Jump to content

Преминаване от двумасов към едномасов съединител


egrozdev

Recommended Posts

Здравейте колеги, прегледах форума и не можах да открия тема по върпоса за дизеловите аудита, затова реших да попитам в нова такава(ако съм я пропуснал се извинявам). Идва време да сменям маховик(появиха се тресения при тръгване и на празен ход, както и странен шум, изчезващ при натискане на съединителя) и мисля направо да мина към едномасов. Проблема е,че не съм много запознат как точно и какви части ми трябват,за да осъществя тази идея. Ще помоля колегите, които имат опит да драснат някой друг ред, в помощ на техен нетолкова знаещ колега. Бих искал да знам и дали си заслужава да се прави или просто да си купя нов маховик и съединител и да не се занимавам с това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си написал с кой мотор си......Но аз личчно бих ти препоръчал да си сложиш двумасов.С голяма отстъпка комплекта на Luk идва около 500-550

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audibg.com/forum/index.php?/topic/160724-преминаване-от-двумасов-маховик-към-едномасов-маховик/

 

Ето тука има малко информация по въпроса, който те касае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още едно намерих....

 

преминаване на 240мм с едномасов маховик –

Притискателен диск: Aуди С2 240mm Закс Part No.: 3082 919 001,

Феродов диск: Закс 1862 625 001,

Едномасов маховик: VAG 026 105 269 L (слаган в ABK, AHL, 1Z, AHU, AFF, ADP, ACE, AAE, ADW, JW, AAD, PS, NP, 4B, SH, RN, JV, PP, NE, JN, DZ, SD, RU, PM, RNA, 3A, JK, RA, SB, 1Y, 6A. ABT, ABM, ABB, ADA, AAZ двигатели), Маховик OEM Part No.: Аudi 026 105 269 LX, VW 027 105 271 P

Болтове за маховик: VAG N 902 061 03 или 909 462 01, болтове за притискател (NO147392)

Стандартен лагер: за AHU/AFN (3151271937 - Закс)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може ли да опишеш от какво естество са тресенията на празен ход ?  равномерни с честотата на двигателя , от време на време , притрисания с различна честота , къде ги усещаш ? Искам просто да направя сравнение с тресенето при мен . Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе не е проблем да вземеш и едномасов. Където и да отидеш ида кажеш какво искаш няма да те върнат.

Има ги и в ибея (колко грозно звучи). На мен ми стъпи  около 450лв с труда(около 150, но за това качество са много).

Отиваш в доверен сервиз и ги гледаш какво правят.

Аз отидох в недоверен и ми оправиха едно, а развалиха друго, това не попречи разриба се да си платя.

Редактирано от Велин
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На две Шкоди съм слагал обикновен съединител с 1.9 TDI помпа дюза 105 коня двигатели, едната с 240мм. диск а другата с 228мм. и двете нямат никакви проблеми, вървят перфектно, без тресене, без вибрации  буксуване и т.н. По нищо не може да се разбере какъв е съединителя. За по мощните двигатели не мога да изкажа мнение, нека който е слагал да сподели. По точно ме интересува 130к.с. TDI как му понася.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...