egrozdev Публикувано 27 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 Здравейте колеги, прегледах форума и не можах да открия тема по върпоса за дизеловите аудита, затова реших да попитам в нова такава(ако съм я пропуснал се извинявам). Идва време да сменям маховик(появиха се тресения при тръгване и на празен ход, както и странен шум, изчезващ при натискане на съединителя) и мисля направо да мина към едномасов. Проблема е,че не съм много запознат как точно и какви части ми трябват,за да осъществя тази идея. Ще помоля колегите, които имат опит да драснат някой друг ред, в помощ на техен нетолкова знаещ колега. Бих искал да знам и дали си заслужава да се прави или просто да си купя нов маховик и съединител и да не се занимавам с това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 27 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 Не си написал с кой мотор си......Но аз личчно бих ти препоръчал да си сложиш двумасов.С голяма отстъпка комплекта на Luk идва около 500-550 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 27 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 Купи си двумасов и не се занимавай с глупости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
egrozdev Публикувано 27 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 1.9 тди съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 27 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 http://audibg.com/forum/index.php?/topic/160724-преминаване-от-двумасов-маховик-към-едномасов-маховик/ Ето тука има малко информация по въпроса, който те касае. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 27 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 И още едно намерих.... преминаване на 240мм с едномасов маховик – Притискателен диск: Aуди С2 240mm Закс Part No.: 3082 919 001, Феродов диск: Закс 1862 625 001, Едномасов маховик: VAG 026 105 269 L (слаган в ABK, AHL, 1Z, AHU, AFF, ADP, ACE, AAE, ADW, JW, AAD, PS, NP, 4B, SH, RN, JV, PP, NE, JN, DZ, SD, RU, PM, RNA, 3A, JK, RA, SB, 1Y, 6A. ABT, ABM, ABB, ADA, AAZ двигатели), Маховик OEM Part No.: Аudi 026 105 269 LX, VW 027 105 271 P Болтове за маховик: VAG N 902 061 03 или 909 462 01, болтове за притискател (NO147392) Стандартен лагер: за AHU/AFN (3151271937 - Закс) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 10 hours ago, egrozdev said: 1.9 тди съм. Ако кажеш и кода на мотора,ще е още по-ясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 може ли да опишеш от какво естество са тресенията на празен ход ? равномерни с честотата на двигателя , от време на време , притрисания с различна честота , къде ги усещаш ? Искам просто да направя сравнение с тресенето при мен . Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Велин Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 (Редактирано) Иначе не е проблем да вземеш и едномасов. Където и да отидеш ида кажеш какво искаш няма да те върнат. Има ги и в ибея (колко грозно звучи). На мен ми стъпи около 450лв с труда(около 150, но за това качество са много). Отиваш в доверен сервиз и ги гледаш какво правят. Аз отидох в недоверен и ми оправиха едно, а развалиха друго, това не попречи разриба се да си платя. Редактирано 29 Ноември 2016 от Велин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasskoo Публикувано 3 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2016 На две Шкоди съм слагал обикновен съединител с 1.9 TDI помпа дюза 105 коня двигатели, едната с 240мм. диск а другата с 228мм. и двете нямат никакви проблеми, вървят перфектно, без тресене, без вибрации буксуване и т.н. По нищо не може да се разбере какъв е съединителя. За по мощните двигатели не мога да изкажа мнение, нека който е слагал да сподели. По точно ме интересува 130к.с. TDI как му понася. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване