MMehmedov Публикувано 26 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2016 (Редактирано) Значи колата я купих преди около 3 месеца единственият ми проблем беше топлият старт . След като я обслужих се почнаха проблемите , след дълъг престой , примерно 12 часа колата пали от четвърт оборот обаче със ужасен синкав пушек , и все етно рабори на 3 цилиндъра след 20, 30 секунди пушека изчезша мотора се успокойаша докато не стигне 70 градуса изведнъж почва да се чува едно леко боботене от аспуха и пак почва да пуши , веднъж ми изчезнаха спирачките , както си карах педала потъна , не знам дали двата проблема са свързани но , да споделя и отпред в дясно се чува едно съскане се едно ми изпуска гумата , ако някой се е срещал със подобни проблеми и може да изкаже нещо по въпроса нека пише благодаря предварително Също така сменена е гарниатурата шлайфана е главата , и е със нови о пръстени и регулирани дузи Редактирано 26 Ноември 2016 от MMehmedov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 26 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2016 Виж тандем помпата или сервото за спирачките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMehmedov Публикувано 26 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2016 (Редактирано) А пушека може ли да има връзка със тандем помпата ? Редактирано 28 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 27 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 Според мен не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 27 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 Пушека мисля че е от дюзи,но уж са сменени о пръстени и реглаж на стенд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMehmedov Публикувано 27 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 (Редактирано) А знаете ли какви са признаците на ниска компресия , вече от това се съмнявам ?, Или износена турбина ? Редактирано 27 Ноември 2016 от MMehmedov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hustl Публикувано 27 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 Синият пушек се асоциира с турбото, доколкото зная. Гори ли масло, или още не си направил километри? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMehmedov Публикувано 28 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Все още съм врътнал 2к километра но , не виждам намаляне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Синкавият пушек си е масло и да, има връзка с тандем помпата, както и лошите ниски обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMehmedov Публикувано 28 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 (Редактирано) Колега какво имаш в предвид за лошите ниски обороти ? Редактирано 29 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Тандем помпата пряко отговаря за idle работата на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Може ли да разясниш тезата си за пушека, ниските обороти и тандем помпата по-подробно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 И какво е idle работа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 (Редактирано) Idle е работа на двигателя на място (idle engine speed). Тандем помпата е горивна и вакуум помпа. Вакуум помпата се маже с масло. При fail в тандем помпата (уплътнения/ о пръстени) може да се омеша гориво с масло, което отива директрно в горивните пътища и съответно в горивната камера и в резултат отзад идва и синия пушек. VW manual: "The tandem pump must be checked for internal leaks between fuel side and oil side after reinstalling a used tandem pump, for example after renewing or repairing a cylinder head and/or when installing a “short” engine. When leaking it is possible for the fuel to mix with the oil, which may cause the engine to fail." Редактирано 30 Ноември 2016 от baha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 2 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2016 Съскането при мен беше от спускана метална тръбичка. Sent from my E5823 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване