става въпрос за същата кола , има ли някъде да се продават комплет всички маркучи за картерната вентилация (ауди а3 1.8т 150кс 2001) и малко не свързано с темата 

( 17695 - boost pressure control valve (n249) open circuit ) някои с такава грешка и евентуално решение на проблема грешката се появява когато си иска след изтриване 

 

Комплекта на картерната вентилация е най-добре да си го вземеш от Порше, предполагам няма да мине 100лв. 

А за грешката - това мисля че е ел. клапана който управлява вакуума към DV клапана (както някой неправилно му казват "Блоуофф"). Най-честия проблем при такава грешка е прекъснат кабел в маншона на буксата към самия ел.клапан или не добър контакт между буксата и клапана. При мен този клапан се намира под вх. колектор. Лесно може да се стигне до него като се проследи вакуума от DV клапана.   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е много добре за турбината тъй като когато е нужно да се разтовари налягането и това няма да се случва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Проблема най после отстранен освен гадния маркуч се оказа и един клапан спукан и така след един месец по сервизи най после готова :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...